Nejsem chudinka

60 2 0
                                    

Odpojím u stolu nasadim brýle a jdu delat návrhy potom prichistat pokoje do přízemí a prvního patra je jich tu deset pro hosty ale chci aby byli v šesti. Bylo něco k půl desáté a já byla utahaná přejdou do postele Leo lehla vedle. Sice nemusím spát ale tohle kouzlo me stoji silu proto vypadám jako člověk ráno v pět vstanu udělám snídani, obleču šaty zelené vzadu delší šperky k teto kolekci. Udělám pořádek a schovam vybaveni mela sem udělanou speciální komnatu jako skrýš. Jedu na balkon se kochat přírodou někdo přiletěl na heliport za domem. " Lis kdo to je " vjedu dovnitř " SHILD " usmeju a sjedu po rampe dolů Leoni šla semnou. Zazvonili a já jedu pomalu k nim " musíme par minut počkat než sem dojede " zaslechnu Starka "Dobrý ráno " otevru dveře " vam také " usmal se a podíval na ostatní " co vas sem přivádí " sedím a koukam " mame vas chránit " ehm já nejsem chudinka " děkuji ale nevím jestli mám věřit Leo skontroluj je " zavolám " ano paní " ozvala se UI. Zahlédla sem všechny které znám " jsou z organizace SHILD dostali za úkol vas chránit " usmeju " Díky Leo " odjedu kousek. " Pojdte dovnitř " pockam a zavru právě letěla Lucky " tohle je Lucky můj asistenční pes " jedu k chodbě kde jsou pokoje " je rostomila " holky ji hladili " nevím ale mám tu připravené pokoje pro hosty měli dnes přijet kamarádi ale nemohli " zajedu k pokoji " Je tu pět pokuju pro hosty " ukazu. Mám je lépe vybavené než stark a to se da říci co. Jedu do prvního patra po protiskluzove desce. " Tady mám kuchyň s obyvakem a tamhle muj pokoj nejsem rada dole " jedu k lince. " Mate to tu vybavené pěkně a spristupneny " děkuji Clinte." A abych nezapomněla jsem Chlo " podám ruku ted sem postřehl ze chyby Thor " Steve, Clint, Natasa, Wanda a Piero, Bruce, Tony, Peter, Bucky " predstavil. " Zatím si to tu prohlidnete já jdu pracovat " usmeju a jedu do pokoje nasadim bryle a zacnu kreslit nákresy " sním vejit " zeptala plechovka " Ano čekala sem ze prijdete " usmeju. Šel nejiste " chcete se zeptat na novou kolekci " vytáhnou složku " ano " divil se " nejsem telepat ale znám lidi " podám složku s názvem Stark-colection. Jedu do obyvaku a nasadim náramek všichni sem přišli " nejsem génius ale tohle mám udělaný pro případ boje " zmáčknutím tlačítka se okolí zmenilo byla tu u zdi skříň s výzbroji " to vam tady Tony neudelal " pousměju " ty vole " otevřela pusu plechovka. " Dříve sem byla agent ale nyní sem už jen navrharka " vrátím spet a vysunu plazmovku nahoru " umí někdo hrát GTS V. " Lucky mi donesla ovladač " jo " vzali a jelo se ano já vyhravam všechny soutěže co sme si vymisleli. " jses dobra " usoudily " umím mnoho věci i pres svůj nynější hendikep" podám Luc ktera ho odnesla " Leo pust tam film " usmeju a jedu do kuchyně " mame tu Avengers, strážci galaxie, doctor Strenge, Spaiderman, a další nesmysli" já se pousmala " co je mám tolik času ze stihnu skouknout filmy " nasadim pohled DELATE SI ZE ME FUSKU. Radši sem odjela do pokoje " ona je divný člověk " usmeju a zajedu do tajné místnosti kde sem vzala kontaktky. Vyjedu a jdu do sklepa do laborky dělám na seru které duplikuje veci. Mám sklep vybaveny ošetřovnu, laborkou, střelnici se zbrojnici, a nakonec místnosti kam se nikdo nedostane. Už sem to mela skoro hotovy kdyzbych někdo nerozbil vazu " sakra to tam dělají " vyjedu a tam Peter s Pierem uklízí střepy. Jak me zahlédli tam jeden zdrhl " Leo spustit zomu S " zazadam a kolem projel paprsek. " děkuji " prijedu k Pieru a fláknu ho " příště nikam nezdrhej a tu vazu mi zaplatíte " zacnu jim dělat bolest nohy " rozumely ste " ta zóna nepusoby na me " ano " pustin severní ruky. " Děkuji " jedu do pokoje spát prevliknu a přesunu do postele Luc vedele. Spim do pěti udělám snídani a jdu do laborky brzo přijde Bruce " ahoj asi te baví byt tu mám tu mnoho věci co sou lidem schovaný " ukazu par pokusu pro léčbu byl fascinovan. Někdo nás napadl " Leo kdo je to ?? " zeptam a jedu nahoru " Hydra " protocim očima " otevrimi mou komnatu " vjezdu do tajné místnosti tam pomalu vstanu a prevliknu.  Je skvěle se zas projít,  nasadim vyzbroj,  vijdu tajným tunelem pod bazenem cestou udělám masku. Oni už ničí můj dum " co vy tu ?" seskocim " agentko...  " umlcim " nejsem ta kterou myslíte " sundam kapuci na ramena spadly zelené vlasy " sem Speedi black  " ta černá maska je krutá " co vas přivádí sem? " vytahnu tyč " to co vas Tesserakt " (ano ta věc je zase u mne )  prolupu klouby " dobra čekala sem ze přijdete " poseju začínalo se stmivat asi sem malinko pozadu s casem.  Čekám kdy se zmenim " co se děje ?  " kůže mela šupiny,  vzadu ocas,  na zadech kridla a oči draci " vidite mou pravou tvar vazte si toho " těm spadla brada.  Zacnu je tam kosit všechny no agenty Hydry dam do marsmelounu a uspim druhé jen do marsmelou proč mam chuť na ten nesmisl nejlepší je na ohni co to mam za myšlenky.  Chvilku premitam pak to zmenim na diamant alespoň se mohou koukat " to sem tu byla rychle hotova " oprasim a odejdu.  Prevliknu a nohy zase vypověděli službu.  Příjezdu do pokoje a tam všichni koukaji " co se stalo ? " otevru kladívkem.  " nevím přišla jejich agentka a uvěznila všechny ale nechala tu to co hledala " usmeju na ne " nikdo se tam nedostane beze me a taky není zde ale jinde " otevřu složky díky brejlim " je v NY v podzemí " ukážu mapu a tam je výdet kde sem ji ukryla. " Vždyť je to v parku " podívají " já ho nebrala to speedi tam byla a proto vy kde je " podívají " sem jediná která má klíč od schránky ve které se nachází " ukážu a jedu do pokoje. Po chvilce čekám kdy přijdou " asi poletíme s tebou do NY " oznámil " dobrá jen se zabalim " usmeju a jeduke skříní " jo mohu vzít Lucky ? " Zeptám a podívám do očí " jasne " usmeju když odešel vezmu věci s vybavením a dám na to své . Vyjedu a zamknu dům někdo mi odnesl neřešila sem to nastoupim a letíme směr NY. Cestou nasadím náramky doufám že si toho nevsimly " co to je ? " Zeptal pan robot " nic jen sem se dívala jestli mám všechno " zavřu a narovnam . Přiletí me a tam hydra jako vždy " ukrijte ji " zalolal Steve . Já jedu ale chytli mě a omracily probrala sem se až na základně " agentko skusime vaší odolnost " tlemila se mi ta červená potvora pichly mi kanilu do zil moje tělo zareagovalo kůži tu jehlu ale nevyplivlo. Pirpojili hadičku a začaly pouštět různé sairaity po chvíli mi to nedalo  abych neomdlela. Po chvilce spánku na podlaze sem vstala normálně na nohy " je díky nemusím brát ty léky " změním vlasy do své zelené podoby " sme rádi že stě se vrátily pro mě " usmeju na chlapy který mi donesly " díky kluci " vezmu a obléknu bylo super to moje staré hadry. Roztáhni tyč do luku a splátky, skontroluju zbraně a dolním zásoby. Vyjdu ven z cely nechaly ji otevrenou " agentko prijal sem vas kvuly tomu ze vyte kde je tesserakt "pousmeju a protahnu " vym a díky za to ze mohu zas chodit bez iniekci ktere musim brat " oci se zuzily do male carky " mate za ukol ho najit a donest sem " nekdo me chtel napadnout ze zadu udelam premet a blokla utocnikovy zada. " Sice sem byla na vozicku ale umim bojovat jako drive " vratim a jdu dal k quecjatu.

Nikdy mě nepodceňujte (Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat