Manažer

33 2 2
                                    

Když jsme s Ryem vyvěšovali na stránky inzerát naší kapely s tím, že hledáme manažera, nečekali jsme, že o naší kapelu bude takový zájem. Dohadovali jsme se s klukama koho si máme vybrat a kdo by nám toho mohl nabídnout nejvíce. Nakonec jsme se shodli na Panovy který se jmenoval Blair Dreelan. Vypadal celkem fajn a finanční zabezpečení měl přesně podle našich představ. Byl to manažer velkých hvězd. Například HRVY nebo Lauren. Schůzka a to všechno už bylo domluvené. Chceme se mu pořádně předvést, takže jsme se domluvili že se sejdeme v kavárně tady za rohem, kde nam řekne více věcí a informací o sobě a potom půjdeme do nahrávacího studia, kde máme šanci se zase předvést my. Už se těšíme, ale jsme celkem dost nervózní.

********
Takže už víme, že má přítelkyni, malý a útulný byt a kdyby jsme chtěli, může nám i jeden poskytnout. To nás celkem zaskočilo, ale bylo by to fajn, protože bysme se mohli věnovat naší kariéře naplno. Bylo nám nabídnuto i zaplacení maturity, což by bylo skvělé. Školu bysme tak dodělávám nemuseli. A pak nám povídal jak by to asi vypadalo kdyby nás přijal protože my jeho jsme už přijmuli, ale nevíme jak je to z jeho strany a tak jsme šli do nahrávacího studia. Tam to bylo skvělé. Zazpívali jsme Don't Break My Heart, Don't Hurt Yourself, When It's Over a samozřejmě ještě Tokyo Hotel. Všechny tyto naše skladby se mu velice líbili. Všem nám bylo celkem líto, že jsme nemohli zazpívat naší nejoblíbenější a to je Stranger a i všechny ostatní. On říkal, že už ji slyšel takže to nepotřebuje. Tak jsme s ním souhlasili. Nakonec nám řekl, že do dvou týdnů máme čekat odpověď od něj jestli nás bere či ne, potom už nám jen oznámil, že pospíchá a že už musí jet zase někam jinam. Mám z něho Skvělý pocit. Jen doufám, že nás vezme...

*******

Když jsem přišel domů z té schůzky a vše jsem povykládal mamce, tátovy a Chrisovy, bylo to fajn a vše braly. Mamce byl jen líto ten dům, že bych se musel stěhovat, ale říkal jsem ji, že bydlí jste tady ve městě a že bychom se domluvili i kde bychom ten být asi chtěli. Já ji říkal, že se odsud nechci nijak stěhovat protože se stejně doma cítím jen tady. A s tou maturitou bylo největší nadšení u táty, říkal: jo to by se hodilo, ty by si tu maturitu stejně nezvládl. Což mě opravdu potěšilo... Doufám, že to takhle šlo i u ostatních. Zjistil jsem, že to opravdu šlo, ale Mikey musel doma trochu přesvědčovat... Nakonec to vyšlo a teď jen čekáme na tu zprávu od něj..

********O dva týdny později*********

Blair: ahoj kluci. Takže všechno podstatné o mě už víte a já o vás také což je pro naši budoucnost velmi důležité, protože vás chci!! Jste skvělý a všechno co děláte by se dalo zveličovat do nekonečna. Jste úžasní a žádné připomínky k vám k nikomu nemám. Vaše kariéra bude doufám nezapomenutelná!! Jen pro vás mám jeden celkem složitý úkol. Jak se budou jmenovat vaši fanoušci? Ve vašem případě vím, že ti budou hlavně faninky..

*******

My mu neodepsali, ale rovnou jsme mu zavolali aby jsme mu velmi velmi poděkovali a domluvili se na těch všech potřebných věcech. A taky jsme mu řekli jak se budou jmenovat naše faninky a fanoušci.

Roadies!!

Ahooooj! Já se tak mega omlouvám! Po tak dlouhé době tak krátká kapitola! Asi jedna z nejkratších v této knížce 😨😨😨😨😭😭😭😭.. a i přes to doufám, že se líbila. A mám hlavně takový menší Feeling, že toto je předposlední kapitola... Ta knížka mi bude tak chybět. A vy s ní 😭😭😭. Ale můžete se ještě těšit na závěrečnou kapitolu a prolog! Tak zatím ❤❤❤❤❤❤
Váš Daniell1212😘

Lovestory-aneb jak přežít střední školuKde žijí příběhy. Začni objevovat