HOP BİRADER SEN HAYIRDIR

117 8 0
                                    


İçeri giren çocuğu görünce asla öküz gibi anırmadım."ÇÜŞŞ ANALAR NELER DOĞURUYOR BE" . Bunu demem üzerine çocuk sesli güldü ama yanındaki ultra yakışıklı abimle yaşıt gibi duran iyi giyimli şahıs onu dürtünce sustu. "Doruk bey siz işten apar topar çıkınca bizde kardeşim Bulut ile ziyaret edip bi geçmiş olsun diyelim dedik. Nesi vardı" dedi şu iyi giyimli abi. O an abimle kısa süreli bir bakışma yaşadık ben anlatamam sen şaap der gibi bakınca olayı bide bu abiye anlatıverdim."Şey iki şişe sprey boya içtim" o an adının Bulut olduğunu öğrendiğim jojuk gözünü belertip"ÇÜŞ" dedi. Bu sefer ben gülmeye başladım ama abim bakınca sustum." işte bu gibi olaylar Dolunay sayesinde bize normal geliyor Yiğit bey resmen baş belası bu kız ya,küçükkende kaktüs yutmaya çalışmıştı." dedi abim adama. Sonra içeri hemşire koşarak girince masaya takılıp düştü. Sonra hemen toparlanıp" şey Dolunay'ın serumuna rakı katan çocuğu 'başhekim' görmek istiyor" dedi. Bunu duyan Yiğit abi/bey ve Bulut şok oldu. Sonra Poyraz ortaya geçip hemşireye " tamam gidelim osman" dedi. Yiğit abi/bey şokunu atlatınca " şey benim çok önemli bir işim var da hazır yakındayken onu halletmem gerek hastaneden çıkınca ve şimdi Bulut bir süre yanınızda kalabilir mi?" diye sorunca abimde"tabiiki" dedi. Yiğit bey giderken abimde peşinden çıktı. Sonra annem babam ve nezaket teyze kafetaryaya indi. Sonra Hilal,Afet ve Güneş tuvalete gitti. Sonrada Ege,Deniz ve Rüzgar " biz bi üftürüp geliyoz kanks " diyerek gidince oda da Bulutla tek kaldık. Birden kahkaha atmaya başladı ve "kaktüs yutmaya çalışmak nedir ya" dedi.

" ya olum saane bence bunlar çok normal şeyler taam mı" "hee kesin kesin bende futbol topuydum zaten" "sende o tip var bence olabilir yani" "çarpılcan ha hemen tövbe et" deyince güldüm o da ben gülünce güldü. " ya bişey sorcam dövmezsen" "sor hacı"dedim. "ya senin arkadaşın senin serumuna RAKI mı kattı" "şey birazcık şaapmış olabilir" "siz baya garipsiniz ve ben bunu sevdim" deyiverince birden burası ısındı gibi geldi." cam neyin yok mu ya açsana" dedim. GÜLDÜ.GÜLME ARTIK ZALIMIN OGLİ. Asla bunu dışımdan söylemedim. "efendimm" "şey yok ya sana demedim duvardaki resme diyom" dedim. Bi duvara bi bana bakmaya başladı" kızım orda hiçbişey yok la senin hala kafan mı güzel yoksa" "yoo olmayan şeyleri şaapmam şoolduğum anlamınamı gelir" "EVET" deyince sustum. Sonra zaten herkes birer ikişer geri geldi. Arada bir kaçamak bakışlar attığını görsem de bişey demedim. Sonra akşama doğru beni taburcu ettiler. Bizim grup evlerine dağıldılar. Ben, anam, babam ve bulut bizim eve geçtik. "Bulut, evladım Dolunay'ı odasına çıkarıverir misin?" dedi anam. Bi saniye ne??? " ya anne ya sanki yatalak hastayım ne gerek var" " yavrum olsun serum mağlum sana KAFA YAPMIŞTIR başın falan döner " diye rakılı serumumu ima edince sustum. Bulut kolumdan tutup yukarı çıkardı. " tamam sen gidebilirsin Bulut" "yoo odanda sağ salim uyuduğuna emin olmam gerek" "gerekmez" "gerekir" "gerekmez" "gerekir" "gerekmez" "gerekir" "gerekir" "zaa ağla ben kazandım" dedi. Verdiği tepkiye kahkaha attım."tamam tamam gel" dedim. Zafer işareti yapıp benimle birlikte odama girdi. AMA ODAMDA BİRİSİ VARDII..

***********

karakterleri yavaş yavaş belirliyorum. Bölümlerinde biraz kısa olduğunu farkındayım fakat kurgunun devamı için ilk bölümleri biraz kısa tutmam gerek ama elimden geldiğince uzatıcam. SEVİLİYOSUNUZ ÇİĞKÖFTELERİM :*

multi: Yiğit



SEN HAYIRDIR LOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin