Part 24

277 33 3
                                    

Malam itu semua mereka bergumpul di ruang tamu. Berborak.

“Hm, Aera? Sehun? Kamu berdua ada..... Buat sesuatu tak bila honeymoon haritu?” tanya Baekya kepada Sehun dan Aera.

Mereka berdua berpandangan antara satu sama lain.

“Ada.” kata Sehun. Baekya sudah tersenyum gembira. Tidak lama lagi dia bakal menerima anak buah.

“Macam macam kami buat. Paling best bila main papan luncur air tu kan sayang?” Sehun memandang Aera yang berada di sebelahnya. Aera mengangguk.

Chanyeol menepuk dahi.

“Bukan itu yang noona kamu maksudkan. Dia maksudkan kamu berdua ada buat anak tak?” Chanyeol straight to the point.

Muka Aera dan Sehun merah habis habisan di situ. Mereka berdua ingatkan ‘Buat sesuatu' itu ialah sejenis aktiviti yang menyeronokkan semasa bercuti.

“Errr” dua pasangan suami isteri itu menggaru kepala. Nak cakap macam mana?

-

Mereka semua tidur di bilik masing masing, memandangkan semua nya tidak bekerja esok jadi tidurlah dekat rumah Baekya.

Sehun dan Aera tidak dapat tidur pada malam itu. Puas mereka berdua cuba memaksa kelopak mata untuk tutup namun tetap juga tidak mahu.

“Sayang I can't sleep.” adu Sehun sambil tangan nya mula memeluk tubuh Aera.

“Me neither.” Aera memusingkan tubuh nya ke arah Sehun.

Jarak jauh muka mereka hanya beberapa cm saja. Mata Sehun jatuh ke arah bibir pink isteri nya.

Melihat mata Sehun yang lekat pada bibir nya. Aera mengemam bibir nya.

“Why? Your lips looking so beautiful sayang.” Sehun menyembamkan muka nya di leher Aera.

“Memang tempat yang hun suka dekat leher sayang ke apa?” Kata Aera.

“Yes, i love your smell too.” gumam Sehun.

“Ahh i see.” diusap perlahan rambut Sehun.

Sehun mengangkat muka nya. Tiba tiba saja tangan nya pula berada di perut kempis Aera.

“Sayang..dalam ni bila nak ada baby?”

“Well we didn't know about that. Maybe soon.” kata Aera tersenyum manis.

“Soon? Hm? Why don't we do it once again? Who know maybe our baby will be twin? Triplet? If i do it for the twice.” Sehun mula senyum gatal.

“Tch! Oh Sehun stop it.” Aera memukul lembut bahu Sehun.

“What? Betul la kan. Kalau kita buat lagi sekali kan boleh jadi triplet atau twin.”

“Banyakla awak punya twin dan triplet ingat saya ni kilang ke apa?”

“Taknak la ni?” Sehun monyokkan muka dia.

“Eee apa awak ni. Look, this is not our house Sehun.” Aera memujuk Sehun.

“Okay then, dekat rumah kita sendiri lah.”

Aera hanya mampu tersenyum. Mata nya sudah mula kuyu. Tidak mampu hendak melayan permintaan gatal Sehun. Sejak balik dari honeymoon dia dah mula pandai gatal.

“Okay okay. Goodnight sayang.” Tanpa disedari mulut nya menyebut okay. Tidak kah itu membuatkan Sehun akan menuntut janji nya nanti Oh Aera?
😂


-


Yow! Nice skirt😂 here the update. Don't forget to vote and comment guys! Sehun? Starting to dirty with his wife huh😂

Cold-Hearted Wife [Oh Sehun]Where stories live. Discover now