Mythos: Sarcinile dragonilor zburători

1.5K 15 0
                                    

Sarcinile dragonilor zburători  (O: Charge of the Dragonflights)

Satisfăcuţi de faptul că a fost creată ordinea în mica lume şi că munca lor s-a terminat, titanii se pregăteau să părăsească Azeroth-ul. Totuşi, înainte de a pleca, ei au însărcinat cea mai puternică specie a noii lumi să vegheze asupra Kalimdorului şi să nu permită nici unei forţe să ameninţe liniştea ei perfectă. În acea eră erau o mulţime de dragoni zburători. Totuşi, doar cinci dintre aceştia reuşeau să îşi domine fraţii. Aceştia au fost cei cinci dragoni aleşi de titani pentru a păstori noua lume. Cei mai puternici membri ai Panteonului au transmis o parte din puterea lor fiecăruia dintre liderii dragonilor. Aceşti dragoni maiestuo şi (pe care îi vom prezenta în continuare) au devenit cunoscuţi ca Marile Aspecte sau Aspectele Dragonice.

Aman'Thul, Înaltul Părinte al Panteonului, a transmis o parte din puterea sa cosmică masivului dragon de bronz Nozdormu. Înaltul Părinte i-a dat lui Nozdormu puterea de a păzi timpul însuşi şi de a veghea asupra întortocheatelor căi ale soartei şi destinului. Stoicul şi onorabilul Nozdormu a ajuns cunoscut ca Cel în Afara Timpului. Eonar, titanul care patrona întreaga viaţă, i-a transmis o parte din puterea sa uriaşei roşii Alexstrasza. De atunci Alexstrasza a fost cunoscută ca Legătura Vieţii şi sarcina ei era de a veghea ca fiecare creatură vie a lumii să fie în siguranţă. Datorită înţelepciunii sale şi compasiunii nemărginite pentru toate fiinţele vii, Alexstrasza a fost încoronată Regină a Dragonilor şi a devenit conducătoarea dragonilor. Eonar a binecuvântat-o şi pe sora mai tânără a Alexstraszei, sprintena verde Ysera, cu influenţa asupra naturii. Ysera a căzut într-o transă eternă, legată de Visul Creaţiei. Cunoscută ca Visătoarea, ea va veghea asupra sălbăticiunilor din inocentul său ţinut numit Visul de Smarald. Norgannon, titanul păstrător al cunoştinţelor şi maestru al magicienilor, i-a acordat dragonului albastru Malygos, o parte din imensa sa putere. De atunci, Malygos a fost cunoscut ca Ţesătorul de Vrăji, gardianul magiei şi al tainelor ascunse. Khaz'goroth, titanul care construia şi forma lumi, i-a transmis o parte din puterea sa puternicului dragon negru Neltharion. Mărinimosul Neltharion, cunoscut apoi ca Paznicul Pământului, a devenit stăpânul pământului şi al adâncurilor lumii. El a întruchipat puterea lumii şi a fost unul dintre cei mai mari susţinători ai Alexstraszei.

După ce au primit aceste puteri, Cele Cinci Aspecte au fost însărcinate cu apărarea lumii în absenţa titanilor. Cu dragonii pregătiţi să vegheze asupra creaţiei lor, titanii au părăsit Azeroth-ul pentru totdeauna. Din nefericire a fost numai o chestiune de timp ca Sargeras să descopere existenţa acestei lumi nou-născute...

Traducere actualizata la 08.05.2014

Povestea WarcraftUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum