Bilinmeyen Numara: sen öyle gülersen ben gidemem ama.
Bilinmeyen Numara: cinayet mi işlemek istiyorsun olum
Bilinmeyen Numara: o ne güzel gülmek... öldürseydin.
Bilinmeyen Numara: öf hiç yardımcı olmuyorsun.
Emir: Yürümeyi bıraktın koşuyorsun?
Emir: Ne güzel unutuyorsun gizlii.
Bilinmeyen Numara: GÜLMESENE LAN.
Bilinmeyen Numara: mesajı yazarken alttan alttan güldüğünü görecek kadar yakınındayım.
Bilinmeyen Numara: ama senin farketmeyeceğin kadar da uzak.
Bilinmeyen Numara: sen bir bana mı körsün ya?
Emir: Tamam sen bana kızgın ol. Yavşıyorsun ve SEVGİLİM VAR.
Bilinmeyen Numara: tamam.
Emir: Kırıldığını belli etme bari.
Bilinmeyen Numara: ne kırılıcam kankaaa ya saçmalama ne kırılması üff saçmalıyosun ne olacak sevdiğim çocuk sevgilim var dediyse hiç üzülür müyüm yaa hayır tabiii...
Emir: Dkpağdwğod güldüm.
Bilinmeyen Numara: sen gülünce bende güldüm.
Bilinmeyen Numara: biliyor musun? sen ağlayınca ben daha çok ağlıyorum.
Bilinmeyen Numara: çok ağlamıyorsun ama arada sırada denk geliyorum.
Bilinmeyen Numara: gözlerin doluyor ve yutkunuyorsun.
Bilinmeyen Numara: işte o zaman diyorum ki,
Bilinmeyen Numara: Allah'ım o üzülmesin, onu üzen ne varsa bana geçsin. onun canı asla yanmasın.
Bilinmeyen Numara: alara geldi.
Bilinmeyen Numara: o seni böyle sevemeyecek.
Bilinmeyen Numara: olsun, mutluysan sorun yoktur.
-
Emir ve Alara kızın karşısında el el tutuşmuş oturuyorlardı.
Kız güçlükle yutkundu. Alışıktı, alışmalıydı.
Kız sandalyesinde bir el hissetti ve elin sahibine bakmak için kafasını kaldırdı.
Emir'in ise kaşları çatılmıştı.
'Okyanus bir konuşabilir miyiz?' dedi elin sahibi.Okyanus çocuğu tanımıyordu. Şaşırarak kalktı ve 'Tabii.' diyebildi sadece.
Emir birden ayağa kalktı.
'Buyur burada söyle.' dedi hafif yüksek sesle. Çocuk ise umursamadı Emir'i.
Okyanusun kolunu tuttu ve kantinin çıkışına doğru ilerkedi. Emir ise çocuğun elinin Okyanus'un kolunu tuttuğunu görünce daha fazla sinirlendi ve arkalarından koşarak çocuğa bir yumruk savurdu.Okyanus, Alara ve Sıla şaşkın şaşkın izliyordu.
Gökhan ise Emir'i tutma görevini üstlenmişti. Pek başardığı söylenemezdi.
Kız ilk önce sevinir gibi oldu, acaba kıskandığı için mi çocuğa vurmuştu?
Sonra saçmaladığını düşündü ve 'Emir dur lütfen, napıyorsun?' diyerek bağırdı. Emir duyduğu sesle durdu ve tuvalete hızlı adımlar ile yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ
Short StoryBilinmeyen Numara: beni sevmeni istemiyorum ki. Bilinmeyen Numara: bu kadar acı vermesen yeter.