U Nell jsem nakonec strávil celý víkend. Bylo to nádherné. V pondělí jsem vstával v šest, abych si stihl ješte dojít domů pro věci do školy a převléct se. Nell ješte spala. Když jsem přišel, Nell se bála, kde jsem byl. Řekl jsem, že jsem se byl jen doma převléct a šel si pro věci do školy. Pomalu jsme vycházeli z domu. Ve škole jsme měli hned první hodinu u třídního. Jmenuje se Mr. Handsworth. Řekl nám, že v úterý, což je zítra, budeme spát ve škole. Všem nám bylo jasné, že jediný kdo zas usne je on..
Celý den byl v takové dobré náladě ale to se očividně netýkalo kelly. Celý den byla taková, jiná. Tak moc jiná.
Když jsme byly na obědě, s Nell jsme se na sebe tak divně zadívaly, když místo u stolku co by měla zaplňovat kelly bylo už dlouhou dobu prázdné. Oba dva jsme ve stejnou chvíly popadli tác, jen všechny letmo pozdravily a rychle se rozeběhly. Všichni u stolku jen zůstali nehybně sedět a vůbec jim nedocházelo co se teď stalo. Kelly nikde nebyla. Ani u skříněk, ani u východu, a už vůbec na školním areálu. Běželi jsme oba na stejné místo, kde jsme ji potkali minule tak uplakanou. A jistě, že tam byla. Tentokrát dvakrát tak uplakaná a když nás viděla rozeběhla se někam pryč, oba dva jsme za ní běželi. Já jsem trochu rychlejší než Nell takže jsem ji dohnal dřív. Kelly taky není zrovna střela. Hnedka mě od sebe odstrkovala a když se jí to málem povedlo tak už tam byla Nell. To už se jakštakš uklidnila. Nemluvila s námi. Ptali jsme se jí co se stalo, že i dnes ve škole byla taková zamlklá. Neodpověděla
Nell:kelly mohla by si být tak milá a začít komunikovat aspoň s námi?!
Zněla dost naštvaně
Kelly: já se bojím. Tak moc se bojím
Já: a čeho se bojíš?! Nemusíš se ničeho bát
Nell: přesně. Máš nás.
Kelly: jo to jo a ani nevíte jak si vás vážím, ale co ostatní? Přestávají se se mnou bavit a já cítím to odpojování se ode všech.. Nell ty máš Sofii a Grace zase Ellie. A s kým sem já?!
Nell:...
Já:...
Nell: a to si nám to nemohla říct?! Že tě trápí tohle?! Prosimtě kelly!!
Kelly: to ale není všechno!
Já: a co tě trápí ješte?
Kelly: já nevím, nechci to ješte nikomu říkat když si s tím nejsem jistá sama..
Nell: ok, ale ješte jedna taková scéna a příště už za tebou poběží jen Brooklyn. A teď už běž domů!
Já:"sprdla jí jako malou
Kelly:ok, promiň
Já: za nic se neomlouvej, ale když tě něco trápí tak za námi přijď. Nemusíš jen za námi, můžeš za kým koli. Všichni tě máme rádi.
Nell:jo
Kelly: tak ahoj
Já:ahoj
Nell:ahojNell byla hodně vynervovaná a tak sem ji nechal ať jde domů a ať je chvily sama. Doma byla jen mamka a táta byl zas v práci. Mamku jsem jen letmo pozdravil a mamka mi pozdrav oplatila. Když jsem vyšel nahoru na něco jsem si vzpomněl a šel jsem zas rovnou dolů. Mami, zítra máme spaní ve škole takže tam půjdu ok?
Mamka:jojo. Tak si to pak užij.Zítřejší den
Dneska už je to spaní ve škole... Zajímalo by mě jestli příjde i kelly
Vyučování proběhlo rychle a Kelly si dnes na obědě sedla k nám. Takže žádná scéna. Všichni se ptali kdo půjde na to spaní, jdou všichni, ale kelly neodpověděla.
Ellie:a co ty kelly, půjdeš na to spaní?
Rye:kellyyy ty musíš! Bez tebe to není ono! Prosím
Mikey:udělej to pro mě!
Jen co promluvil Mikey, kelly hned řekla že půjde... Co to má znamenat?
Takže jdeme všichni. Supeer
Jen doufám, že nepůjde to trio kreténů..
Rye: Brooku co si pamatuju tak ješte minulej rok to bylo qarteto ne?
Já:debile. Hele Nell co kdyby jsme šli k tobě pro věci s do těch pěti bysme šli ke mě?
Nell: to je super nápad
Všichni ostatní šli k Ryeovy, i kellyJá: hele Nell, všimla sis dnes na obědě jak všichni chtěly aby kelly šla na to spaní a s ní to nic nedělalo a když promluvil Mikey tak hned změkla a řekla že půjde?
Nell: jo! Taky mi to přišlo divné..
Já: že by.. a co když..
Nell: co! Mam pocit, že se nám tu zas něco klube..
Já: možnáNa spaní
Dokud neusnul učitel tak jsme hráli nějaké hry.. když usnul pustily jsme si písničky a začalo to. Všichni jsme si začali povídat, lítaly po škole a bylo fajn. I kelly si to užívala, bylo to vidět. Jenže pak když jsme všichni seděli na schodech, Andy a Rye přinesli dvě flašky vína a vodky... Všichni byly na mol a pak to jelo.
Já se začal líbat s Nell, Jack s Grace a pak to co jsme všichni viděli a zarazilo nás to.. byly jen dva lidi kteří měli jen jednu skleničku vína a nebyly moc opilý a byly jediní při vědomí.. to byl Mikey a Kelly!! Oni se spolu taky líbali!!!??? Já s Nell jsme se se na sebe usmáli a mě sjeli ruce z jejich zad na zadek.. kelly i Mikey se asi dali dohromady.. to uvidíme ráno.. pak jsme začali všichni zpívat. Zpívaly jsme si After the show. Bylo to krásné
Až do té doby co nepřišli ti kokoti.. Bryan, Cole a Harry. Oni taky nebylo zrovna střízliví a začali osahávat Sofii a Ellie. Rye a Andy se na ně rozeběhlo a začali jim dávat dobrý bomby. Já, Mikey a Jack sme se do toho taky vložily protože tři na dva není fér tak jsme jim taky chtěli ukázat (ne)férovou hru.. zdrhli jen či jsme tam přišli.. Sofii a Ellie naštěstí nic nebylo a byly v pohodě ale trochu v traumatu.. uklidňovalo jsme je a pak je začali uklidňovat i holky.. byly vystrašenéTo bylo fakt hnusné. Ať si mě nepřejí až budu střízlivý.
Museli jsme hlídat Rye protože ten byl hodně naštvanej... Nevěděli jsme co s ním máme dělat tak sme jo jen před sebe posadily a začali jsme si i o něčem povídat. Teď ješte abych si vybavil co to bylo.. holky si taky začali povídat, ale nikdy a Kelly byly mimo protože ty se na sebe pořád koukali... Taj ze by měla Nell pravdu?! Ona má vždy pravdu.. tak to by mě zajímalo jak to dopadne. Bude to ješte zajímavé..ješte s dvouma tvrdohlavcema.. krom těch debilů bylo vše fajn. Ráno ale bylo zajímavější... Všichni nemohli s i pohnout vrbou jak byly na mol. Mikey a Kelly to do sebe pak taky celkem lili takže nepřežil nikdo... Když vstal učitel tak se na nás tak podíval ale neřešil to.. v tělech věcech je fajn.
Jenže jak to dopadne s těma dvouma?!Děkuji za přečtení nové kapitoly! 😘😘😘😘❤❤❤❤👌👌👌👌 Začíná se to rozjíždět. Huraaaa. Nová kapitola by měla vyjít co nejdříve
Váš Daniell1212;)
ČTEŠ
Lovestory-aneb jak přežít střední školu
FanfictionFanynky a fanoušci Roadtripu mi budou rozumět ❤❤. Neznám lepší lidi než jsou oni?. Což by pro mě mělo asi být smutné ale to je jedno. Každopádně LOVESTORY!!