Alliance and Horde: Nașterea lui Lich King

842 6 1
                                    

Nașterea lui Lich King (O: The Birth of the Lich King)

Ner'zhul și discipolii săi au intrat în Vârtejul Neterului, planul eteric care leagă toate lumiledispersate prin Marele Întuneric de Dincolo. Din nefericire, Kil'jaeden și creaturile sale demonice îl așteptau. Kil'jaeden care jurase să se răzbune pe Ner'zhul pentru sfidarea lui trufașă, i-a sfâșiat încet trupul, bucată cu bucată. Kil'jaeden a păstrat spiritul șamanului viu și intact pentru ca astfel Ner'zhul să fie conștient de durerea dezmembrării trupului său. Ner'zhul a cerut demonului să-i fie eliberat spiritul și să i se permită să moară, dar demonul i-a răspuns neîndurător că Pactul Sângelui pe care l-au făcut cu mult timp în urmă îi leagă încă și că mai există încă un țel pe care Ner'zhul trebuie să îl servească.

Tentativă eșuată a orcilor de a cuceri lumea pentru Legiunea Arzătoare l-a obligat pe Kil'jaeden să creeze o nouă armată pentru a împrăștia haosul printre regatele din Azeroth. Acestei noi armate nu i se putea permite să cadă pradă acelorași rivalități meschine și luptelor interne care au distrus Hoarda. Ea va trebui să fie nemiloasă și să aibă o singură misiune. De această dată Kil'jaeden nu își putea permite să eșueze. Ținând sufletul neajutorat al lui Ner'zhul în stază, Kil'jaeden i-a dat o ultimă șansă de a servi Legiunea sau de a suferi o eternă tortură. Încă o dată Ner'zhul a acceptat cu nepăsare pactul cu demonul. Spiritul lui Ner'zhul a fost așezat într-un bloc de gheață dur ca diamantul, adus din colțurile îndepărtate ale Vârtejului Neterului. Încastrat în învelișul înghețat, Ner'zhul și-a simțit conștiința extinzându-se de zeci de mii de ori.

Denaturat de puterile haotice ale demonului, Ner'zhul a devenit o ființă spectrală cu o putere nemaipomenită. În acel moment orcul cunoscut sub numele de Ner'zhul a dispărut pentru totdeauna și s-a născut Lich King. Loialii cavaleri întunecați ai lui Ner'zhul și discipolii săi din clanul Umbrei Lunii au fost și ei transformați de energiile haotice ale demonului. Vrăjitorii slăbiți au fost sfâșiați și transformați în lich-i. Demonii s-au asigurat că, chiar și după moarte, discipolii lui Ner'zhul îl vor urma necondiționat pe acesta. Când a sosit momentul oportun, Kil'jaeden a explicat misiunea pentru care l-a creat pe Lich King. Ner'zhul trebuia să răspândească moartea și teroarea de-a lungul Azeroth-ului cu scopul de a nimici civilizația umană pentru totdeauna. Toți cei care ar fi murit în timpul acestei acțiuni, ar fi fost ridicați dintre morți și spiritele lor ar fi fost legate pentru totdeauna de voința de fier a lui Ner'zhul. Kil'jaeden i-a promis lui Ner'zhul că, dacă își va îndeplini întunecata misiune de a elimina umanitatea, va fi eliberat de blestem și va primi un nou corp sănătos.

Deși Ner'zhul a fost de acord și părea nerăbdător să-și joace rolul, Kil'jaeden a rămas sceptic în privința loialității pionului său. Păstrându-l pe Lich King fără corp și în capcana învelișului de cristal, el era sigur de buna purtare a acestuia pe termen scurt, dar demonul știa că trebuie să îl supravegheze cu atenție. În acest scop Kil'jaeden i-a chemat pe membrii de elită ai gărzii demonice, vampiricii lorzi ai groazei, pentru a-l supraveghea pe Ner'zhul și a se asigura că acesta își va îndeplini sarcina. Tichondrius, cel mai puternic și mai viclean lord al groazei, a fost încântat de această provocare. El era fascinat de amploarea distrugerilor și de potențialul nestăpânit pentru genocid al lui Lich King.

Povestea WarcraftUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum