Už je to pár dní co jsou Jack s Grace spolu a vypadají dohromady skvěle! Jak nádherný pár!
Andy se ptal Jacka jakto že se spolu daly jen tak s Grace dohromady
Já: varovný pohled na Jacka
Jack: noo to víš no, štěstí přálo..
Pochopil že to zatím nemá nikomu říkat
Andy: aha. Tak to jo no. Štěstí přálo.
Grace: o čem to si to tu šuškáte kluci?
Andy: už o ničem, ptal jsem se Jacka jak jste se dali dohromady
Grace: nenápadně pošťouchla Jacka pod žebra
Jack: nooo řekl jsem to tak jak to bylo. Že nám prostě jen přálo štěstí
Grace: "klidně si povzdechla". Och tak, no to máš pravdu.Políbily se
Andy: noo tak to by stačiloKdyž jsme šli s Nell na koktejl jen kousíček od města po cestě jsme něco nebo spíše někoho potkali s kapucí na hlavě a celkem ubrečenou. Poznali jsme že je to holka.. Nell se rozeběhla k té osobě a hned ji začala utišovat. Byla to kelly!! Rozeběhl jsem se hned za ní a taky jsem ji hned obejmul. Kelly si vystrašeně začala utírat slzy a začala se rozkoukávat.. nepoznala nás hned.
Kelly: k-kdo jste, co chc-chcete?!
Nell: kelly to jsme mi! Klid,klid už nebreč. Pojď se s námi projít
Já: byl jsem dvakrát tak v šoku.. to že nás kelly nepoznala a že Nell byla tak v klidu, nebo aspoň tak vypadala
Nell: musela jsem že zachovat tak, aby jsme ji uklidnili
Kelly: byla jsem v šoku že jsem je dva potkala zrovna tady a teď. Super načasování...Šli jsme k Nell domů, kde zrovna nikdo nebyl takže jsme využili situace. Kelly se nechtěla svěřit a říkala že o tom bude mluvit až bude připravena. Nell ji uklidňovala že se klidně nemusí svěřovat, že chápe že zatím není připravena o tom mluvit. Ale kdykoli se bude něco dít, tak ať jde buď za ní nebo za mnou. Že se o ní teď bojíme a že chceme aby byla v pohodě. Je skvělá a hodná, toto si nezaslouží. Po asi dvouch hodinách mluvení s kelly o vtipných historkách aby byla v pohodě jsme ji doprovodily domů. Aby po cestě někam nezašla, chtěli jsme mít jistotu, že je v bezpečí.
Nell napsala mamka že její brácha nepřijde že bude spát u kamaráda a ona s tátou chtějí zajet na víkend někam do wellness. Já zavolal mámě že dnes nepřijdu, že přespím u Nell, chvíly váhala ale pak změkla.
Nell celou noc nespala a byl z ní cítit neklid. Jen sem ji ze zadu objal a pošeptal jí něžným hlasem do ucha "jsi skvělá! Nedokážeš si představit, jak si mě překvapila o svých ukliďňovacích schopnostech" jen se usmála otočila se na mě políbila mě, dala mi ruku na hruď a usla. Konečně ušla. To mě potěšilo protože byly asi čtyři ráno. Byla tak sladká ve spánku a já si ji na sebe jen přitiskl a usnul jsem taky. Ješte že byla další den sobota.
Druhý den jsme si dopoledne zašli do centra města. Trošku se odreagovat. Nell si koupila takovou hezkou bílou kabelku a růžový kabát. Já jí koupil takový roztomilý obal na telefon který hrozně dlouho chtěla. Pak už jsme si zašli jen do KFC a jeli domů. Nell chtěla abych ješte jel k ní kde už ovšem byl její namol bratr..
Logan- hrozně fajn kluk. Je u 20 a to vypadá že je tak o tři roky mladší než my.. já ho znám dost dlouho a vždy jsme si rozuměli. No jó no, s Nell jsme si taky rozuměli už od prvního okamžiku. Oni to mají v genech..
Nell byla dost v šoku. Tohle nikdy neudělal. Já se s ním znám taky dlouho a tohle nikdy neudělal. Jen sme se ho s Nell začaly ptát co mu je a on že se trošku opil. Až na to že vypadal že má v krvi tak aspoň 3 promile... Hned co nás viděl tak se nějak jen smál a asi za pět minut usnul.. vypadal že nespal celou noc. S měl jsme ho přenesli k jemu do pokoje na postel a on spal asi tak do desíti do večera...
Mezi tím jsme si s Nell udělali popcorn a pustili si hrozně dlouhej film. Potom co skončil film jsme si jen uvařily večeři a já se koukl na instagram. Divil jsem se, protože Jack i Grace měli instastorie tak jsem se na ně hned podíval. Viděl jsem že dnes asi měli v plánu úplně to stejné. Byly na procházce městem.. hned za nimi byl Mikey se svým instastorie. Ten tam měl jen fotky z fotbalového hřiště, se sebou, andym a Ryem. Nell se taky koukala na instagram a Sofie tam měla hezké fotky s Ellie. Vypadá to, že jsme si dnes všichni uzily hezký den.
Až na kelly, o které jsme se dozvěděli že dnes s nikým nekomunikoval celý den. Zas se nám oboum rozbušelo srdce. Hned jsme vypli sporák, vzali si klíče a běželi jsme k ní domu. Bylo to celkem rychle, protože kelly od Nell bydlí jen přes jednu ulici. Když jsme stáli před bránou a vycházela kelly tak se na nás jen usmála a se smíchem v hlase spustila
Kelly: to mě teď budete chodit kontrolovat každý den??
Nell: Ne, jen jsem se o tebe bála, protože jsme se dozvěděli že jsi dnes s nikým nebyla a všichni byly někde
Já:Nell není jediná kdo o tebe měla strach..
Kelly: noo Sofie a Ellie se mě ptala jestli bych s nima nešla, ale my jsme jeli k babičce.
Nell: aha, pff ulevilo se mi kell
Já: no to mě taky. Nell nemohla celou noc kvůli tobě usnout
Kell: jee. Nemusíš si o mě dělat starosti.. a jak ty to vůbec víš Brooklyne?
Já: noo já spal u Nell víš..
Nell:...
Kelly:aha. Tak to jo. Hele a co v úterý? To mám čas a mohli bysme vytáhnout všechny? Co myslíte?
Já: to zní skvěle
Nell: bylo by to super, zas po dlouhé době všichni spolu.
Kelly: okej. Tak já pak ješte když tak napíšu. Ahoj
Já:ahoj
Nell:ahojDoma už seděl Logan s bolestma hlavy.. tomu sme se jen zasnali a šli k Nell do pokoje. Zavolala mi máma jestli bych u Nell nemohl pobýt trochu déle že táta bude celý víkend někde pryc kvuli práci a že mamka by si chtěla zajet někam pryč s kamarádku a já ji řekl že mi to nebude vadit.
Když sem to řekl Nell tak jsme si jen jeli ke mě abych si vzal nějaké nové oblečení a oblečení na převlečení.Večer když jsem se šel vysprchovat tak za mnou přišla Nell a sprchovali se společně. Bylo to úžasné. Užili jsme si to oba, ale k něčemu víc než jen objímání nebo líbání to nepřešlo..
Večer byl super. Nell usla hned co vlezla do postele a já pak jen chvily přemýšlel co tak může být té kelly když dnes vypadala tak nějak "v pohodě". Po chvily jsem usnul takyDěkuji moc za přečtení další kapitoly;) jste super a tento příběh stopovat asi nebudu. Teď se mu budu věnovat více. Plány už mám rozvrhlé
Ps- rekordní kapitola
Má 1196 slov;D
Takže ješťe jednou moooc děkuji😘😘😘.
Váš Daniell1212;)
ČTEŠ
Lovestory-aneb jak přežít střední školu
FanficFanynky a fanoušci Roadtripu mi budou rozumět ❤❤. Neznám lepší lidi než jsou oni?. Což by pro mě mělo asi být smutné ale to je jedno. Každopádně LOVESTORY!!