Unikátní lidé

67 4 0
                                    

Přistání bylo hladké dole už čekali rodiče " ahoj mami, tati" pokloním a obejmu me letadlo sjelo do podzemi. Šli sme sadem ktery právě kvetl byl tu ráj pro oci. Když sme procházeli změnila sem šaty nakonec se utvořila koruna. Čekám kdy jim to dojde hledat zde. Nasadím brýle a změním do jiné podoby " Lis dej mi tam přenos od doby co sem se přestala dívat " jdu do pokoje " mami teďka budu dvě hodiny v tranzu proto se nediv nic my nebude " zavřu a sednu.
Ve vile
Stáli tam a povydali to je můj byt tak jedinečný " před chvilkou odtud odletěla Blackspeed ve svém letadle myslím na Wolfii " kapitáne vy mě nepomáhá te. " Star lorde nevys jak se tam dostat " zeptá Clint. " Wolfiane jsou starý národ " přemýšlí kdyby tak věděl že existuje skratka kolem Lokiho tak bych nemusela je smiřovat ale prohrajeme si s časem ano nenarušují ostatním ale jen jim. Stopnu a jdu jim dát dopis vrátím se " koukej dopis sou tam souřadnice planet které má navštívit " hledal až našel " Wolfie mám ji letíme " dávám jim den nejmíň.

----------------------

Vrátíme se do přítomnosti vstanu a jdu se učit jak vladnout. Bylo něco jako primární žádosti o neco. Procházím sálem k hlavnímu " přichází princezna Alexandra Mia Rivald " jdu a všichni se klane jí dojdu pokloním a sednu. " Jdu se zase učit etiketu dvora " mi
Doletela spíše přemístila kniha z pokoje otevru na straně o audienci. Mezitím mám ještě rozhodovat o výsledku princezna nemá lehký život to musím přiznat. Jdu si připravit arzenál zbraní. Procházím kolem kovářství tak si koupím nějaký který si mohu upravit " dobry den mistře potřebuji meč na boj aby byl lehký ale silný " usmeju lidé mě mají rádi nejen za to že mají svůj starý život ale i za činy co delam. " Mám tu jeden ale je osumeteli " ukázal " není " dotknu a on se začal měnit ve skvostný. " Děkuji vám kolik stojí " chci vytáhnout vacek s penězi. " Nic nikdo ho nechtěl a vy stě ho příjala i když nevipadal nejlíp udělaný " zasunu do pouzdra. " Mockrát děkuju ale vemte si tohle tuhle tuhle je to elixír hádám že vaše žena je nemocná dejte jí to a ona se uzdraví " podám zelenou lahvicku. Doma to schován pod postel. Jdu se podívat za Lokim stal se mim přítelem leží na zahradě a nechá se rozmazlovat. " Doufám že tady jen nelezis a užíváš dary této země " zavolám ' zase ona ' zaslechla sem " takhle se s paní nemluví spadas s pár dalšíma planetami pod mou moc " zamracim " experto patronum " vyslovym a vlk donese dopis " tohle je dopis který sis měl přečíst byli tam informace bohužel doufám že víš o mem mensi zradě " usmeju on my věnoval pozornost. " Copak zeby Loki nevěděl o tohle tak to mě teda zajímá " povyrostl ještě víc můj usmev " kdykoliv tě mužu zabit ale já chci abys trpěl neříkáji mi bohyne rovnosti jen tak tohle je velmi vzácná čest ovládat rovnováhu mezi životem či smrti " usmeju a zmizím je noc a já týden nepila krev zítra budu muset jít ráno šla sem spát jako vlk. Ráno mě probudil hluk přilétající lodi. Byla to ta co mě štve vyšli Avengers, Strasci a Dokror. Já obleču šaty nechám je zmizet s čelenkou. Moje oči byli světle nedám nic na sobě znát všichni v sálu a já vycházím " naše princezna Alexandra Mia Rivald " jak jdu objevují se saty. Pokloním a usednu " proč jste přišli k nám " zeptal otec já se podívám s kamennou tváří " chtějí mě vyzvat na souboj je to odplata za mé trápení " pozvednutím obočí značilo že o tom vim. " Nebudou bojovat Avengers ti nejsou vazani k tyto věci " poklonej . Ja vypadla neoblomně " dnes odpoledne začne souboj do te doby se připravte " ja sešla se připravit meč na záda pistole na nohách a hůlka v botě. Vezmu si svůj vibraniovy oblek nasadím brýle a nadechnu. Bylo odpoledne a já stojím proti pěti lidem groot šel s Avengers. " Souboj může začít " oznámil a já začla byla to sranda nakonec sem bojovala jen s Gamorou vytahnu meč a začnu bojovat po chvilce šla k ostatním začla sem je léčit poranění bohužel to spotřebovalo mou poslední energii. Spadnu na zem matka vzala pohar od otce a šla dolů mezitím Petr šel ke mě " nechtěl sem zabit následníci trůnu " Piero všichni šli dolu ke mě stáli tam. Matka byla už dole mezitím mě oplakávali " puste mě " vzala hlavu a dala mi napít " co je to ? " Zeptal se Strenge " jelení krev vy to nepoznate " odpověděla to sem začala vnímat " co ? " Nechápal asi o mě nic nevědí " asi nevíš co je náš lid vůbec zač " podívá se mu do očí " ne " priznal já pomalu otevírala oči byli tmavé jako dříve " král je upír a já čarodějka tady Mia je hybryd při jedné nehodě je i Lykan po vašem vlkodlak " podívám se do mnoha oči " Petře Quillsi jak myslis že sem tě zachránila když se ti rozbylo sklo při letu byla sem u tebe a dala ti masku schytali to me vlasy a křídla ( chvilku s náma lítal pak se vrátil spět ke ve skupině ) " pomalu vstanu " to ty si byla ta černovláska která šla mi pomohla " podíval " ano to já bohužel přes noc se mi zmenili úplně " podívám do očí bylo výdet že si vzpomněl " a ty vlasy může někdo jiný který bojoval ve zrclove místnostnosti (chvilku spim u mě se stala zrcadlová místnost bojoval tam s dívkou a ustrihnul vlasy zato ze sem mu pomohla ) " prodloužím " to si byla ty co me pomohla a já ti zato skratil vlasy ale tehdy si měla modré " podívali na mě já je změnila" já vám neškodila ale pomáhala za činy co sem udala sem měla krutý tresty smrti díky tomu mám odolnou kůži " nikdo nedychal ( nemyslim upíry ti nemůžou ). Vstanu a napiji " takze tys nám pomáhala i když pro nás to bylo spatne " Dexi prekvapujes mě " ano a to když sem řekla že je Rocket mýval sem nemysela vážně jinak byste se nedostali ven " jak se podívali na me. Rada sem že jim to došlo " děkuji mami za to " vstanu a jdu nahoru " oni o tom vědí " ukážu na skupinku. Nahoře sem se převlékla do připravených věci. Mela sem modré šaty s vlečkou na tom plast se znakem rodiny a lodičky. Nasadím korunku a vyjdu před lid. Nejsem zrovna veselá ale co se da dělat pousměju a zamávam. Není mi nejlépe spise se držím kvůli rodičům " Alex je ti něco ?" zeptala matka " není mi nejlépe ale vydržím to " pousmějem. Znám její pohled kterým me vždy podpořila " běž do pokoje pokračovat se bude pozdeji " řekla a dole stala Noc můj frisak. Nasednu a jedu do zámku jakmile lehnu hned usnu. Moje tělo prošlo proměnou ten čas mela sem mnoho podob ale i moc vrátit čas na roky nebo stoleni. Tělo se naučilo měnit podstatu od vlka takže sem mohla stát předníma jako služebná nikdy sem své rysi neměnila nyní mohu jen jim myšlenkou. Oči nabrali nadeh duhové barvy a křídla mnoho podob. Asi sem uvolnila sílu o které nevím ráno najdu vejce bylo draci ale bíločerné. Dotknu se slabě skořápky ta pukla uvnitr byl mali drak podobný mému vlkovy. Každou chvilku se zvětšoval nakonec sem zjistila změnu podoby u něj. Byl hrozně cute ty očka byla smaragdová změnil se ve vlka podobného mému vždy sem si přála mazlíčka " Liso máme nového kamaráda " řeknu mám ji v pokoji. " Doufám ze snim budeš chodit ven " řekla a já se usmála " je to holka takže.... " zamyslim " Astra ne Lea bude to Leya " usmeju a podíváme do zrcadla me oci byli duhové najednou se barvili do me červené barvy.

Nikdy mě nepodceňujte (Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat