e: Cum adică pleci?
C: Adică plec.
e: Nu poţi pleca.
C: Ba pot. Mi-am terminat bagajul şi mai am decât să o anunț pe doamna Rachel.
e: Chris, Emily te place. Nu poţi pleca.
C: Ba da, pot. Şi o voi face. Poate că mă place. Şi poate că o plac şi eu. Dar nu putem avea o relație. E imposibil.
e: De ce?
C: Pentru că,.. Cine e ea, şi cine sunt eu.
e: Ce contează?
C: Contează. Plec pentru că mama e bolnavă.
e: Îmi pare rău.
C: Să ai grijă de Emily. Ok?
e: Bine. Dar, vei mai veni aici da?
C: Nu ştiu. Îmi pare rău, dar nu-ţi pot da un răspuns sigur. Ne mai vedem, Thomas.
e: Da. Ne mai vedem, Chris.Chris's pov
Merg la doamna Rachel şi bat la ușă.
d. R: Da intră. Chris, bună. Ce te aduce aici?
e: Voiam să vă spun că voi pleca.
d. R: Când?
e: Acum.
d: R: Acum? Cum aşa?
e: Mama mea este bolnavă. Vreau să fiu alături de ea.
d. R: Înțeleg. Dar după aceea? Te vei întoarce?
e: Probabil că da. Adică, aici e ca şi casa mea. Mi-ar fi greu să stau departe de locul ăsta.
d. R: Mă bucur că te simți bine aici. Să-i transmiți mamei tale însănătoșire grabnică din partea mea.
e: Adică îmi daţi voie să plec?
d. R: Da.
e: Vă mulțumesc mult.
d. R: Nu ai pentru ce.Merg, îmi iau bagajele iar apoi plec.
Emily's pov
Oare l-a deranjat că tata i-a spus să nu mai stea aşa mult cu mine? Ăh, mă plictisesc singură. Îmi plăcea mai mult când era el cu mine. Nimeni nu stă pe capul meu fiind mai enervant ca el. Poate dacă îl strig pe Thomas şi îl rog să-l cheme ar veni. Ce am de pierdut? Măcar să încerc. Creez un clopoțel cu magia şi sun cu el.T: De unde ai făcut rost de ăla?
e: Ă, magie.
T: Bine. Atunci, ce vrei?
e: Voiam să-l chemi pe Chris.
T: Nu poate veni.
e: De ce?
T: Păi, a plecat.
e: Ce? Unde? Spune-mi că e la baie, te rog.
T: De fapt nu. Mama lui este bolnavă şi da. A plecat.
e: Nu se mai întoarce?
T: Nu ştiu. De ce ai nevoie?
e: Aveam nevoie de el. Poți pleca.
T: Bine.După ce pleacă Thomas mă culc.
Mă trezesc, mă ridic din pat şi merg la uşă. O deschid şi continui să merg pe un hol întunecat. Ajung într-o cameră. Ușa se închide brusc. Caut întrerupătorul. Îl găsesc, dar becul nu se aprinde. Văd o umbră neagră. Alerg spre uşă dar nu se deschide. Dintr-o dată aud o voce groasă. Acea umbră vorbește cu mine.
u: Nu mai eşti protejată de nimeni. Îţi pot face orice.
e: Despre ce vorbești? Cine ești? Ce vrei de la mine?Nu apucă să-mi răspundă pentru că mă trezesc. Hiuh. A fost doar un vis. Dar la ce se referea. Cum adică nu mai sunt protejată? Nu mai pricep nimic. De ce mi se întâmplă mie toate astea?
Stau căzută pe gânduri şi observ că intră Tara.
T: Bună. Ce mai faci?
e: Nu chiar aşa bine.
T: Ce ce? Ce s-a întâmplat?
e: Am visat acea umbră. Iar. Doar că de data asta a fost diferit. A vorbit cu mine.
T: Şi ce ţi-a spus?
e: A spus ,,Acum nu mai eşti protejată de nimeni. Îţi pot face orice" Dar nu am înțeles ce voia să spună.
T: Eu înţeleg.
e: Ce? Serios?
T: Da. Ştiu ce voia să spună.
e: Păi atunci nu te mai maimuţări pe aici şi spune.
T: Bine. Bine. Chris te place. Tu îl placi. Adică vă placeţi reciproc. Este iubire adevărată. El este ca un scut uman pentru tine.
e: Nu mai este.
T: Cum? De ce? V-ați certat cumva?
e: Nu.
T: Atunci?
e: A plecat.
T: Asta e. Cât timp era alături de tije te proteja. Dar dacă a plecat nu mai eşti protejată.
e: Atunci voi muri.
T: Nu vorbi aşa.
e: Chris a plecat. Nimeni nu ştie dacă se mai întoarce.
T: Dacă îi spunem se va întoarce. El ţine la tine. Ar face orice pentru tine.
e: Nu. E mai bine aşa.
T: Bine. Acum cine stă cu tine.
e: Thomas.
T: Bine. Eu plec.Tara's pov
Normal că nu o voi asculta pe Emily. Merg şi caut un băiat pe care să-l cheme Thomas.
e: Bună. Ştii cumva unde îl pot găsi pe Thomas?
T: Eu sunt Thomas. Şi tu eşti?
e: Tara. Vreau să ajung la Chris.
T: De ce?
e: Nu contează. Ştii cum pot ajunge la el?
T: Da.După ce mi-a spus unde locuiește m-am teleportat acolo. Mă apropii de uşă şi bat. Îmi deschide Chris.
C: Ă....Tara,nu?
e: Da. Şi tu ești Chris. Vreau să vorbim. Este legat de Emily.
C: Bine. Intră. Camera mea e acolo.Intrăm în cameră apoi continuăm să vorbim.
C: Ce s-a întâmplat?
e: Emily e în pericol. Doar tu o poţi salva.
C: Ce pot face eu?
e: Iubirea o protejată. Ştiu că o placi. Se vede cum o privești.
C: Stai, ce are Emily.
e: Universul magic s-a întors împotriva ei. Iubirea adevărată o protejată. Trebuie să fii alături de ea.
C: Nu pot. Ţin mult la Emily, dar nu pot.
e: De ce?
C: Mama mea. Este bolnavă. Nu o pot lăsa.
e: Bine. Atunci Emily poate muri liniștită. Pa.Mă întorc înapoi. Înțeleg că e vorba de mama lui dar este vorba şi de Emily.
_______________________
Sper că vă place capitolul de azi
Nu uitați de vot
Îmi pare rău pentru greșeli
Următorul capitol va apărea cât de curând
Vă pup
CITEȘTI
Magie Dezlănțuită vol. II
ParanormalAici găsiți volumul 2 din cartea ,,Magie Dezlănțuită" Aici va fi vorba mai mult despre Britney şi Emily Dacă v-a plăcut volumul 1 vă place şi volumul 2 Acest volum va fi mult mai interesant Sper că o să vă placă la fel de mult cât v-a plăcut volumul...