I can't decide
whether you should live or die.
Oh, you'll probably go to heaven.
Please, don't hang your head and cry.Oswald se štrachal po schodech a už byl docela uřícený. ,,Kdybych byl starosta, nařídil bych mít v každém domě povinně výtahy," pronesl sám pro sebe. ,,Schody by měly být zakázané, zvlášť u takhle vysokých budov. Kdokoliv udělá schody, bude popraven," žbrblal hněvivě Oswald, protože ho hrozně bolela noha. ,,Nikdo nemyslí na lidi, kteří mají problémy s nohama." Další čtyři schody. ,,Až jim amputuju všechny končetiny, budou vděční za výtah." Zbývalo mu poslední poschodí, už se mu to vůbec nelíbilo. ,,Chtěl jsem jenom jeden jediný hezký den. Dát si kávu. Mít svůj domov... Ne! Samozřejmě mi není dopřáno nic z toho, co bych chtěl. Ani pitomej výtah..." Vrazil na střechu. ,,Proč to děláš? A jak jsi sem dostal klavír?" zařval.
,,Taky tě rád vidím. Chyběl jsi mi," ušklíbl se Ed. ,,Nebudu ti prozrazovat své metody."
,,Zato já ti ty své povím rád. Zabiju tě. Rozluč se se životem," řekl Oswald.
,,Co hodláš udělat?"
,,Shodím tě ze střechy, logicky." Ed se líbezně usmál. ,,Nesměj se! Za chvíli zemřeš a já nechci, abys měl na tváři úsměv, když budeš v posmrtné křeči," varoval ho Oswald. ,,Zabiju tě, chápeš?"
,,Jasně, drahoušku. To se ti určitě podaří. Jsi šikulka, to zvládneš," podporoval svého nepřítele Ed a vyzývavě špulil rty. ,,Vždy jsem v tebe věřil, i když sám sobě sis nedokázal důvěřovat. Jistěže mě zabiješ, držím ti palce."
,,Tvůj sarkasmus je učebnicový příklad nesnesitelnosti." Oswald učinil pár kroků směrem k Edwardovi a začal ho žďuchat deštníkem do hrudi.
,,Nech toho," okřikl ho Ed. ,,To lechtá." Začal se hihňat a couvat před Oswaldem. Poslední krok směřoval do prázdna. Ed se překvapeně zastavil, ale gravitace udělala své. Ve stejném momentu už mířil neuvěřitelnou rychlostí k zemi. Oswald se naklonil, aby viděl jak se Ed rozplácne o zem a smál se. Nakonec vždy zvítězí Tučňák! Když už se Ed blížil k zemi, objevila se dodávka převážející polštáře a Ed měkce přistál do nich.
,,CO?!" zařval Oswald a z jeho tváře zmizel úsměv. Ed otevřel oči a zkontroloval, že přežil. Nakonec vzhlédl k Oswaldovi, než zmizelo auto za rohem, stihl zamávat. ,,To není možný! Tohle prostě...! Panebože! Aspoň jednou by se mohl nechat zabít! Alespoň jedinkrát by se mi to mělo podařit! Tohle není spravedlivé!"
ČTEŠ
K smrti zamilovaní ✔️
Fiksi Penggemar💜 💚 Mohli by se klidně držet za ruce, ale to by ji nejdřív jeden druhému musel uříznout. 💚 💜