XIV. Adevăr p.2

438 50 6
                                    

- Nu sunteti intregi la minte! Nici unul din voi! a strigat Ron, iar Sirius și-a dat ochii peste cap.

- Ridicol... am zis abia soptit.

- Peter Pettigrew e mort! El l-a ucis acum doisprezece ani! striga Harry, aratand spre Black.

- Am vrut, ranji Black, dar a fost mai iute ca mine... Nu si de data asta...

Black intinse mana spre Pungasul, iar Ron incepu sa tipe.

- Sirius! NU! striga Lupin. Nu poti sa faci asta, fara sa le explicam... Trebuie sa inteleaga ce s-a intamplat.

- Le explicam dupa aceea, marai Black.

- Dar, Sirius, au dreptul sa stie! gafai Lupin, bagandu-se cu forta intre ei doi. A fost animalul favorit al lui Ron... Sunt unele lucruri neclare! Le datorezi mai ales lui Harry si Harley o explicație!

Black se retrase, dar cu o privire nebuna. Mi s-a făcut rău.

- Bine, spune-le! Dar repede! a șuierat Black.

Din spate se auzi un scancet. Daymon se ridicase.

- Sirius Black? zise el slabit.

M-am dus repede si l-am imbratisat, inima batandu-mi tare. Chiar daca ei nu erau fratii mei, ii iubeam enorm. Ma rog, nu pe Cassie. Dar Daymon era extrem de important pentru mine. L-am strâns în brate, apoi i-am luat fața în palmele mele, uitându-mă dacă era bine.

- Harley, Cassie a fugit! zise Daymon.

- De unde stii? am șoptit.

- Pentru ca mi-a zis! Mi- a spus inainte sa ma loveasca ca o sa fuga sa-l gaseasca pe Voldemort.

- CUM?

- Băiete, esti sigur? intreba Sirius.

- Da! Explicati-le odată! Ți-a zis Lupin de atâtea ori s-o faci!

- Bine, atunci, repeta Black. Vreau sa comit crima pentru care am stat la Azkaban atatia ani!

- Sunteti nebuni, nebuni de legat! striga Ron. M-am saturat de toata povestea asta!

Incerca sa se ridice, dar se clatina.

- O sa-ti explic, doar tine-l pe Peter bine cat vorbesc...

- NU E PETER! E PUNGASUL!

Incerca iar sa il bage in buzunar. Lupin se intoarse spre noi.

- Dar au fost martori cand a murit Peter! spuse Harry.

- Au spus doar ce au crezut ca vad... marai Black.

- Da, toata lumea a crezut ca Sirius l-a omorat pe Peter, chiar si eu, spuse Lupin, pana cand am vazut Harta, Harry. Si ea nu minte niciodată! Peter traieste, si Ron il tine in mana.

- Mai repede, Remus! spuse Sirius cu un fel de foame in priviri.

- Dar zgomotele din Conac? Nu e bantuit? spuse Ron.

- Nu, zgomotele alea sunt datorate mie! spuse Lupin. Eu ma transformam aici, ca sa nu fie nevoie sa ranesc pe nimeni! Si...

- Eram sigur ca o sa va gasesc aici! se auzi o voce cunoscuta.

Ne-am intors cu totii spre ușa. Când l-am văzut pe Severus Snape am căscat gura. M-am apropiat de prietenii mei, cu o poziție defensiva.

- Sirius... spuse Snape. Eram sigur ca o sa fii aici. Ce fericiti vor fi Dementorii.

- NICI SA NU TE GANDESTI! am strigat eu si am luat bagheta lui Harry cu o smucitura. EXPELIARMUS!

Snape fu aruncat in jos pe scari, inconstient.

- HARLEY! spuse Hermione. Ai atacat un profesor!

- O merita din plin! am zis nervoasa si m-am intors spre Lupin. Continua!

- Vreau sa stiu de ce Fudge a zis ca Sirius murmura in somn ''E la Hogwarts''! a zis Harry, în continuare nervos.

- Ma refeream la Peter! spuse Sirius si ridica de jos un articol de ziar. Asta va zice ceva?

Am prins ziarul din zbor si am vazut poza familiei Weasley din Egipt, din vara. Pungasul era pe umarul lui Ron si se vedea clar.

- Uita-te la laba lui din fata! spuse Lupin si il arata pe Peter.

- Ce e cu ea? spuse Ron provocator.

- Ii lipseste un deget! ranji Black.

- Da, si l-a taiat singur! spuse Lupin. Chiar inainte de a se transforma.

- Dar nu e posibil! urla Ron. Il am de...

- De doisprezece ani? spuse Black si se apropie de noi. Ron păli. De ce crezi ca viata lui a durat asa de mult?

- Pai, am avut grija de el...

- Vreau sa scap de el... spuse Black cu ardoare.

- Pentru ca vrei sa te descotorosesti de el! Pentru ca ne-ai omorat parinti! spuse Harry.

Mi-am tras inca o palma pe fata:

- Harry, asculta-i putin...

- Harley, tu de ce parte esti?

- Harry, eu...

- Harley, zise Sirius si ma surprinse ca mi se adresase direct. M-a cuprins un val de adrenalină. Daca tu ma crezi, atunci zi-mi ce ai inteles!

Harry si-a incrucisat bratele si s-a uitat la mine cu o spranceana ridicata.

- Sirius nu ne-a tradat parintii. Era logic, de aia vrea sa se razbune pe Peter. El ne-a tradat parintii si Sirius a vrut sa se razbune. Peter si-a inscenat propria moarte. Si-a taiat singur degetul. Dacă voia să te omoare, ar fi făcut-o pana acum. De ce crezi că Ron l-a văzut aplecat peste patul lui? Îl cauta pe Pungasul... Adică, Peter. Toata povestea a fost pe dos...

Am inghitit in sec si m-am uitat sfioasa la Lupin si Sirius. Acesta schita un zambet si spuse:

- Pai, macar cineva a inteles!

- Si ce o sa faceti daca vi-l dau? spuse Ron stresat.

- O sa il fortam sa se transforme in om, daca e sobolan normal, o sa ramana asa! spuse Lupin si Ron i-l dadu, incepand sa tremure. Hai, esti gata, Sirius? Unu...

Harry se uita la mine si ma lua in brate, in semn de ''imi pare rau''.

In doua secunde, Peter statea pe jos, murmurand lucruri ciudate. Am scapat un geamat  si am zis:

- Peter!

El s-a intors spre mine.

- Cine esti tu?

- Nu te intereseaza! TRADATORULE!

- O luam de la capat... oftă Daymon si se duse la Kiara.

- Fata draga, nu ma invinui pe mine... Nu eu.,.. zise Peter si ma apuca de picioare.

- SA NU INDRAZNESTI SA VORBESTI CU HARLEY! NU DUPA CE AI FACUT! spuse Sirius si ma trase de langa Peter, punandu-mi o mana dupa umeri. Am înghețat.

- NU TE APROPIA DE EI! marai Lupin.

- Remus... Sirius... dar o sa ma duceti Dementorilor... se planse el.

- O, da! ranji Sirius si ma impinse langa Harry. Eu l-am luat de mână.

- S-a terminat cu tine, Pettigrew! spuse Lupin si il scoase pe hol.

- Cum facem cu Snape?

- N-are nimic, zise Lupin si il trase si pe el.

- Harley, ajuta-ma sa o scot pe Kiara.

Eu cu Daymon o scoaseram pe Kiara de acolo, care era si mai slabita, in timp ce Harry si Sirius il ajutau pe Ron. Hermione plecase in fata. Ei bine, aflasem adevarul... Sirius nu ne omorase parintii si ma simteam mai in siguranta...

- Harley, ar trebui sa stii ceva... spuse Daymon incet.

- Ce?

- Este luna plina azi.

- Si?

- Pai... incepu Daymon cu fata palida.

Harley Potter #3- Secrete dezvaluiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum