"Hyung, önemli bir şey mi oldu ?"
Jungkook -gerçekte de adı Jungkook ise tabi- içeri girmiş, Yoongi'ye yaklaşmıştı.
Jimin yanımda sessizce oturuyor, bana bakıyordu. Ben ise gözlerimi Jungkook'a dikmiş, sanki kırparsam yok olucakmışçasına bakıyordum.
Sanırım artık ürkünç olmaya başlamıştı.
"Hayır Kook , gel biz dışarı çıkalım."
Yoongi hyung ve Kook (?) bana geçmiş olsun diyerek dışarı çıkmıştı.
Jimin sahteden öksürerek bana bakmayı sürdürdü. İnleyerek başımı yastığa koydum.
Ve sonra tüm her şeyi anlattım. Gördüklerimi, Jungkook'u, Yoongi Hyung ve kendisini.
Söylediğim her kelimeyle minik gözleri daha da açılırken şaşkınca beni dinlemeye devam ediyordu.
Anlattıkça rahatladığımı hissediyordum. Bu iyi geliyordu.
En son ağlayarak sonunu getirirken Jimin beni kolları arasına aldı ve saçlarımı okşamaya başladı.
Gerisi mi ? Gerisi huzurlu bir uykuydu.
•°•°•°•°•°•°•°
Hastaneden çıkmamın üzerinden 2 hafta geçmişti. Hastanede de 2 hafta kaldığımı hesap edersek Jungkook'u bir aydır görmüyordum.
O güzel yüzü aklımdan bir an silinmiyordu. Şaşkın bakışları, sesi, her şeyi.
Onu özlemiştim.
Sekerek merdivenden inerken Jimin ayak seslerimi duyarak mutfaktan bana bağırmıştı.
"Tae ben sana kaç kere şu merdivenlerden sekerek inme dedim ?! Ah Tanrım sen akıllanmazsın !"
Gülümseyerek mutfakta harıl harıl yemek hazırlayan kuzenime arkadan sarıldım.
Kollarıyla beni iteklemeye çalıştıkça ben ona daha çok sarılıyordum.
"Ahtapot gibi yapıştın çekil şurdan."
"Banane banane. Hem sen niye bu kadar uğraşıyorsun ?"
Hınzırca gülümseyerek bana döndü. Elindeki bıçakla beni işaret etti.
"Sen kime deli divane oluyorsun? "
"Van Gogh?"
Öbür eliyle kafama vurarak öfledi.
"Hayır aptal ! Minik bir kurabiye desem ?"
Hızla fırına atılıp kapağını açtım. Ben heyecanla konuşmaya başlarken Jimin ayağından terliği çıkarıp bana fırlattı.
"Kurabiye mi yaptın Jimin ? Seni seviyorum."
"Senin kadar gerizekalısını görmedim ben Kim Taehyung ! Yoongi ve Jungkook gelicek !"
Elim ayağıma dolanarak sandalyeye yaalandım. Evet Jimin'e gördüklerimi ve hislerimi anlattığımdan beri kendince planlar kurmaya başlamış, Jungkook ile beni birleştirmeye çalışıyordu.
Hatta odasındaki tahtaya #1 TaeKook Stan diye bir yazı yazmıştı. Kuzenim tam bir çatlaktı.
Hızla odama çıkıp dolabımı kurcaladım. Çok yakışıklı olmalıydım. Jimin böyle yaptıkça umutlanıyordum. Boş yereydi ama kendimi durduramıyordum.
Siyah yırtık pantolonumu ve bol turkuaz gömleğimi çıkartarak yatağıma koydum ve banyoya girdim.
Üzerimdekilerden kurtulduktan sonra hızla duşa girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heaven in hiding |taekook
FanfictionDişlerini çıkarmış bir şekilde bana bakan çocuğa gözlerimi devirdim. "Beni onlarla korkutamazsın. Daha iyisini denemelisin." b×b hikayedir. başlangıç : 18.07.2017 ~ bitiş : 04.02.2018 ~