Hoop o günü unutalım gitsin canım hemen bi karalar bağlamalar falan cık cık cık hiç yakıştıramadım. Tamam dışardan tasasız falan gözüküyorum içimde ne yangınlar var falan da e ama sonuçta bunu bilmenize ne gerek var. O değilde aşağıda zil ısrarla en az yarım saattir çalıyor, ama canım hiç kalkmak istemiyo açmıycam. Anneminde hep dediği gibi çalar çalar gider canım aaa... Oha bu seferde kapıyı tekmelemeye başladı, lan kıracak. Neyse kırarsa kırsın benim kapım mı 'tabi senin kapın' diyen iç sesim şazimenti tekmelemek istesem de teknik olarak mümkün değil. Amann neyse bari açıyım şu kapıyı diyerekten aşağı indim. Sonra aynadan kendimi gördüm üzerinde "ÇİĞKÖFTE LOVER" yazan özel pijama takımım vardı. Saçlar desen arap saçına dönmüş. Neyse ya koy göte. "Hay sikecem" diyerek kapıyı açtım ve karşımda kimi göreyim "Yiğit abi" WTF? Yalnız bir sorun var ben kapıyı pat diye açınca adam üstüme düştü ve dolayısıyla bana kafa attı. Ben kafamı tutup "oha biri ilk defa bana kafa attı" deyip gülünce Yiğit abi bi şok oldu tabi. "Şey ayakta kaldın ya içeri geç istersen Yiğit abi" dedim. Tabiiki söz dinleyen bir Yiğit abiye sahibiz içeri geçti. Bi saniye ya şuan çok boş yaptım🖒👌 ***** Asla YİĞİT ABİYLE 3 saat dedikodu yapmadık(çarpıldı)." İşte geçen de bizim yan mahalleden nazmiye teyze var onun küçük torunu hayırsız feyzullah var neyse işte bu hayırsız feyzullah gitmiş rus kızı kaçırmış sonra bide kızın belalıları falanda varmış, feyzullahın başına gelenleri öğrenince de nazmiye teyze kalp krizi geçirmesin mi 30 gün yoğun bakım da kalmış sonra kadın sizlere ömür...". Valla bu devirde hayırsız evlatlarla, torunlarla falan uğraşmak zor. Devir çok değişti anacım." dedi Yiğit abi. Tabii bi şok oldunuz demii. Aynı şoku bize geldiğinde ben ona pasuman yaparken dedikodu yapmaya başlamasıyla ben de yaşadım. Adamı ne hallere düşürdün Dolunayy..."sana kahve yapam mı Yiğit abi" derkene kapı çalmasıyla kapıyı açmak için oraya koştum. Eee şey daha doğrusu koşamadım. Çünküm tam koşarken önce sehpaya çarptım, sonra tek ayağımla sekerken Yiğit abinin ayağına takıldım ve sonuç olarak YİĞİT ABİNİN ÜSTÜNE DÜŞTÜM. " ee şey ıhım ıhım ço-çok özür dilerim" diyerek doğruldum hemen. Yiğit abi hala şokdaydı adamcağız.'bende bim de' diyen yine şanzimentti. Kendi kendime 'kes sesini lanet bitches' bakışımı attım. Neyse fırsattan istifade kapıya uçtum. Kapıyı açmamla ikinci şoku yaşadım.' Heyy bitches bu gün şanslı günündesin evine meteor yağıyor be-be-ğim' he he ondan şanziment bi kes ya."Aaa Bulut senin burda ne işin var" "beni içeri almayacak mısın Dolunay ağaç oldum burda" "şey ee tabi geç" diyerek Bulutu salona doğru itekledim. Salona girince önce Buluttan ardından da Yiğit abiden şaşkınlık nidaları yükseldi. "Abi" "Bulut" "ben de Dolunay" dediğim anda ikiside bana öyle bi bakış attıki korkup koltuğa sindim. "Senin burda ne işin var abi" dedi Bulutorus. "Asıl senin burda işin ne Bulut" diye tersledi Yiğit abi Bulutu. "Hop hop gençler şimdi kavganın sırası mı, sırası değil sandalyesi" diye kendi yaptığım espriye kahkaha attım 'malsın' "malsın" iç sesimle aynı anda bana MAL olduğumu söyleyen abi kardeşe baktım ve baya içten bir kahkaha atıp sonra ciddileşerek"evet" dedim. Tam o sırada arkadan biri bana sarılınca korkuyla "hay ebenin nikahı" diye bağırıverdim. Sonra arkadan 5 senedir aşina olduğum o kahkaha gelince rahatladım. "tanıştırayım millet bu ultra yakışılı mahlukat sevgilim Arda" dedim. "Arda bunlar da abimin iş ortağı Yiğit abi ve kardeşi Bulut" diyerek Bulutların yerine onları tanıttım. Bunun üzerine sevgili sevgilim Arda, Bulut' a elini uzattı. Bulut'ta girdiği trans dan çıkarak Arda'nın elini sıktı. "Şey Dolunay ben bugün bişeyler yaparız diye şeyeetiydim ama görünen o ki misafirlerin var burada kalıp misafirlerini ağırlasak daha iyi olur sanırım" dedi. Allah'ım gamzene kurbann...
"Bizim için sorun değil biz de tam gidiyoduk zaten" diyerek ayağa kalktılar Bulutla. Ben de tabi hemen "saçmalamayın oturun şuraya biz Ardayla kısır yapıp geliyoz" diyerek mutfağa geçtim. Onlarda mecbur oturdular. Ben kısır konusuna pek karışmayacaktım aslında sırf Arda'yı izlemek için gelmiştim mutfağa. Kendileri gastronomi okudu da. Tabii ana mesleği aşçılık olmayacak. Gerçi olsa da benim için farketmez. Sonuçta o her haliyle gamzeli yarim. Arda kısırı yapınca ben de çayları alıp içeri geçtim. Bulut acıkmış olmalı ki direk kısıra daldı. "Yıaa Dılınıuy bıu çıuok gıuozl oulmıuş olono soğlok" dedi ağzındakileri çiğnemeye çalışarak. Göz ucuyla Ardaya baktım ve bi kahkaha patlatıverdim. "Arda yaptı ben yapmadım" dediğim an Bulut öksürük krizine girmeye başladı. Kendine gelincede hemen "bunun tuzu az olmuş,ekşiside aşırı kaçmış, içindende kıl çıktı" diyerek hata saymaya başlamasıyla hepimiz gülmeye başladık. Böyle böyle 2 saati daha devirirken Bulutlar kalkma kararı aldılar ve gittiler. Ardanın da işi olduğu için o da gitti ve ben şuan uyuyom. Bilmem kaçıncı diyar da gezintiye çıkarken ise aklımda sadece şunlar vardı " ne gündü ama..."Multi: Dolunay'ın annesi (melike)
Pek içime sinen bir bölüm olmadı ama yinede yayınladım hepinizi öptüm ÇIĞKÖFTEler :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN HAYIRDIR LO
HumorYavaşça gözümü açtığımda sesler netleşmişti."Hastanın nesi oluyosunuz?" diye soran hemşireye bi ses "HASTASI" diye cevap verince gözümü belertip noluyoz la bakışı attım. Hemşire sabır dileyip bana dönünce uyandığımı farketti. Bense sanırım verebilec...