" Já vám řeknu kdo sem a vy se ptáte co dělám ! " Křičela sem na všechny. Náhle sem cítila jak přestávám dýchat . No co se dá dělat moje sérum na ředění krve je v háji proto teď si budou muset dávat pozor na mne . Když sem zvedla hlavu spadli mi černočervené vlasi do obliceje náhle sem zbělala a zuby se o kousek zvěčnili právě sem dovršila proměnu na úplnou. " Co se to stalo " divil se Clint. " Jen se dokocnila moje proměna na upíra se schopnostmi každý upir tím musí projít ." Neměla sem na viber řeknu jim svůj příběh. " Asi bych vám mohla říct něco o sobě " návrh všichni potvrdili přílivnutím . " Sem Alex Mia Rivaldi sem dítě upíra a čarodějky . Dříve otec pořádal boje proti kouzelníkům až jednoho dne potkal matku byla dcera krále proto byla výjimečná . Zamilovali se do sebe a měli svatbu po roce sem se narodila já důsledkem spojení upíra a čarodějky se stalo že mám křídla a ovládám magii a kouzla bez hůlky i sní , v pěti letech sem musela pryč kvůli válce kterou vyvolali země na cizích planetách můj domov byl zničen zůstali jen trosky . Otec se s matkou schovali někam . Dostala sem medailon kterým mohu cestovat mezi planetami svůj domov mohu opravit ale až tehdy co dovrsim nejvyššího kouzelnického řadu . " Dorekla celo historii . Nasadila sem masku protože vidím i slyším líp než normální člověk. " Vítám vás pane Nicku Fury " Rozhodně sem se sním dříve potkala " vítám vás Blackspeed sem rád že stě šla dobrovolně a poslala zprávu o vašem málem podfuku Avengru " nevisel z role " spíš děkuji já dílo ním sem dosáhla své konečné proměny " hold sem stihla jo zkontaktovat v mém tranzu. " Přidá se k vám zatím jako vipomoc dokud vás bude cvici nové umění z její země budete ji poslouchat na slovo " rozkaz je rozkaz u nás sou boje velmi rozvinuté " trenink započne za čtrnáct dní " tohle sem měla v malíku . Večer sem se přemístila domů a zacal s úpravou království . Neboli to zrovna lehké do rána na zemi sem dřela na opravě . Vrátila sem se zpět z marmeládou a plackama z rýžového těsta byli teplé zrovna sem je dodelala. Marmeládu sem měla schovanou už jako malá byla z bobulí které se podobají borůvkám jen se jim říká Velfi. " Kdo si dá se mnou něco dobrého " zavolala ne ne hned tu byli všichni. " Co to je ? " Wandě to hold nedalo . " Tohle jsou placičky které sem jedla jako malá " podala sem jim talíř s placičkami a marmeládou . " Jsou zrovna udělané měla sem hlad tak mi nějaké zbili." Jak jim to chutná bylo hned vidět protože Tony byl od marmelády čelí špinaví. Smát se museli všichni. Šla sem dodělat věci domu a vrátila na oběd který sem zase udála já . Umím luxusní polívku z lístků Velfi a jako hlavní chod jehněčí maso s omáčkou z brusinek. " Další někdo sem mou " jako ráno byli všichni tady hned . " Za pár dní budou muset dělat co řeknu. " Vaříš dobře líp než Tony a Stave dohromady" všichni se zasmali. Jako desert sem udělala z jahod, malin a máty kroku pár oplatek z kokosu . " Asi dezert si nedáte " touhle přezkou sem je upoutala . " Ja si asi este dám " Clint si proto došel sam to sem velmi ocenila . Po chvíli si proto přišli ostatní . Takhle sem jim vařila zbytek dní .
ČTEŠ
Nikdy mě nepodceňujte (Avengers)
FanfictionSem hledaná osoba která se nedá chtít ani najít na jednom místě. Hold je moje přezdívka pravdivá. Blackspeed Ale sem jina rada seru ostatni do doby kdy primu svuj osud. Mam vice prezdivek ale porad sem to ja a jen ja. lidi nečtěte to je to gramatic...