Poslední skok v času

74 3 0
                                    

Vezmu obleceni zadní se měnit ve služebnou Leo v naramek a Lis byla v nausnicich a čočkách. Moje práva podoba je bledá plet, červené oci a bílé vlasy v mikadu. Vypadla sem uchovatne donesu tác, klavíristka onemocněla a já zabrnkala par not. " Hraj dal dítě " poručil já sem si sedla a zacla hrát klasiku nakonec sem zahrála See you agein " jak sem zpívala az se znovu uvidíme ale čas bude o šest let spět ma te rok me nalez potom ja se odhalim neco vam sama upravim moc ci schopnost nadlidskou" zmizim " co to bylo " přemýšleli nad mimi slovy já vyšla z pokoje s taškou veci " den a noc vám dávám lhůtu dokud me neznas pudu vsichni co tu nezili, loki bude tam kde driv, poznate me podle indicii tri jsou mi velice blisky. Doufam ze vas cestata povede ja cekam na vas ted. " zaznelo vsem ktery tu byli a nepatří mezi naše dva rody " mysl vase ponechana je nebojte poznate kdo jsem pokud me poslechněte. " na postel byl dopis ve kterém jsou ma slova a zprava o únosu princezny. Jdu do Paříže utvorim si reputaci Chloé Desten návrhářka a fotograf. Mám organizaci kde dělaj stazisti svou praxi. Mám i dílničky pro veřejnost a peníze dam na charitu, a dětem na studium. Mám nemoc která je ted asi dokončena já sem jediné dítě rodičů proto nestarnu bude mi navždy šestnáct ale oni to nevědí teda zde to vědí za Chloe trpí nemoci ktera dělá ze člověk je mladší než ve skutečnosti. Moje vlasti jsou modrofialové a oci zelené sem hacker a večer divka draka. Jsem vyhlášena mezitím upravila sem svuj byt na utulny Lea je ted Lucky stěně huskaho. Lisa je Leya a já sem docela aktivní přicházím světama nejprve Andromeda tam sem porazila hologramy potom corka wisky a mnoha veci které mohou hledat. Doma si hraju se složkami ve kterých mám návrhy pod jménem Antony Stark. Všechno co sem navrhla je inspirováno mnoha tajnými organizacemi lidmi a jiných kravin. Mám tu i složku Speedi black tam sou organizace atd. někdy si je budu muset protridit ale co mám času dost. Udělám si mysl jinou než mám je tam vidět led matka, otec a ma zem ale jiná byli tam draci který se změnili v člověka. Udala sem na tohle blok a šla navrhovat mnoho věci, šperky, šaty to me po chvilce nebavilo proto sem dala na prknu které se sestavilo ze štítu barva mela nádech galaxie výrobním bryle a rukavice. Někdy pozoruji létající nestvůru v černém kdyz zabiji polovinu města někdy si popovídáme ale navečer zmizim jinam a tam dělám masakr jinciho kalibru bohužel pro ty co nemají paměť nevědí co se děje v minulosti ty maj pritomnost. Jinak sem normální prumerna holka nic moc i když kluci směnou flirtuji proto zjištuji jaké to je líbat svuj zadek. Naštěstí ze me tělo mohu ovladada. Úprava vzpomínek náhle sem vtrhlo komando hydri a pan Hendsfeld " kdo jste ? " nechali proc chodí k večeru ráno by měli sanci " chytit a odvést " poručil me tělo právě začalo měnit podobu kdyz sem zvedla zrak ty rakceme baví " pudu dobrovolně " slozim křídla a svou promenu už sem se naučila ji vivokat nebo zrusit. Letime a tam červevena potvora " zdravím Redskule" usmeju " vy stě ten hecker který nám bere složky " usmeju " ale nejste jediný co si stěžují ale chci tu pracovat jako trenér mutantů " usmeju někdo me chtěl napadnou naštěstí byl tak stupidni ze šel primo skončil s dírou v břiše " nestvi draka pokud ho neznas " zmizel já jen stala " takže ten člověk co masakruje lidi jste vy "podíval a já se změnila " ano ale mám také svuj zivot v Paříži proto bych ocenila abych mohla byt tam ale docházet vám budou data stačí jen zavolat mám citlivější sluch než pes " jdu chodbou " dobra alespoň bude mít agenta v civilu budete me poslouchat na slovo slečno.. " usmeju " az se čas vrátí spet ty uvidis kdo sem " usmeju a jdu " jsem agentka Desten " zmenim a odletim od nich.
Cestou potkan Leo " co ty uprchlice " zavolam zaútočila a srovnala let. Byl právě západ slunce nádherný výhled. Doma dělám další návrhy hodin na sebe normální oblečení (viz. Media) a jdu vivencit Leo kdyz sem sama používám jejich práva jména. Nasadim obojek a jdem do parku zase vlna fanoušků podepisuje a jdu dom tam si hraju s návrhy ale spis se nudim. Zaslechnu portál za mimi zády uměním oci a jdu naproti tam můj otec čelí unavený " kdopak me navštívil " vejdu do dveří. Podíval se na me " aha cizí dum " chtěl odejit ale ja mu nechala zmizet průchod " nikam nyní si ma návštěva pod dal ja Alex zavolám " ten výraz musela sem se pousmat " Lis zavolej ji " jdu do obývají kde je Leo ta proběhla" už je tu " přejedu rukou před svůj obličejem " ahoj otce " změním veci jako Leo v draka " no jo chci ti pogratulovat k duhové knize jsi první kdo ji ma je hodne male procento aby ji někdo mel proto mas draka je to tvuj sluha jako ostaostatni ses jejich paní draci se vraci jako ostatní zvířata " on řekl ze ja sem jedna z mnoha co je výjimečná hodně moc. " Alex je ti něco ? " nevnímala sem ho " Saso " tak mi říká kdyz zlobym " neříkej mi tak pousměju " ne jen ze sem udala tu kravinu ze sem Chloe Desten a ty král říše draku jméno je na tobě " zacnu si číst par stránek ze své knihy kouzel a car. Asi po chvilce otec odejde a ja du pokračovat v masakru lidi nevědí ze jsou mrtvi já udala časovou smicku na par let takže se jim nic nestane. Kdyzbych se nudila tak bude ze sveta jen polocina. Večer píšu zprávu o kravynach co po me chtel.  Pak jdu se dívat jak drak Co zabiji lidi docela zajímavý přenos po chvilce došla i Leo " copak princezno " pohladim a jdu sledovat oblohu a měsíc sice nespim ale nevadí někdo my vola.  Neresim vyzvánění jen poslouchat klid a ticho tím myslím kraval od obludy s vrnenim draka v kline.  Když to číslo volalo po desáté nemohla sem se udržet " dobrá už jdu " seskočil a jdu " Lis vem ho " sednu a přemýšlím co nasebe " agentko Desten zítra vyrazite na misy proto buďte tu přesně v pět " oznámil " jasné " chci to tipnout " ještě budete mít na starost winter soldiera neboli Barnese " super alespoň někdo normální.  Vytáhnou krabice kde mám kostýmy no asi si nevyberu.  

Nikdy mě nepodceňujte (Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat