Jo bylo to zajímavé protože se stalo celkem dost věcí, ale to předbíhám...
Když jsme přijeli jen jsme si vybalily věci a šli na procházku lesem. Šli jsme všichni ale po cestě jsme zjistili že jsme asi někde vytrousily Mikeyho a Kelly. Když jsme je začali hledat po celém lese, nenašli jsme je. Ellie a Andyho dohromady napadlo, že by mohli být u chaty a že třeba vůbec nešli s námi aby mohli mít soukromí. Když jsme šli domů, našli jsme je tam. Nevěděli jsme že oni nás celou dobu hledali.. oni ani nevěděli, že jsme někam odcházeli takže byly celkem vystrašení, ale bylo vidět že byly rádi že měli soukromí. Omluvily jsme se a začali jsme něco dělat. Teda konkrétně jsme začali hrát flašku.První točil Andy a padlo to na Grace.
Andy: tak Grace, pravda nebo úkol
Grace: achjo.. tak pravdu
Andy: hmm,tak jo. Jsi pana??
Jack: debile! Můžeš přestat pokládat takovýhle otázky?! Nepřijde ti to moc osobní?!
Grace: shut up Jacku! Je to jen hra a tak nebo onak by se to dozvědět museli.. tak jo, nejsem
Andy: ooo! A s kým jsi o to prišla??
Grace: myslím, že si se mohl zeptat jen na jednu věc.. takže pardon ale tohle je má věc.
Samozřejmě že o to prišla s Jackem. Nejsem kdejakej vševěd, ale Jackovo pohledy a barva pleti se výrazně měnily. Musel být rudý až na prdeli..
Andy: tak nic
Grace: taaak a teď točím já! Flaška už se točííí aa? Rye!
Rye: Ooo.. proč já?!
Grace: nevím ale sranda ne? Tak povídej. Pravda nebo úkol?
Rye: tak ať už se nenudíme, úkol.
Grace: tak počkej, něco vymyslím. Tak třebaaaa, řekni třikrát rychle za sebou jméno Antikotočerepapinovikovičová
Rye: anti co?! Tak to si užijeme
Ellie: to teda..
Rye:antikocoužsitoanidálnepamatuju.. takže máš smůlu..
Grace: tak v tom případě si budeš muset něco sundat..
Rye: to mi moc problém nedělá. Stejně je tu horko a to rockové si sundat ješte můžu.
Bylo vidět jak si Sofie nenápadně skousla spodní ret a tak mlčky seděla a koukala na Rye. Nell se na mě hned podívala a provokativním pohledem mě navnadila ať se na ni podívám. Asi ji nedošlo že už to vím.. nojono Nell....a takhle to pokračovalo asi hodinu. Pak jsme to ukončili a všichni si postupně oblékali oblečení.
Jack si nadával triko stejně jako já. Nell si nadávala legíny protože jsem ji kdyz sem točil já a úkol jsem ji dal ošklivej.. promiň zlato! Rye si nadával triko a kalhoty, protože pak už tak seděl jen v trenkach a Sofie se na něj musela furt divat.. ale jak znám Rye tak jsem rád že si ho nikdo nevytočil ješte po třetí protože on by byl schopnej sundat si i ty trenky.. zajímalo by mě jestli by se pak Sofie koukala dál... Jediný kdo přežil byl Mikey, Kelly, Ellie, Andy a Grace protože své úkoly splnily. Pak už jsme se rozdělovaly do takových malých skupinek a povídali si o všem možném a postupně přecházeli s padli obě flašky vína. Když padla asi půl čtvrté ráno, šli jsme spát. Říkali jsme že to nechceme natahovat jako ve škole..Noc byla klidná ale vedle postele na které jsem ležel a já Nell se furt ozívaly divné zvuky a smích. Vím jen to, že vedle nás leželi Mikey a Kelly. Že by už se dali do hromady na 100%? Bylo by to super. Ráno jsem se probudil první. Bylo asi půl sedmé a šel jsem do kuchyně jen pro vodu. Když jsem je všechny viděl nemohl jsem tomu uvěřit! Já ležel s Nell, Grace s Jackem a Mikey s Kelly. To není nic neobvyklého. Ale ten zbytek?! Myslím konkrétně Rye a Sofii, kteří mimochodem spálí oba nazí, a Andyho s Ellie! Šel jsem hned probudit Nell ale potichu, abych opravdu vzbudil jen ji a řekl ať si jde pro vodu a pořádně se po cestě koukla na všechny postele. Když přicházela zpátky k té naší, přicházela s otevřenou pusou. Byla asi ve stejném šoku jako já. Smála se jak pětileté děcko. Písklavím hlasem ale bylo slyšet i to nadšení. Potichu si tleskal pro sebe a ješte na chvíly jsme se rozhodli že si půjdem lehnout. Já jsem si ji přitáhl k sobě a chytil ji za zadek což udělala i ona a hned jsme usli. Když už jsme byly vzhůru uvědomily jsme si že je teprve sobota a že máme ješte dva dny před sebou. Rozhodli jsme se zajet kousek do města, které se nacházelo kousek od chatové osady ve kterém je i ta naše chata. Den utekl jak voda a my v obchodě nezapomněli koupit ješte dvě flašky vína. Když jsme přijeli domu, Mikey a Kelly nás všechny posadily před sebe a řekli, že pro nás mají menší zprávu. Oznámili nám to. To co nám bylo všem tak jasné. To na co s Nell čekáme už týden. To že jsou pár!
Všichni jsme je běželi obejmout a byly jsme všichni šťastní. Dnes večer jsme se rozhodli, že se budem jen koukat na filmy a u nich si kdyžtak budem i povídat. Koukali jsme se na Hunger Games, machři a na náš oblíbený film Inside out (v hlavě). Moc jsme si nepovídás ale půlka nás ušla už hned u druhého filmu.. konkrétně usli jen holky a tak jsme je s klukama popřenášeli k sobě do postelí. I Andy a Rye se pravděpodobně vzali ty se kterými chtějí být..Tak a už je tu neděle. Poslední den, kdy se bude vše jen uklízet a balit.
Všichni jsme stávali celkem pozdě. Konkrétně v 13:37 to jsme vstávali my s Nell. Bylo to Boží. Pak už vstávali všichni ostatní jeden po druhém. Když jsme už všechno douklízeli a dobalily, byli jsme připraveni na to vyjet. vyjížděli jsme okolo čtvrté hodiny. Rye řídil moc hezky s opatrně. Všechny nás dovážel k sobě domů a mě jako posledního.
Já: (poplácání na rameno) díky brácho za super víkend! Bylo to super, musíme si to někdy zopakovat
Rye: jo to je jasný a mimochodem nemáš zač. Ty jsi ten komu bysme měli děkovat a hlavně tvá mamka. Že nás tam dovolila pobýt celý víkend
Já: to nemáte vůbec zač. Hele a co se to teď děje mezi vámi se Sofii? Přijde mi že od té doby co jsi při té flašce sundal triko a následně i kalhoty, nemohla se od tebe odtrhnout pohledem. A pak jste spolu spali i v jedné posteli.. líbí se ti?
Rye: noo.. asi se mi libí. Už celkem dlouho, ale nevěděl jsem komu to mám říct..
Já: tak teď už si mi to řekl a neboj se, já to nikomu neřeknu.
Rye: tak dík. Hele já už budu muset. Chci se doma ješte něco naučit a umýt se..
Já:ok. Tak ješte jednou děkuji a budu ti držet palce brácho.
Rye: dík a už neděkuj.A zmizel za roh. Já už byl před bytem tak jsem jen vešel domů kde už mě čekala mamka.
Já: ahoj. Děkuji moc že si mě tam pustila a hlavně že jsi mi věřila
Mamka: jo nemáš vůbec zač. A hlavně doufám že se holkám a vůbec nikomu nic nestalo?! Hlavně Nell. Mam ji moc ráda a jestli ji něco uděláš, zabiju tě a to vlastnoručně
Já: věř mi že kdybych ji něco provedl, tak bych ti i pomohl.. ani nevíš jak mi na ní záleží.
Mamka: to je dobře. A taky vám to musí vydržet. Moc vám to sluší.
Já: děkuji mami. Hele já se půjdu vykoupat a trošku si ješte něco přečíst do školy. Potřebuju se učit.. mám takový pocit že v úterý něco píšem..
Mamka: tak jo. Já si asi půjdu lehnout. Jsem unavená a moc jsem toho nenaspala, bála jsem se
Já: a zbytečně. Tak si bez lehnout. Já pak půjdu taky.
Mamka: tak jo, zatím ahoj
Já: dobrou
Když jsem přišel do pokoje, vybalil jsem si a šel k sobě do koupelny se vykoupat. Pak už sem si jen lehl a vyčerpaně jsem usnul.Děkuji za přečtení další kapitoly! Omlouvám se že jsem to nevydal dřív ale poslední dobou nebyl moc čas a nálada.. každopádně je tu tak doufám že jste si ji užily
Váš Daniell1212;)
ČTEŠ
Lovestory-aneb jak přežít střední školu
FanfictionFanynky a fanoušci Roadtripu mi budou rozumět ❤❤. Neznám lepší lidi než jsou oni?. Což by pro mě mělo asi být smutné ale to je jedno. Každopádně LOVESTORY!!