No wonder why
my heart feels dead inside,
it's cold and hard and petrified...
Lock the doors and close the blinds,
we're going for a ride!Oswald (celý zadýchaný) sešel schody a vyšel na ulici. Nic se mu nedařilo tak, jak si představoval. Opřel se o deštník a při pomalé chůzi spřádal další plán, jak zabít Edwarda Fouňu Nygmu. Třeštila mu z toho hlava, jak byl otrávený. O to víc ho zabolela rána tupým předmětem. Obraz se rozostřil, zvuky splynuly v jednolité pískání a pak následovala tma.
Probral se, i když vlastně nechtěl. Raději by to zaspal. První, co mu došlo, bylo, že je spoutaný. Postupně, jak Oswald přicházel k sobě, začínal vnímat pohyb, vrčení motoru a hudbu hrající z rádia, tipoval to na swing. Zamžoural. ,,Konečně ses probudil, spáči," řekl něžný hlas sedící vepředu.
,,Co to děláš?" zakňoural Oswald nevrle.
,,Beru tě na výlet k pobřeží," odvětil Ed nadšeně. ,,Těšíš se tak jako já?"
,,Nemáš něco na bolest hlavy?" zeptal se místo odpovědi Oswald.
,,Neboj. Za chvilku tě nic bolet nebude," slíbil Ed sladce.
,,Bože," vydechl otráveně Oswald. ,,Takže pokračujeme v soutěži, kdo koho zabije první?"
,,Jistě. Co jsi čekal? Že tě beru na výlet proto, že s tebou chci trávit víc času?"
,,Co já vím? Nikdy jsem tvým duševním pochodům nerozuměl."
,,Protože nemáš smysl pro strategii a logiku," opáčil jemně Ed. Oswald protočil oči v sloup.
,,Jo, to bude tím.",,Už jsme tady," řekl Ed a zastavil. Oswald se napřímil a prohlédl si místo.
,,Skutečně? Chceš mě shodit z útesu?" Ed se zářivě usmál a přikývl. ,,Jak originální!"
,,Pořád originálnější než shazovat někoho z budovy," pravil Ed.
,,Štveš mě, víš to?"
,,Nápodobně," odvětil Edward.
,,Jsi si jistý, že to chceš udělat?"
,,Ničím jsem si nebyl jistější!" řekl Ed, zařadil rychlost a položil cihlu na plyn. ,,Sbohem, miláčku!" zvolal Ed dojatě a zamával. Oswald se zhluboka nadechl, aby mu vynadal, ale pak mu došlo, že by neměl ztrácet čas nadávkami a raději by měl přijít na způsob, jak z této situace vyváznout živý.Ed sledoval, jak auto mizí na konci útesu, za pár vteřin se ozvala rána. Vydal se procházkovým krokem k místu činu. Najednou se z vysoké trávy vyhrabala postava a mířila rázně naproti němu. Edward se zastavil a šokovaně sledoval Oswalda. Nejenže nebyl v autě, zamknutém autě, které sjelo z útesu, navíc ani neměl pouta, která Ed pečlivě uzamkl. ,,Jak jsi to dokázal?" zeptal se nevěřícně. Oswald neodpovídal, došel až k Edwardovi a praštil ho do paže.
,,Pitomče! Mohl jsem umřít, kdybych nebyl nesmrtelnej!" houkl naštvaně a odešel. Ed chvíli zíral, jak Oswald odchází.
,,Neskutečný..." zašeptal sám pro sebe.
ČTEŠ
K smrti zamilovaní ✔️
Fanfiction💜 💚 Mohli by se klidně držet za ruce, ale to by ji nejdřív jeden druhému musel uříznout. 💚 💜