Překvapení

180 14 0
                                    

Portálem sem prošla dříve a zas čas stopnuty " Piero mám pro tebe dobrou zprávu ale nesmíš můj plán pokazit " zavolám a jdu jako největší King " a jaký ? " Vytáhnu od otce plast " zítra přijdou všichni ty se ale zneviditelnis už ráno rodiče o tom uvědomím. Budeš jen odpovídat na otázky ale jen na tu jestli žiješ to podsoudim já jinak odpovídej podle svého " čas sem vrátila a šla k tunu " můj plán je posunutý na zítřejší den kamarádovi sem půjčila plast aby dělal ducha odpovídajícího " poklonila a šla zpět . Tam bylo ráno a já udělala snídani jako raut Thor ráno šel zpět do Asgardu a já mu to rekla " dnes asi mě zabijete kvůli překvápko ume doma " dodala při snídani . Něco mumlali ale já to měla vymyšlené . ". " Jdeme " dodala vytvořila portal a vesla. " Vítám vás " stopla sem cas " pod semnou " řekla a šla do síně ozvěn " tady počkej hned sem tady " odešla a vzala všechny zamnou " vstupujete do síně ozvěn " oznámim a zavřu " je tady někdo ? " Zeptal se stark . " Ano je " ozval se couvli všichni dozadu a čekala naco se budou ptat " Piero ? " Zmatená jako když sem se přemístila na balkon " ano sem to já sestřičko " vydělá sem jeho úsměv. " Blecki co to má být " vyčítala mi " nic jen mé překvapení " zmizela sem a koukala co bude . " Ty si tady ?" příkivla aby to řekl " ano sem ale nenajdeš mě " musela sem se pousmát . Objevila sem se u dveří " tohle je překvapení kvůli kterému sem musela vás naštvat . " Řekla jim a šla pro něj stopla sem čas " mužem tě odhalit tvá sestra je vidět silná osoba . Proto si zaslouží pravdu " čas zas běžela a já čekala az bude připraven " jste připraveni " zeptám se po chvilce " ano " odpoví a já se připravila " doufám že to s vám nesekne " řeknu a jdu " ráda bych vám představila jednoho pána co mě dovolil prozkoumat mou moc " stáhnu jakoby plast " Piero " vykokta " ahoj všichni " pozdravil a já zmizla . "Angeliko Mio Rivaldi proč to děláš ?" Bala sem se proto sem stala abych přijala trest " ano je to moje prace jako princezna mohu používat kameny z jeskine přání a tvůj bratr my pomohl dosáhnout výsledků " objevila před nima . " Sice bys mi to mohla říci dříve ale jako překvapení úžasný " objali mě místo trestu . " Děkuju " zaseptala . Vrátili sme se domů a já měla pár věcí na splnění . Vrátili sme se všichni . Věděli že pro některé tu mám trest " Starku zbýva abych měla sluhu a zákaz neruším jen ti dám flašku abys neřekl že si to vydržel alespoň půl měsíce " podala a vzala mu náramek " Jervis teď pan Tony nesmí elektroniku tak na něj dohlidni " řeknu on radši nic nenamitl věděl čeho sem schopná . Doufám že nebudu muset použít zbraň . " Doneste mi z domu korunku a rychle " nařídila ani jeden se nepohnul " tak jak dlouho budu čekat " vytvořila portal a šel Stark . Zachvilku došel s jednou " no vydis jak to jde " . Chytnu vytlem " chudáčku " utěší ho Vison. Přišel i Thor" výtam tě " pozdravili se měla sem velkou radost ze žiju . Moje moc je o neco silnější . Piero bydlel naproti mě takže v pohodě . Začalo se stmívat a já sem se šla mít lázeň byla úžasná relaxace pro tělo. Byla sem tam hodinu napadla mě úplná kravina ale alespoň si záplavou. Nedaleko bylo jezero . Letěla sem potichu radši sem měla medailon. Stala sem před jezerem a skočila ve vodě mohu dichat jako na zemi . Tělo se upravilo narostl mi ocas a já se ponořila níž do hloubky . Po teplé vodě to byla změna . Usnula sem spala asi pět hodin ve vodě . Ucítila sem pohyb a nějaké světlo . Vyskočila na břeh kde sem měla zas nohy . " Čau lidí co tady hledáte " zeptám se jich po chvilce " tebe náhodou " skočila sem do vody a skákala nad hladinu . Nakonec mě chytli a já letěla v síti nad vodou . Nechápu vědí že jsem jiná ale chytají mě do sítě. Odvezli a já musela být v místnosti co mi rušila kouzla. Po chvilce cuceni do stropu sem zmizla ale kam to nevím ani já . Doopravdy cernota všude sice vydim i za tmi ale tohle je divný . Potom si uvědomím že sem přivázaná k židli neznám to tu .

Nikdy mě nepodceňujte (Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat