- Ce intamplare neplacuta... Foarte neplacuta... E un miracol ca nu a murit nimeni... N-am mai vazut asa ceva... Noroc ca ai fost tu cu ei, Severus!
- Multumesc, Domnule Ministru.
- Ordinul Merlin, Clasa II, cred... Daca pot, chiar Clasa I...
- Va multumesc din suflet, domnule Ministru.
- Ce taietura urata... spuse Fudge. Sigur, Black ti-a facut-o!
- Nu, a fost Harley Evans, raspunse scurt Snape.
- Ei, da!
- Da, domnule, a fost victima a vrajii Confundus!
Eram treaza si ascultam clar vocile care se auzeau de pe hol. Stiam ca Harry, Hermione si Kiara erau treji, pentru ca le vedeam pleoapele mișcându-se. M-am ridicat incet si am incercat sa ii zgudui pe ceilalti. Ron era inca inconstient. Madame Pomfree veni si pali:
- V-ati trezit!
Veni cu o bucata mare de ciocolata si incepu sa o sparga, in timp ce eu cu Harry, Hermione si Kiara ne strangeam intr-un grupulet mic. Harry se duse la Madame:
- Doamna, trebuie sa vorbesc cu domnul director!
- Potter, spuse ea, stai linistit. L-au prins pe Black si acum o sa il duca la Dementori. Ar trebui sa ii dea Sarutul Mortii, din clipa in clipa.
- CUM? am exclamat.
Harry incepuse sa tremure.
- Este NEVINOVAT!
Doamna Pomfree profita de ocazie si ii baga in gura lui Harry o bucata de ciocolata. Acesta incepu sa tuseasca si se înecă.
- Este nevoie sa va fac sa taceti sau nu? se auzi vocea lui Fudge.
Noi ne-am intors spre el si am început sa vorbesc, care mai de care:
- Domnule Ministru, Black este nevinovat! Pettigrew...
- Este mort! zambi Fudge.
- Nu, NU ESTE!
- Domnule, trebuie sa ne ascultati!
- Domnule Ministru, au nevoie de odihna! izbucni Pomfree.
Usa se deschise iar si intra Dumbledore. În încăpere se făcu brusc liniște. Prezenta lui Dumbledore i-a făcut pe toți să tacă.
- Domnule Ministru, Sirius Black...
- Pentru numele lui Dumnezeu! striga Madame Pomfree. Dumbledore, ma simt nevoita sa insist!
- Te rog sa ma scuzi, Poppy, dar trebuie sa le spun ceva celor trei. Tocmai am vorbit cu Sirius Black si...
- Probabil ca v-a spus si dumneavoastra aceeasi poveste nascocita? spuse Snape artagos.
- Intr-adevar...
- Si ce zic eu nu conteaza deloc?! izbucni el.
- Domnule profesor Snape, nu aveati cum sa stiti daca nu ati auzit toata povestea... am inceput eu cu lacrimi in ochi.
- Domnisoara Evans, TINE-TI GURA!
- Gata, Severus! Va rog sa ma lasati sa vorbesc cu ei, zise Dumbledore bland.
Toti plecara, incercand sa il convinga pe Dumbledore sa nu creada ce zicem noi. Eu deja plangeam incet, de nervi.
- Domnule profesor, trebuie sa ne ascultati...
- Sirius a spus adevarul! L-am vazut pe Peter cu ochii nostri!
- A reusit sa scape...
- Era Animagus!
CITEȘTI
Harley Potter #3- Secrete dezvaluite
Fanfiction3/7 Harley House revine, dar acum cu numele de Harley Evans. Se pare că tot ce stia ea despre trecut era o minciuna și că are o legătură puternică cu cel care îi era dușman de atât timp... Un criminal nebun este pe urmele fratelui ei și, cel mai p...