zvrat

63 3 3
                                    

Dny plynuly jako voda, ale nic se nezměnilo. Vše bylo pro starém až na Ellie, která se poslední dobu usmívá až moc i na ní. Pokaždé když jsme se ji zeptali řekla jen: proč se nesmát, když je tak hezky. Tuhle větu poprvé řekla, když pršelo a psali jsme dva testy z matiky a dějepisu... Nechápu. No co asi se má dobře..

Už jsou to dva týdny od toho zájezdu ke mě na chatu a pořád se o tom bavíme. V dobrém slovasmyslu samozřejmě! Bavili jsme se o tom hlavně já a Nell. Každý den jsme rozpatlávali více a více to kdo s kým spal.. jooo dobře noo. Asi to trošku přeháníme ale co.. Andy+Ellie a Rye+Sofie?! Pardon ale tohle?! Nevim, nevim no..

Druhý den jsme se dohodli se Sofii že by se Ellie mohla zeptat co to s ní je. Je to totiž její nejlepší kamarádka. Asi za půl hodiny přišla se zklamaným ale zároveň udiveným pohledem.
Sofie: řekla mi, že nám to po škole řekne na obědě
Nell: nevím jak vy, ale mě to nahání hrůzu.. posladny dva týdny se směje jak psychopat
Já: třeba je v tom láska
Sofie: a nemyslíš, že by to zrovna ona někomu neřekla..
Nell: tak každý může mít svá tajemství a Ellie vypadá na to, že jich poslední dobou má celkem dost, nezdá se ti?
Já: sofi nic proti ale tohle musíš přiznat..
Sofie: noo... To mas asi pravdu, ale jestli si přeje aby to byla její věc tak se do toho snad motat nebudem ne..
Nell: jenže ona už to mít jako tajemství nechce, když nam to chce říct
Já: holky asi si to dořešení někdy jindy, protože už sem jde zbytek..
Sofie: ok
Nell: ok

Byl už čas oběda a Ellie přišla jako poslední a hned si stoupla a spustila
" Takže lidi chtěla bych vám něco říct. Asi jste si všimli že se poslední dobou tvářím jako psychopat a dnes vám chci říct proč. Já.. asi jsem si našla kluka a ten kluk se jmenuje rick

Rick-dodnes nikdo nechápe co se Ellie na něm tolik líbí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rick-dodnes nikdo nechápe co se Ellie na něm tolik líbí.. vzhled možná ale jinak celkem... Nejslavnější nemastnej.. no uvidíte v příběhu

Všichni byly velmi šťastní až na jednu osobu a to má Andyho. Odkašlal si a odešel. Ellie nasadila nechápavý pohled ale ignorovala. Tentokrát jsem si toho, že Andy byl v háji všiml jen na protože Nell hned objímala Ellie. Byly všichni šťastní a já konkrétně nevěděl pro je Andy smutnej takže jsem ho radši nechtěl otravovat a seděl jsem potaz na místě. Druhý den bylo vše celkem fajn. Andy byl smutný. Bylou to poznat na očích, ale dokázal se skvěle přetvařovat takže den asi zvládl horko těžko... Asi tak za týden bysme měli jet na ŠvP a všichni už jsme odevzdali přihlášku i zaplatili. Nikdo nevěděl jaký vymyslí program třídní letos jediné co jsme věděli bylo to, že jedeme do Bostonu. Tod vše. Boston je od nás půlku státu.. aspoň si odpočinu od tohohle prostředí a zkusím něco jiného..

Už za tři dny odjíždíme. Mužem s sebou někoho vzít takže nevím jestli třeba neveme Ellie Ricka, ale doufám, že to by neudělala.. Ona by nám to celé takhle nepokazila..

Druhý den ráno jsme byly domluvení že na všechny vyzvedne Rye vzbudil jsem se dost brzo a mamka už seděla dole a četla noviny. Já měl ješte celkem dost času tak jsem si vzal rohliinse šunkou a sýrem a najedl se. Mamka mě nějak chválila že mám letos dobré známky. No ješte aby ne.. už přijely a já jen nastoupil do auta na místo spolujezdce. Všichni ostatní nějak seděli vzadu a povídali si. Já tam Rye nechtěl nechat samotného.
Povídali jsme si o škole a hlavně o té ŠvP. Už jsme se všichni dost těšili. Celý den jsme nic nedělali protože jsme měli volno. Byly volby a my dostali zrovna klubík takže super. Celé čtyři hodiny jsme si jen povídali a bálo fajn. O víkendu přijeli strejda a teta které zrovna moc nemusím tak jsme s Nell pořád někam litali po nakupaku je protože v úterý odjíždíme. Oba dva jsme toho potřebovali celkem dost takže nebylo času na zbytek.. i tak jsem si to užil a Nell taky.

A je tu neděle večer a já už jen balím. Celkem se těším a potřebuji jít brzo spát.

Odjezd
Už je ráno a já už se jen připravují na cestu k busu. Domluvily jsme se s Ryem, že si sedneme spolu. Když jsem přišel k busu bylo nás tam pár. Bohužel i jeden člověk co tam vůbec neměl co dělat.. super Ellie...


Mooc se omlouvám, že dlouho nic nebylo, ale znáte to.. škola.. každopádně jste si mohli všimnout nového coveru, který mám mimochodem od nonprincessbecause❤ které za to moc děkuji.
Jo a ješte něco.. doslechl jsem se, že si pár lidí mysleli že jsem holka tak se asi omlouvám ale nejsem...😂😂😂👌👌❤❤
A ješte za to že tahle kapitola je tak krátká..😏 ona jedná z těch Kapitol měla být kratší a vyšlo to zrovna na tuhle.. tak srry no;)
Váš Daniell1212

Lovestory-aneb jak přežít střední školuKde žijí příběhy. Začni objevovat