Co se stalo?

377 37 4
                                    

Pohled Štěpána

Nemohl jsem večer vůbec spát. Musel jsem neustále myslet na to, co mi řekl Pavel a to jak se ke mě choval. Dělalo mu to snad radost mi takhle ubližovat? Protože mě to vůbec radost nedělalo. Cítil jsem se ještě hůř a moc mi v tom ani nepomáhaly moje myšlenky. Deprese není zrovna nejlepší nemoc, kterou člověk může mít.

Byl jsem zabráný do svých myšlenek, že jsem ani nepostřehl, že do pokoje vešel Radek. Z přemýšlení mě vyrušila až jeho ruka před mým obličejem ,,Uh, promiň." zamumlal jsem zmateně a podíval jsem se na Radka, který měl ve tváři nechápavý výraz ,,Je všechno v pořádku?" zajímal se starostlivě ,,Jo, já- jen jsem se trochu zamyslel." odvětil jsem mu a držel jsem se, abych mu neřekl pravdu. Už tak měl spoustu starostí a nemusel přeci ještě řešit další věci. V hlavě jsem měl pořád včeršek a taky dnešní ráno, kdy mi Pavel napsal. Nevím jestli čekal, že když se mi omluví, tak mu odpustím, ale to ne se nestane. Ne potom, co všechno mi řekl.

,,Zítra by tě už měli pustit." podíval se na mě Radek a já se jen nepřítomně díval do zdi předemnou ,,Okej, co se stalo?" zeptal se a já přemýšlel jestli mu mám lhát nebo mu říct pravdu ,,Nic, jen- já nevím, všechno se to najednou strašně rychle mění." zalhal jsem z části, protože to byla pravda. Všechno se to najednou otočilo o 180 stupňů a já vlastně ani nevím, co si o tom mám myslet. Než Radek stihl cokoliv říct, tak dovnitř vešel doktor, aby se dořešili poslední věci a taky s tím, že mi sdělil, že zítra budu moct jít domů. Těšil jsem se? Možná. Sám jsem vlastně ani nevěděl jak se mám cítit a co si ohledně tohohle všeho myslet.

,,My pro tebe teda zítra s Kubou přijedeme. Měj se hezky a drž se. Ahoj." věděl jsem, že na mě pozná, že se něco děje a moje teorie se vyplnila. Radek byl ohledně tohohle tak nějak vnímavý, protože jsem se mu celkem často svěřoval a tak nějak už asi věděl jak se v jakých situacích chovám. Já jsem vlastně v podstatě celkem složitá osobnost. Nedávám na sobě svoje pocity moc znát a jsem trošku uzavřenější. Sám Radek mi to už nejednou řekl. Byl občas z mého chování zmatenej stejně jako u Pavla. Pavel byl v tomhle ohledu však úplně jiný. Spousta lidí ho měla a někteří ještě stále mají za bezcitného hráče Lolka. Možná, že jejich teorie byla trošku pravdivá, ale až tak bezcitný zase není.

Ahojda 😊 Tahle kapitola je tak trochu nezáživná, ale nemusíte se bát, nebude to tak nudný pořád 😅😅 Každopádně doufám, že se vám kapitola i tak líbí a budu moc ráda za vaše názory :) To bude pro dnešní kapitolu nejspíš vše a zatím ahoj 😇
Btw, nevím jestli někdo z vás sleduje Baxe na ig, ale nechal si obarvit vlasy a dneska ve vlogu se konečně dozvím na jakou barvu, eeeej 😂 Teda jako oni se to dozví všichni, ale prostě, chápete ne? 😆 Bude to zajímavé 😄
natt_ally 🐼🐧

Konec je nový začátekKde žijí příběhy. Začni objevovat