IV. Noul an de școală

577 52 17
                                    

citiți pana la final, să vă șochez♥️

De cum am intrat in holul de marmura de la intrare, o voce dura ne-a facut sa amutim.

- Potter! Evans! Granger! 

Noi ne-am intors toti, in timp ce Minerva McGonagall inainta spre noi, agitata.

- Linistiti-va, "nu vreau decat sa va spun doua vorbe, in biroul meu". "Weasley, tu du-te la masa cu ceilalti".

Eu, Harry si Hermione o urmaram spre un alt hol.

Ajunsi in biroul ei, o incapere mica in care mai fusesem anul trecut, atunci cand o descoperisem pe matusa Harriet, moarta, in dulapul din colt, McGonagall se aseza pe un fotoliu.

- "Profesorul Lupin a trimis o bufnita cu vestea ca v-a fost rau in tren". Voi doi mereu...

Dar nu apuca sa termine, pentru ca Madame Pomfree intra in incapere val-vartej. Eu mi-am dat o palma peste frunte. 

- "Ma simt bine, nu am nevoie de nimic!" a zis Harry inflacarat.

- "Oh, iar" voi doi! exclama Madame Pomfree. Ce trasnaie ati mai facut? ne cerceta ea. 

- Nimic, draga, spuse McGonagall, au fost in contact cu un Dementor.

- Vai, "sa trimita un Dementor la scoala"... spuse Pomfree. "Nu sunt primii care lesina", "efectele Dementorlor asupra persoanelor" slabe...

- Nu suntem slabi!

- "Sigur ca nu", dragii mei, zise ea.

- Sunt bine? Esti sigura? spuse McGonagall.

- Suntem bine! spuse Harry, enervat la culme.

- Bine, bine, hai duceti-va! Granger, ramai la mine in birou putin. Potter, Evans, voi duceți-vă.

***

- "Fiti bineveniti!" spuse Dumbledore. "Incepe un an nou la Hogwarts si vreau sa va spun cateva lucruri si, cum unul dintre acelea este pe cat se poate de serios, vi-l spun acum."

Dumbledore isi drese glasul si continua:

- "După cum ați aflat deja, dupa verificarea pe care au facut-o in Expresul de Hogwarts, scoala noastra gazduieste un grup de Dementori, aflati aici cu insarcinari din partea Ministerului Magiei. Se afla la portile castelului si cred ca nu este nevoie sa spun ca nimeni nu are voie sa iasa din castel fara permisiune. Dementorii nu pot fi pacaliti cu smecherii. Natura Dementorilor nu le permite sa asculte rugaminti sau sa accepte scuze. De aceea, va avertizez sa nu le dati vreun motiv sa va faca rău!"

***

A doua zi, prima persoana pe care am vazut-o la parter a fost Draco. Nici nu începuse bine dimineața că a trebuit să îl văd pe el...

- Mergeti mai repede, ne zise Hermione mie si lui Harry in timp ce treceam pe langa ei.

- "Hei, Potter, striga Pansy Parkinson", "Potter, vin Dementorii! Buhuhuuuuu!"

- Evans, cum a fost cu Dementorii? striga Draco. 

- Du-te si afla singur! N-o sa te dezamageasca! am zis si din spate se auzira niste ''OOO...''.

Am zambit mandra si m-am asezat intr-un scaun de la masa noastra, langa Hermione. 

- Uitati "orarul celor din anul III", zise George. "Harry, ce e cu tine?"

- "Malfoy"... zise Ron.

"George se uita intr-acolo, ca sa-l vada pe Draco cum se prefacea ca lesina."

- "Ce bufon", zise George. Nu a mai fost asa de fericit "cand Demenorul a venit in partea noastra de tren", "nu-i asa, Fred?"

- "Aproape ca facuse pe el, intari Fred", asezandu-se langa mine.

Harley Potter #3- Secrete dezvaluiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum