Surpriza, surpriza, ne-am intalnit cu Cornelius Fudge! Misitrul Magiei insusi. Cel mai ironic lucru: nu l-a exmatriculat pe Harry pentru ca si-a umflat matusa si nici nu i-a semnat contractul cum ca putea sa mearga si el anul asta la Hogsmeade. Da, fusese super ingaduitor cu el. Iar, cu mine... a zis ca este un miracol ca sunt in viata si mi-a dat o bucata de plăcintă. Măcar îmi dăduse plăcintă.
*
A doua zi ne-am dus pe Aleea Diagon, ca sa ne luam manualele. Erau multe și groase, mai ales cele de Transfigurari și Apărare contra Magiei Negre.
Asa ca am intrat in libraria 'Caligrafie si Pete'. Era destul de goală, iar eu nici nu știam unde să caut mai întâi! Proprietarul veni repede spre noi.
- "De la Hogwarts?" a spus el, frecându-și mâinile.
- "Da, a zis Harry, as avea nevoie de..."
- "Nu te apropia! zise omul nervos si il dadu pe Harry la o parte."
Lua o pereche de manusi, un băț lung si se apropie de cusca in care erau expuse exemplare din 'Cartea monstruasa a monstrilor'.
- "Stati! striga Harry. Avem deja cate un exemplar!"
- "Da? facu el si o expresie de mare usurare i se intipari pe fata. Slava Cerului! Am fost muscat de cinci ori in dimineata asta!"
"Un zgomot de pagini sfasiate umplu incaperea. Doua carti o prinsesera pe a treia si ii rupeau paginile." Am suras si am incercat sa nu izbucnesc prea tare.
- "Opriti-va! Opriti-va!" "striga proprietarul". "N-o sa mai cer niciodata vreun exemplar din cartea asta! E curat balamuc! Am crezut ca n-o sa mai intalnesc situatie mai disperata ca atunci cand am cumparat doua suttee de exemplare din 'Cartea invizibila a invizibilitatii'..." Mai vreti ceva...?
- "Pai", am inceput eu, inca surazand, "am mai avea nevoie de 'Deslusirea Viitorului' de Cassandra Vablatsky."
- "A, te-ai inscris la 'Previziuni despre viitor', nu?" E un curs minunat! a zâmbit proprietarul.
Proprietarul se duse mai aproape de un raft inalt si urca pe o scara. Am asteptat in liniste, in timp ce clientii intrau si ieseau.
Destul de ciudat, o carte imi atrasese atentia. Era asezata pe o masuta și pe ea scria: " "Semne care anunta moartea: ce trebuie sa faci cand stii ca o sa ti se intample ceva groaznic.'' "
- "Oh, eu n-as citi cartea asta, daca as fi in locul tau!" zise proprietarul. "O sa incepi sa vezi semne la tot pasul." Nici nu știu de ce o mai am în magazin!
Eu continuam sa ma holbez la carte. Pe coperta se vedea vag un caine mare si negru.
Dupa ce am iesit de la magazinul de manuale, am auzit un strigat vesel:
- HARRY! HARLEY!
Erau Hermione si Ron, care ne faceu frenetic cu mana. Am alergat spre ei si ne-am imbratisat:
- Hei!
- Salut!
- Ce mai faceti, măi?
- Harry, zise Hermione, "chiar ti-ai umflat matusa?"
- "Nu am vrut!" rase Harry.
- "Nu e de ras!" zise Hermione si ii dadu o palma usoara peste umar. "Puteai sa fii exmatriculat!"
- Da, dar Fudge a zis ca nu o sa fiu! intari Harry.
- Uite ce avem aici, Harry, zise Ron, aratandu-i cartea cu monstrii; e o belea mica, "vanzatorul a izbucnit in plans cand i-am zis ca vrem doua exemplare!"
CITEȘTI
Harley Potter #3- Secrete dezvaluite
Fanfic3/7 Harley House revine, dar acum cu numele de Harley Evans. Se pare că tot ce stia ea despre trecut era o minciuna și că are o legătură puternică cu cel care îi era dușman de atât timp... Un criminal nebun este pe urmele fratelui ei și, cel mai p...