Dolunay'dan:
Yine annemin "çıkar şu üstündekileri düzgün bişey giy" adlı konuşmasına maruz kalıyordum. Neymiş pijamalarımla dışarı çıkamazmışım.
Valla anniş çok özür dilerim ama bal gibi de çıkarım. Annem farketmeden parayı alıp beyaz spor ayakkabılarımı elime alarak kapıdan çıktım. Hemen merdivenlere oturarak ayakkabılarımı giyiverdim. Sonra gereksiz bir enerji ve mutlulukla ayağa kalktım. Hoplaya zıplaya giderken ağacı görmedim ve çarpıp yere düştüm. Neyse ki etrafta kimse yoktu. Tüm enerjim ve mutluluğum uçup gitmişti. Bu sefer saydırmaya başlamıştım. " ya kadına bak ya hem zorla bakkala yolluyo hem de ' ıstını dızgın bışıylır gıy' hayır yani sanane abim eşofmanla çıkıyo ona bişey diyon mu 'yok' ama zaten evin en küçüğüyüm diye hep ezin beni ana oğul bi kere pijamayla da bal gibi markete gidilir herkes benim pijamalarıma bayılıyoki"ben böyle motor takmışcasına saydırırken biri arkamdan "aynen aynen güzelmiş" dedi. Hemen arkama döndüm ki dönmez olaydım. Bilin bakalım kim? Yeni çocuk. Şu yürek yemiş olan. Hani gıcık bişey vardı ya. Neyse yalnız ben bu çocuğu çok pis döverim. "Bak birader kaşınma da kaybol şurdan" dememle canına susamış bu çocuk hazır cevap bir şekilde "yok ya kaybolmazsam nolur, naparsın kedicik" dedi. "İyi sen kaşındın" diyerek çocuğun arkasından dolanıp sırtına atladım ve kafasını ısırdım. Tabi çocuk şok. Bakkal hikmettin amca şok. Hayriye teyze çevrimiçi ama yazmıyor. Yoldaki çocuklardan birinin dondurması düştü ağlıyo. Şu uçan da kara sinek memoli. Şimdi diyeceksiniz ne diyon sen. Şimdi şöyleki ben bu çocuğun kafasını ısırınca çocuk acıyla bağırdı. Sonra ben zafer sırıtışıyla bunun sırtından inerken kendi ayağıma takılıp düştüm ve dünya şuan farklı bir yer. Benim kafam yavaş yavaş yerine gelirken yavaşça yerden kalktım ve sakince dokunsam ağlıycak yeni çocuğa yaklaşıp "kedicik anandır" diyerek bi tekme savurdum. Ve arkamı dönmeden hikmet markete girdim. Kasada bana uzaylı görmüş gibi bakan hikmettin amcaya sırıtarak "ya hikmoş valla kusura bakma biraz dükkanın önünde olay şooldu ama şaapma sen ben şaapcam onu. Şimdi sen ne yap biliyon mu git sakince bana 1.5 kilo kısırlık bulgur ver anam ordu doyuracak da " dedim. O hala derin bi şokla bana bulgur getirmeye giderken koşa koşa 3 paket jelibon 2 tane brownie 4 paket çikolatalı süt ve anamın isteği üzerine süzme peynirle yoğurt aldım. Kasaya gelip 100tl yi uzatınca Hikmettin amca sonunda kendine geldi. Tabi gördü 100 lirayı iggkkgiigkifj. Neyse şimdi zengin olsak üstü kalsın hikmoş der giderdim ama 100tl bu boru mu ya. Hem ben bu para üstünü indiregandi yapcam. Para üstünü hikmoştan alınca hayde bismillah diyerekten aldım poşetleri ama bana biraz ekşın lazım olduğu için hikmoşa dönerek "ya hikmoş şu market arabalarından birini ödünç versene ağır bunlar " dedim. Bunun üzerine koca yürekli Hikmettin amca "tamam deli kız ama bunu da kırma" dedi. Ona yalandan sırıtarak "tamam" dedim. Çünkü sonuçta yalandan kim ölmüş değil mi? Pis pis sırıtarak vahşice market arabasını sürmeye başlamıştımki biri önümü kesti. Güneş'in "ne iş?" demesi üzerine "atla bebek" deyip gülmeye başladım. O da gülerek bindi hemen. Bende çılgınca sürmeye devam ettim. Böyle tüm mahalleyi turladık. En sonunda kafam 1500 olunca durduk. "Güneş sanırım ölüyorum" dememle pis fırsatçı Güneş hanımın"dur daha sen bana lazımsın beni eve bırakcan" demesi bir oldu. Bu dediğine önce göz devirdim sonra rastgele bir el hareketi çektim en sonda koca bir NAH diyerek kapanışı yaptım.
Eve vardığımda çok yorgundum ama anama yakalanmadan da odama kaçmam lazımdı. Bu yüzden yardırarak üst kata kaçtım. Son gücümü de buna harcadığım için kendimi yatağa attığım gibi uyumaya başladım. Daha ben 15 dakika uyumamışken anamın odaya FBI ajanı gibi girmesiyle korkuyla yataktan düştüm. Annem " kız 3 saattir kimse dokunmadı diye iyi uyudun ha neyse hazırlan Güneylerle sahile iniceksin itiraz istemiyorum hadi" diyerek odadan çıktı. Annemi taklit etmek gibi bir huyum olduğu için "hızırlın ıtırız ıstımıyırım" diyerek aynada değişik hareketler yapmaya başladım. O sırada odaya giren Güneye dehşetle baktım. O da aynı şekilde bana bakıyordu. "Hemen hazırlan kuzen please" diyerek odadan kaçtı. O kadar kötü müyüm ya diyerek aynaya döndüm. Cidden o kadar kötüydü. Kendime genel bir bakış atarak önce yüzümü yıkamaya karar verdim. Banyoya girdim ve okyanus sabunuyla yüzümü yıkadım. Valla herkese tavsiye ederim çok güzel bi sabun. Daha sonra yüzümü kuruladım ve odama girerek dolabımı açtım. Dolapla uzun süre bakıştıktan sonra kot shortla bir t-shirtte karar kıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN HAYIRDIR LO
HumorYavaşça gözümü açtığımda sesler netleşmişti."Hastanın nesi oluyosunuz?" diye soran hemşireye bi ses "HASTASI" diye cevap verince gözümü belertip noluyoz la bakışı attım. Hemşire sabır dileyip bana dönünce uyandığımı farketti. Bense sanırım verebilec...