Epilog

410 42 14
                                    

(Doporučuji si pustit písničku v médiích, jestli tedy chcete větší požitek 😇)

,,Vítám vás všechny na dnešním pohřbu mladého a nadaného Štěpána Buchty. Byl to mladý a zdatný muž a i když měl spoustu let před sebou, tak nemoc, která ho skolila byla nemilosrdná a plně jeho už již chabé tělo ovládla. Jeho smrt byla náhlá a nikdo z nás ji nečekal, ale opustil nás v dobrém světle. Budeme ho navždy mít v našich srdcích a vzpomínat na něj jen dobrém. Prosím minutu ticha na jeho památku."

Sklopil jsem hlavu na svoje boty a po tvářích se mi kutálely proudy slz. Nemohl jsem uvěřit tomu, že je Štěpán pryč. Už teď mi chyběl a to se ta nešťastná nehoda stala teprve před čtyřmi dny. Kéž by se to nikdy nestalo a on teď mohl být s námi. Už jen při pomyšlení na něj se mi chtělo brečet, protože jsem právě ztratil jak  kamaráda, tak kus rodiny. Nemohl jsem si představit jak se asi musí cítit jeho rodiče.

Zvedl jsem svůj pohled a rozhlédl jsem se kolem sebe. Bylo tady spoustu lidí, dokonce i někteří fanoušci, kteří přišli uctít Štěpánovu ztrátu. Byl to hrozný pocit vidět všechny ty lidi a jejich zdrcené obličeje plné slz a smutku. Nejhůř na tom však byl podle mého úsudku Pavel sedící vedle mě. Poslední čtyři dny od té nehody vůbec nespal, nejedl a dával si Štěpánovu smrt za vinu. Několikrát jsem ho přemlouval, že za nic nemůže, ale byl tvrdohlavý a stál si za svým názorem. Ničil sám sebe. Ničil se, protože se cítil vinen za to jak se choval ke Štěpánovi. Myslím si však, že on by si to nepřál.

Nepřál by si aby se kvůli němu lidi trápili, ale i tak jich bylo tolik. Tolik lidí, kteří truchlili nad jeho ztrátou, i přes to, že ho někteří znali jen skrze internet. Bylo to neuvěřitelné. Bylo neuvěřitelné na kolik lidí dokázal svým charakterem zapůsobit.

,,Sbohem Štěpáne."

Ahoj lidičky 😄 Prvně bych vám chtěla strašně moc poděkovat za 1K přečtení a skoro 200 votes 😍😍😍😍 Děkuji ❤ Jsem ráda, že se vám tenhle příběh líbil, protože mě bavilo jeho psaní 😄 Taky vám moc děkuji za vaše komentáře 😊
Abych se ale vrátila ke kapitole. Tak nějak jsem už od začátku plánovala, že tenhle příběh bude mít smutný konec, takže doufám, že jsem vám nějak nezklamala 😄 Přišlo mi však divné tenhle příběh končit happy endem 😄Každopádně, snad se vám konečná kapitola líbila a snad se zase uvidíme u další povídky 😊😊😊
Ahoj 😇
natt_ally 🐼🐧

Konec je nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat