Eram la ora ''Previziuni despre viitor.'' Ora urmatoare urma sa dam un examen de citit in globul de cristal, asa ca acum exersam pentru el. Era super plictisitor. Mintea imi statea numai la Buckbeak. Cum de ghicisem...? DE CE TREBUIA SA SE INTAMPLE?
- Arta de a ghici in globul de cristal este foarte rafinata, zise Trelawney visatoare. Nu ma astept sa vedeti ceva chiar de la prima incercare. O sa incepem cu exercitii de eliberare a mintii...
Eu ma simteam aiurea. Tocmai am prezis moartea si acum trebuia sa ma supun regulilor unei muste cu falduri de rochie. Nu, multam! Preferam sa ma arunc de pe un stalp si...
- Domnisoara Harley, aura ta este foarte negativa! spuse ea si mai visatoare.
- Ma scuzati, ma țin de mână cu anxietatea mea, am mormăit, dar destul de tare încât să - mi fac colegii să râdă.
- Ce ar fi sa incerci sa vezi ceva, hm? imi zambi ea ciudat.
Doamne, cat de greu imi era sa nu incep sa rad acolo!
- Bine, am oftat.
Profesoara Trelawney se holba la mine si ma facea sa ma simt incoltita. M-am concentrat asupra globului meu si am vazut un fel de ceata in el. Apoi, un topor iar si un sunet ca de tipat, un vaiet de disperare... strigatul meu...
Harry isi daduse seama ca nu era de bine, la fel si Ron si Hermione, care din fericire se impacasera si erau acum speriati la culme.
- Ce ai vazut draga mea?
- Nimic... am zis si m-am uitat in manual, asa, ca sa para ca ma intereseaza.
- Bine, vrea cineva sa il ajut sa interpreteze? spuse ea misterioasa.
Nimeni nu raspunse. Trelawney se duse val vartej la Harry. Eu am zambit amuzata, pentru ca Harry imi arunca o privire disperata.
- E ceva aici... vezi...?
Harry se uita confuz in globul lui de cristal si spuse:
- Nu vad nimic...
- Uita-te mai bine, uite... O, Doamne... este Spect...
- O, nu! facu Hermione, ridicând tonul. Nu incepeti iar cu Spectrul ala!
Profesoara se uita la ea cu ochii ei mari si ii lua o mana intr-a ei.
- Draga mea, vezi tu, de cand ai venit in clasa mea, ei bine, nu ai darul artei divine. Nu cred ca am mai avut o studenta cu o minte... atat de opaca!
Hermione se facu rosie la fata si spuse:
- Bine! izbucni ea. Bine! Atunci, renunt!
Isi lua cartile si pleca val-vartej din camera, mai-mai daramadu-l pe Ron. A lovit cu palma unul din globurile de cristal, iar acesta se rostogoli pe podea, spre ușă.
In camera se lasa o liniste deplina.
- Am zis ceva? intreba mirata Trelawney.
***
Examenele se apropiau. Oricum aveam sa le iau pe toate cu brio pentru ca in ultima vreme invatam de rupeam. Finala de Vajhat era azi, si sincer, aveam atatea emotii pentru Harry...
Mergeam toti trei langa el, care parea ca mai avea putin si murea.
- Harry, incearca si tu sa mori dupa ce castigam, te rog frumos! am zis eu si l-am luat de dupa umeri.
Harry surase.
- Daca nu ii bati pe Viperini, o sa ii smulg eu capul lui Draco! spuse Ron inflacarat.
M-am uitat in alta parte, incercand, din nou, sa nu il iau la bataie. Oricum, pana la urma, el era de vina pentru Buckbeak, dar... Ceva din mine nu voia sa ii dea drumul!
- Succes, spuse Hermione si pleca cu noi spre tribune.
- Si iata-i pe Cercetasi, spuse Lee Jordan in megafon. Potter, Bell, Spinnet, Johnson, Weasley, celalalt Weasley si Baston! Echipa actuala e considerata drept cea mai buna de secole!
Aplaudam impreuna cu ceilalti Cercetasi si muream de emotie.
- Hai, Cercetasi! am strigat eu si cu Ron, in timp ce Hermione deschidea o carte, pana sa inceapa meciul.
Viperinii intrara si ei, cu costumele lor verzi stralucind in lumina soarelui. Draco era in frunte, mai abatut ca niciodata. Se uita in sus, spre tribunele Cercetasilor si am simtit clar ca se uita la mine. I-am facut un mini semn cu mana si acesta imi intoarse un fel de semn, nu m-am prins exact. Am oftat nervoasa si am incercat sa-mi calmez bataile inimii.
- Capitani, dati mana! anunta Madame Hooch.
Flint si Baston mai mult incercara sa-si rupa mana unui altuia, dar pana la urma se urcara pe maturi.
- Cercetasii ataca! Alicia Spinnet se indreapta spre portile Viperinilor... Bravo Alicia! Ah, nu! Mingea este interceptata de Warrington, de la Viperini... Bong! Ce baloane-ghiulea au trimis Fred si George Weasley! Johnson intercepteaza... Cercetasii iar in atac! Hai, Angelina bravo... Ah, freest-te! A marcat! ZECE LA ZERO PENTRU CERCETASI!
Dupa ce marca, Angelina se retrase din preajma portilor Viperinilor si fu brusc impinsa aproape jos de pe matura de Flint.
- Aau!
- Scuze! rase Flint.
In secunda urmatoare, Fred ii trimise in cap ''din greseala'' un balon-ghiulea si se duse la Angelina, care era ametita. Il saruta pe Fred pe obraz si zbura mai departe.
Brusc, ma inrosisem toata si simteam un foc in stomac. Cand am vrut sa ma uit altundeva, i-am vazut pe Hermione si Ron uitandu-se la mine, zambind nevinovați.
- Ce? am spus eu artagoasa.
Hermione isi musca buza si isi muta privirea spre jucatori. ''Foarte haios, Hermione! Ce, n-am voie sa ma uit si eu la Fred cum o saruta pe Angelina? Doar nu am avut nicio reactie!''
Alicia tasni spre portile Viperinilor.
- Uraaaa! Bravo! urla Lee Jordan. DOUAZECI LA ZERO PENTRU CECETASI!
Aveau avantaj. Harry continua sa zboare, ca sa gaseasca Hotoaica si cel mai important, sa-l tina la departare pe Draco pana cand ajungeau la cincizeci de puncte.
- Cercetasii in posesia balonului ! Katie se indreapta spre porti... Nu! Asta a fost fault intentionat!!!
Katie reusi iar sa prinda mingea.
- TREIZECI LA ZERO!
Harry incerca o schema pe care o folosise si Cho. Isi alesese un punct, si vira cu viteza. Draco se lua dupa el. Cand ajunse aproape de pamant, o lua in sus si Draco se ciocni de un jucator din ochipa lui.
- Daa! exclama Jordan.
Apoi, un jucator il ataca pe Baston, care isi pierdu echilibrul.
- Nu se ataca portarul daca balonul nu este in preajma portilor! Lovitura libera pentru Cercetasi! striga Madame Hooch.
Apoi, Cercetasii incepura sa conduca cu saizeci de puncte la zece. Daca Harry prindea Hotoaica, Cupa era a lor.
Apoi, ceva ciudat se intampla. Harry zbura ca innebunit dupa Hotoaica si toti Viperinii incepura sa dea faulturi.
- NESIMTIRE! ESTI UN B...
Dar Jordan nu incheie propozitia, pentru ca McGonagall i-o continua si din pacate, mai frumos.
- CE JOC MURDAR!
Harry si Draco se indreptara spre Hotoaica. Harry intinse mana, dar Draco il impinse. Apoi, Harry il inghionti cu capatul maturii si intinse mana si...
- DAAAAA! ASAAAA! AM CASTIGAAAT!
Jordan o luase in brate pe McGonagall, care plangea mai tare ca Baston. Harry se plimba triumfator pe teren, cu Hotoaica in mana.
- Bravoo! am spus eu si am sarit pe el.
- Sa vezi ce o sa se bucure Buckbeak cand o sa ii zic, spuse Hagrid si il lua pe sus pe Harry.
Cercetasii scandau numele lui Harry si se grabeau sa dea mana cu el. Finala se terminase. Am câștigat.
CITEȘTI
Harley Potter #3- Secrete dezvaluite
Fanfic3/7 Harley House revine, dar acum cu numele de Harley Evans. Se pare că tot ce stia ea despre trecut era o minciuna și că are o legătură puternică cu cel care îi era dușman de atât timp... Un criminal nebun este pe urmele fratelui ei și, cel mai p...