▓6▓

138 25 0
                                    

It's a bitch convincing people to like you.
If I stop now, call me a quitter.
If lies were cats, you'd be a litter.

Oswald si sedl ke stolu a objednal si jídlo. Překrm přeskočil, potřeboval velkou porci masa. Přinesli mu nádherný talíř, na kterém leželo skvostné jehněčí, hranolky a zelenina. Oswald se rozzářil. Edward Nygma si přisedl naproti. Jak ho Oswald zpozoroval, povzdechl si. ,,Nenecháš mě ani najíst?"
,,Taky mám hlad," řekl Ed a vzal si z Oswaldova talíře jeden hranolek. ,,Tak, jak to bude dál?"
,,Prosím?" zeptal se nechápavě Oswald.
,,Teď jsi na řadě ty, pokud dobře počítám. Dáváš si záležet na tom, aby to bylo fifty-fifty," objasnil Ed. Oswald v duchu přiznal, že má Ed pravdu.
,,Ještě jsem nad tím nepřemýšlel," řekl nakonec. Ed se zasmál.
,,Lžeš. Určitě nad tím uvažuješ neustále, akorát tě nic nenapadá."
,,Pravda je taková, že tentokrát to chci mít bezchybně promyšlené," uznal Oswald, vzal si příbor a začal porcovat maso. Těsně předtím, než sousto vložil do úst se zarazil. ,,Něco jsi s tím udělal, že jo?" zeptal se podezíravě a přimhouřil oči.
,,Nebuď paranoidní," odpověděl Ed, nahnul se přes stůl a z vidličky ukousl kus masa. ,,Skvělá chuť," pochválil. Oswald se nespokojeně díval na prázdnou vidličku. Pak ji odložil a požádal pro novou.
,,Úžasné, jen co je pravda," hlesl a trpělivě krájel další kousek.
,,Kdybys chtěl ještě zkontrolovat pár soust, rád se toho ujmu," nabídl se Ed.
,,Jak obětavé!" zvolal Oswald a konečně se zakousl do svého obědu. ,,Vynikající, úplně se rozplývá na jazyku," pochválil Oswald a číšník se lehce poklonil.
,,Vyřídím šéfkuchaři, že vám chutná, pane Cobblepote, jistě bude potěšen," pravil a odešel.
,,Docela jsem se bál," řekl po chvíli Ed.
,,Čeho?" zeptal se Oswald.
,,Že jsi to jídlo nechal otrávit," vysvětlil Edward a zasmál se.
,,Prosím tebe, to by byla pěkná hloupost. Zaprvé, nevěděl jsem jistě, že přijdeš. Zadruhé, chci se skutečně najíst."
,,Pravda. To mě mohlo uklidnit," souhlasil Ed.
,,Jed byl na té vidličce," řekl jen tak mimochodem Oswald a dál obědval. Ed strnul. Vrátil si v myšlenkách celou scénu, první vidlička ležela na stole. ,,Víš, co je tvůj problém, Ede?" pokračoval s plnou pusou. ,,Ty mě pořád podceňuješ."

K smrti zamilovaní ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat