Ofisini boydan boya kaplayan camın önünde elleri cebinde durmuş aşağıda koşturan kalabalığı ve caddeyi izleyen adam kapının tıklatılması ile daldığı düşüncelerden sıyrıldı.
Sekreteri Gülşah çıkmak için izin istediğinde saati fark etti, epey geç olmuştu. Bugün Tahir'e söz vermemeliydi. Yoğunluğun ve baş ağrısının üzerine tıklım tıklım genç barını kaldıramayacaktı fakat anlaşılan arkadaşı öyle düşünmüyordu.
Aradıkları adamın bu gece orada olacağı istihbaratını almışlardı, her ne kadar ihtimal vermese de gidip bakmakta fayda vardı.
Türkiye'nin ünlü iş adamlarından Turgut KARAHAN, milyarlarca dolarlık yatırımların sahibi, iş dünyasının köpek balığı olarak bilinse de hiç kimsenin bilmediği gizli kimliğine daha yakın hissediyordu kendini. Her genç adam gibi macerayı seviyordu aynı zamanda ülkesine hizmet etmekten hiçbir güç alıkoyamazdı onu.
Üniversite dönemi onun için her gençten daha zordu. İki üniversite okuyordu. Bir tanesi herkesçe bilinen bir hukuk fakültesi, diğeri ise kimsenin bilmediği askeri okul. Yaklaşık on yıl önce de askerlik dönemi sonunda bir yıl ortalardan kayboldu. Kardeşi, annesi merak etseler de olanları tahmin eden babası onları sakinleştirdi. Babası da uzak değildi bu camiaya, bir doksanın üzerinde boyu, kalıplı yapısı, eğitimi ve karizması nedeni ile oğluna böyle bir teklif geleceğini tahmin etmişti elbet. Etmişti etmesine de baba olarak yüreği hiç rahat etmemişti.
Çalan telefonla kendine geldi Turgut, arayan Tahir idi. Telefonu açar açmaz neden aradığını tahmin etti ve cevap verdi.
-Koçum geliyorum,
-Tamam birader, istihbarat sağlam es geçmeyelim aman.
Ofisindeki özel odasına geçerken kravatını çıkarmaya başlamıştı bile. Gri takım elbisesinden kurtularak siyah kot pantolon ve gömlek geçirdi üzerine. Otuzunu geçmiş bir adama göre genç görünmüştü. Gri gözleri aynada kendisini şöyle bir süzdü ve çıkmak için kapıya yöneldi. Elinde telefonu ve deri ceketi ile ortama ayak uydurabilirdi. Şimdi ki gençler de öyle değil miydi?
Mekandan içeri giren genç adam arkadaşını aradı ve kendince pusuya yatılabilecek en doğru noktaya gitti gözleri. Evet Tahir oradaydı. Masaya yönelirken mekanda beklediği müzikle karşılaşmayan adam sahneye çevirdi içinde dalgalar kabaran gözlerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELİM / RAFLARDA
RomanceRüya, geçmişin izlerini silmekte zorlanan genç bir kızdır. Korkuları yüzünden karşısına çıkan nefes kesici adamdan uzak durmaya çalışsa da ruhu ateş almıştır. Tutkulu birliktelikleri aslında aşık olduğu adamı hiç tanımadığını fark ettiğinde keskin b...