Testuji schopnosti

211 13 0
                                    

Dnes máme ples . Beru si krátké cerne šaty s vlečkou , korunku princezny. Zlaté lodičky to doplnili . " Ses připraven na charytativni ples bez alkoholu ?" Trochu sem ho podrazdila " proč já tu vyzvu bral " povzdechl " já ti to nenaridila " šli sme k autu a ja ho nechala řídit , Clint jel s náma musím mu párkrát to ulehčit . Dojeli jsme k červenému koberci . Stark mi otevřel a já vyšla z auta Barton počkal na Přítelkyni ona věděla o te sázce " Pane Starku kdo je váš dnešní doprovod ? " Ptali se jen jeho a tak sem ho nechala " tohle je princezna Alexandra výpomoc mezi náma " pousmála sem se a šla snim dovnitř tam dostal skleničku se šampaňským věděl že dostane čaj ale aby se to nedozvěděli nechala sem vhled . " Máš tam čaj nerada porušuji slib " on vyšle a oznámil začátek plesu . Já počkala dole a šli tančit " tak co jaké to je být ztrizlivi ? " Mám ráda jeho reakce . " Mám žízeň " po pěti tancích to nevidrzel " neboj poznám pokud ochutnas i kapičku " mrknu a jdu za Bartonem vašim že mu to moc nejde " stůj " řeknu a přiložíme ruku k celu " teď to bude lepší" zaseptam do ucha. " Děkuji je to těžká výzva už jen týden " celej ples byl úžasný . Cestou zpět Clint dostal záchvat . " Promiň ale teďka to nezvladnes sazku malinko upravím " dostala sem ho jen do spánku po kterém už nebude je mít . Ráno sem udělala snídani přípravila sem buď sendvič se sýrem nebo masem " je to lepší " zahlédnu Clinta ve dveřích . " Expecto patronum " přiběhl vlk a já mu dala sáček s jídlem " dáš si sendvič ?" Vytáhla a dala ne talíř . " Asi budu muset dělat sluhu vid " usmeju se " to sice ano ale na vem si ho já budu mít lepší mohu ji změnit na katanu " hodím luk a odnesu jídlo . " Budeš jen sluha ale až to dokončí Stark. " Dotknu se náramků a on zmizí . " Nemusí nám vařit " zaslechnutí hlas Nat " jo a pustit tam ty dva to radši udělám sama " podotknu na příchozí . " Starku jaký to je ? " Podráždit jeho chuť . " Hrozny utrpení " to sem chtěla slyšet. Neměl ani kapku jeho náramek byl čistý . " Neboj už jen tři týdny " můj smích byl někdy děsiví . Dostala sem chuť na krev proto potajmu zmizela ven a vletěla . V lese byl starý divočák . Jejich krev je dobrá ještě za tepla . Vrátím se zpět a čekám na rákci " kde si byla během tří minut " nechala sem ať si to prověří . " Tony potřebuji do tvé dílny " zavolám a jdu . " Hlavně nic nerozbi " to už sem preslechla. Vytáhla sem medailon a otevřela tajnou kapsu . " Jarvis prosím nápoj se na medailon " on to udělal a já vydělá kde sem " děkuji " vrátila sem se k ostatním. " Dneska mám v plánu něco velkýho proto nosim schovaný čip abyste věděli kde sem " seskočila a letěla domu tam potom do jeskyně pro zelený kámen . Vrátila a šla k jednomu hrobu . Telepaticky sem hledala . " Amnesia " vyvolala vlnu která lidem zničila vzpomínku na smrt Piera . Zničila sem hrob a zcelila tělo do jeho podoby jen kámen sem musela přiložit . " Jak ses prospal Piero Maximoff " udelam postavu zloducha " kdo jsi a jaktoze jsem živí " vezmu ho za ruku a jsme ume doma " jsem Blackspeed budeš tu bydlet za tři týdny pro tebe dojdu tvoji sestru by asi zabilo to co sem udělala " šla sem sním do zámku " jo jseš v říši s upiry a čaroději já sem hybrid a mam křídla . " Dojdeme před trůn " Dobrý den vaše veličenstva " král přílivl jako královna . " Co tě přivádí Blackspeed " vědí o mě vše " tady ten člověk byl mrtví a mě se ho podarilo oživit a jeho sestru by asi tefilo proto zadam o castecny bydlení " přednesla a pomalu měnila šaty . " To rádi splníme " šla k nim se objat " děkuju " zaseptam a odejdu . Teprve v budově sem musela zmizet . " " Mioo !!! " Asi bude průser . Zmizela sem odtud do lesa . Vám že mě najdou ale mohu to zkusit . Vytvořila sem zas kopii a dala náhrdelník . Zaslechnu quinjat . Vrátím se zpět a čekám jestli jim to dojde . Ne ale náhrdelník se vrátil . Letím naproti s úsměvem . " Asi vás to některý migne ale musíte počkat měsíc " vym že některý by to rádi zjistili ale nedostanou se . Vrátili se do Toweru . Vytáhnu luk kterým byl vylepšení o katanu potřebuji něco na sekání . Nekdy jim řeknu něco o me moci jako princezna Wolfie . Týden uběhl a byl druhý ples Stark se zatím drzel ale vím že to dnes prolomí . Nevím S kým jdu a je mi to jedno . Měla sem rudě šaty s mou korunkou . Lodičky byli zlaté . Vyšla sem z pokoje a čekala na doprovod . Přišel Thor . " Ty budeš můj dnešní doprovod ? " Slušelo mu to v obleku . " Ano má paní " mám ráda když se mi poklonil " děkuji králi " zasmějeme se oba . Jeli sme s Natašou a Stavem . Teďka to byl jen ples pro S.H.I.L.D . Já byla taky pozvána jelikož patřím mezi ně . " Slečno Rivaldi mohla bys te něco vysvětlit " dojde ke mě Fury . " Ano ale někde kde nás neuslyší ostatní " vyjdeme na horu. " Jaktoze zmizla hrob jednoho z dvojčat ? " malinko projekcím a začnu " jako princezna mohu udělat jednou za padesát let velkou kravynu a to oživit člověka ." Otevřu portál a vejdu s Furym . Tam vydim čas stopnuty jediná výhoda občas se pohybují v realitě která se nehýbe . " Super zmatení ale rodině prosím nech jak jsou jinak ti zlomim nohu a bude to " řeknu mu za zády . " Casto se pohybují rychleji než ostatní proto mohu s tebou komunikovat " rukou čas vrátím zpět do normálu . " Asi vy už se znáte " ukážu na oba . Zatím zmizím do pokoje . Tam sem našla škrabošku. Vrátila se zpět s Furym . To co sem našla mě pobavilo . Stark namol tancuje jako retard . Odchytnu ho když je poblíž a vyrážím mu facku Pepper se přidala " zaco to bylo " přiletěla další " ne měsíc ale rok budeš můj sluha " jeho náramek byl červeny a čelí popsány . " Porušil si sázku takže žádný obleky žádný alkohol " drzá jako vždy . " Mohu ho kousnout neboj jen ho to uspí nebude mít žádný srami hned se to zaceli " poprosila Pepper . " A víš co můžeš " zuby povyrostli . Kousla a vydala alkohol on upadl a dírky zmizeli . " Co si to udělala Starkoj " vyděsili se všichni " prohrál sázku a tohle je odplata za nedodržení které si vyřídíme později " flakla " jdeme " zakřičela a šla s ním zpět " Jirvis příprav postel panu Tupimu který nedodrží ani slib co dal "vym že se to zítra doví ale co alespoň si ulevim. Poprosím Pepper aby ho prevlikla a já šla na střechu .

Nikdy mě nepodceňujte (Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat