LAN SEN ONU NASIL İÇTİN

135 8 2
                                    


Hemşire soran bakışlarla bakınca tedirgince yanıtlamaya başladım. Buda nasıl anlatılırdı ki şimdi."şey ben grafiti sanatçılığıyla ilgileniyorum. İşte yine bugün grafitiyi bitirmiştim renklendirmesine geçicektim. Sonra sprey boyayı yanlışlıkla ağzıma sıktım. Sonra tadı güzel geldi bende iki şişe içtim işte..." Herkes şok olmuş şekilde bana bakıyodu. Bende 'ne varya çok normal bişi bikerem taam mı' bakışlarımı onlara attım hemen. Abim"lan sen onu nasıl içtin" diye soruncada bakışlarımı dillendirerek "ne varya çok normal bişey bikerem taam mı?" deyiverdim. Annem" gelmişken bence ruh hastalıklarınada uğrayalım eve gidincede kurşun döktürelim hikmet" dedi babama. Babam durur mu"ben sana bu kız yanlış oldu demiştim doğduğunda da kaktüs yutmaya çalışmıştı. İlk kelimeside amfibian bunun." dedi hemen. Komşumuz nezaket teyze bana kınayan bakışlar atmakla meşguldü de bi saniye ya onun burda ne işi var ki "şey ben bişey sorucaktım da nezaket teyze niye burda??". Annem de yeni farketmiş olucakki" nezaket sen ne ara geldin kız" dedi. "ayol ben pazara gidiyodum sonra hastanenin önünde sizin arabayı gördüm sonra dedimki bi uğrayıveriyim kız fena mı yapmışım". "Yalnız nezaket teyze pazar bizim mahallede sen çok yanlış şaapmışsın." deyince nezaket teyzede bi an afallasada hemen" şey pardon ya ben kalp krizi geçirmişim işte sonra bi uyandım hastanedeyim sonra işte taburcu oldum sonrada geçerken baktım kapıda sizin ayakkabılar dedim bi uğrayayım." Bunu duyunca Hilale fısıldayarak"yalnız bu kadının kafa bendende güzel" deyince Hilal sesli gülüverdi. Herkes ona melüm melüm bakarken " şey bişey sorucam kapıda ayakkabıları nasıl gördünüz HASTANEDEYİZ falan ya hani " diyerek konuyu değiştirdi. Ama Poyraz" şey ben kapıya Melike teyzenin terliklerini, Hikmet amcanın ayakkabılarını ve şey Dolunay seninde babetini kapının önüne koyup kapıyada HASTAMIZ VAR yazılı bi pankart asmıştımda şey sorun olur mu ya" dedi ensesini kaşıyarak. "poyraz o panakartı alır..şurda insanlar var adamı hasta etme " dedi abim. Bense o sırada googol sayısının kaç basamaklı olduğunu hesaplıyodum ki birden kapı açılıverdi...




multi: DOLUNAY

ACABA KAPIDAN GELEN KİMM JEQUNFVGIWBJND

SEN HAYIRDIR LOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin