Part 6

352 42 9
                                    

5 years ago

Seorang perempuan yang bernama Aera terbaring di atas katil. Muka putihnya membuatkan mukanya nampak lebih pucat.

"Doktor.. Adik saya kenapa? Dia sakit ke?" Baekya menanya doktor dengan perasaan berdebar debar.

"Congrats! Adik puan mengandung." kata doktor itu dengan teruja.

"What?! Mengandung?!" terjerit Baekya dibuatnya. Fikirannya bercelaru. Adiknya belum berkahwin. Anak siapa yang dikandu g adiknya itu? Tak lain tak bukan. Itu anak Alex! Baekya cepat cepat mengejar doktor itu dan membuat perbincangan untuk mengugurkan anak di kandungan itu! Gugur!

Skip.

Aera telah diberi suntikan yang boleh membuatkan bayi di kandungnya gugur. Aera tidak tahu bahawa dia mengandung. Baekya sungguh kejam!

"Im sorry my little sister. I have to do it. I have my own reason. I dont want you to get married with that mafia boy." Baekya menangis di sisi adiknya. Ya. Dia tidak mahu adiknya berkahwin dengan seorang lelaki mafia. Alex adalah seorang mafia. Dia tidak mahu hidup adiknya sentiasa dalam bahaya.

Baekya mengeluarkan telefonnya lalu mendailkan nombor seseorang.

"Hello? Boleh jumpa tak? Nanti aku send location"

-

Baekya menghirup sebentar kopi nya sebelum memulakan perbicaraan.

"Aku jumpa kau ni sebab nak minta sesuatu kat kau."

Lelaki di depannya itu hanya memeluk tubuh dengan muka yang tenang. Lelaki yang merupakan teman lelaki adiknya.

Baekya menarik nafas terlebih dahulu.

"Aku nak kau tinggalkan adik aku." mendatar sahaja suara Baekya.

Cold-Hearted Wife [Oh Sehun]Where stories live. Discover now