e: Ha ha. Foarte amuzant. Vrei şi o medalie?
C: De ce ești așa morocănoasă?
e: Nu-s morocănoasă. Sunt doar, speriată.
C: Nu ai de ce. Sunt lângă tine.
e: Ştiu, doar că..., doar că, uneori simt că nu ești. Chris, tu mă mai iubești?
C: Ce-i cu întrebarea asta? Normal că te iubesc. Te voi iubi mereu.
e: Uneori parcă simt că nu mai este ca înainte. Parcă nu mă mai iubești aşa ca îninte.
C: Nu te prosti. Te iubesc chiar mai mult ca înainte.
e: Poate că da, dar nu-mi arăți asta. Poate ar fi mai bine să ne despărțim.
C: Emily, ce-i cu tine? Cum poţi spune asta?
e: Ce-am spus?
C: Tocmai ai spus că trebuie să ne despărțim.
e: Ce? Nu am spus asta. De ce aş spune asta?
C: Nu ştiu, asta mă întreb şi eu. De ce ai spus asta?
e: Nu am spus-o.
C: Emily, ceva nu e curat aici.
e: Ştiu. Trebuie să-mi fac curat în cameră.
C: Nu mă refer la asta. Ai spus ceva, dar nu îţi amintești.
e: Nu-mi amintesc pentru că nu am spus-o. Dar stai, chiar e ceva necurat.
C: În sfârșit.
e: Tu crezi că am spus asta dar nu am spus-o. Se întâmplă ceva.
C: Ai spus-o.Ok, ok. Chiar am spus-o. Dar nu eram eu. Adică, am simțit că cineva m-ar fi controlat şi ar fi vorbit pentru mine. Dar mai bine nu-i spun lui Chris. O să se îngrijoreze mult mai mult decât este deja. În fine, e o chestiune de timp până când Chris va afla totul.
e: Nu am spus-o. Să încheiem subiectul ăsta.
C: Bine. Cum spui tu..Chris pleacă iar eu mă îmbrac şi merg în grădină. Totul era acoperit de zăpadă iar eu mă simțeam ciudat. Parcă nu eram singură. Parcă cineva era cu mine. Dar, nu cineva care îmi vrea răul. Din contră. Cineva care îmi vrea binele.
e: E cineva aici?
-Nu, nimeni. Doar noi doi.
e: Cine a spus asta?
-Tata-Mare. Eu! Cine altcineva?
e: Dar, cine ești?
-Nu contează asta.
e: Vocea ta. Vocea ta îmi e atât de cunoscută.
-Poate că ne cunoaștem.
e: Poate dacă ai veni în faţa mea mi-aş da seama dacă te ştiu sau nu.
-Nu se poate.
e: Ok, de ce nu?
-Pur şi simplu. Vreau să îţi spun ceva.
e: Bine. Spune-mi. Ce e? Dacă tot vorbesc cu un necunoscut hai să avem şi un subiect mai interesant.C: Emily? Cu cine vorbești?
e: Nici eu nu ştiu. O voce vorbește cu mine.
C: Nu aud nimic.
-El nu mă poate auzi.
e: Ce?
C: Ce?
e: Tu nu o poţi auzi.
C: Pe cine?
e: Vocea, omule de Dumnezeu!
C: Nu mai pricep nimic.
e: Eu pricep. Taci! Tocmai voia să-mi spună ceva. Deci? Voce! Mă auzi? Voce!
-Aud, aud.
e: Perfect. Deci? Ce voiai să-mi spui.
-E greu să o spun dar..
e: Dar ce?
-Chris..
e: Chris ce?
-Chris nu te iubește.
e: Cum?
C: Emily, ce e?e: Stai! Ce vrei să spui cu asta?
-Chris este îndrăgostit în realitate de sora ta.În acel moment am realizat de ce Chris se comporta aşa ciudat. Ochii mei lăcrimau iar atunci Chris a făcut un pas spre mine dar eu am făcut un pas înapoi.
C: Emily..
e: Asta era, nu?
C: Ce?
e: Erai îndrăgostit de Britney.
C: Ce? Nu..
e: Nu are rost să mă minți Chris.
C: Nu o fac.
e: Chris, dacă mă minți voi suferi mult mai mult. Te rog, nu mă minți.
C: Eu..
e: E adevărat. Aşa-i?
C: Da.
e: De ce nu mi-ai spus?
C: Pentru că..
e: De ce?
C: Nu voiam să suferi.
e: Nu voiai să sufăr? Nu te-ai gândit deloc la ce se va întâmpla cănd voi afla?
C: Nu, Emily. Nu m-am gândit.
e: De cât timp? De cât timp ești îndrăgostit de sora mea?_________________________
Sper că vă place capitolul de azi
Îmi pare rău că a durat atât de mult..
Mi-a venit inspirația abia acum şi faptul că _ADI__ADI_ mi-a scris mi-a dat un mesaj şi a mărit încrederea în mineNu uitați să votați
Îmi pare rău pentru greșeli
Vă pup
Dedicație: _ADI__ADI_
Îţi mulțumesc mult pentru că îmi citești cartea şi vreau să şii că m-am bucurat mult când am văzut mesajul de la tine. Ai mărit încredere cu mult în mine şi pot să spun că deși ni te cunosc, te ador. Ești genial
PWP😘😚😚😘
CITEȘTI
Magie Dezlănțuită vol. II
ParanormalAici găsiți volumul 2 din cartea ,,Magie Dezlănțuită" Aici va fi vorba mai mult despre Britney şi Emily Dacă v-a plăcut volumul 1 vă place şi volumul 2 Acest volum va fi mult mai interesant Sper că o să vă placă la fel de mult cât v-a plăcut volumul...