14-
Jimin SeokJin'in ideal tipi sayıldığını ve patronundan hoşlanmadığını öğrendiğinden beri gereğinden fazla mutluydu, aynı zamanda işleri de çok iyi gidiyordu.
Bankaya olan borcunu kolayca ödeyebilirdi zaten, ama bankaya gitmesi için bahanesi kalmazdı...
Aklına 'bana tüm ayrıntıları anlatmayı unutma' diyen psikiyatristi geldiğinde onun sekreterini arayıp bir randevu aldı. Heyecanını paylaşmak istiyordu.
***
"Woah bu çok iyi bir haber, fakat şu bahsettiğin patronu kim?"
Jimin'in karşısında oturup kahvesini yudumlayan Hoseok'un sevgilisi de banka müdürüydü ve Jimin'in anlattığı şeyler istemsizce içine bir kurt düşürmüştü. Ama o ondan başkasına bakmazdı değil mi?
Jimin sevdiceğinin patronu aklına gelince yüzünü buruşturdu.
"Aish! Şu Kim NamJoon bozuntusu işte, hem de duyduğuma göre bir sevgilisi var! Ne kadar iğrenç, sevgilisi adına üzülüyorum. Araştırdım ama kim olduğunu bulamadım."
Duyduğu isimle donup kalan Hoseok titreyen elleriyle elindeki kahveyi düşürmemek adına yavaşça masaya koydu.
" Kim Namjoon..." dedi durgun bir sesle "Sarı saçlı, gamzesi olan Kim Namjoon..."
Psikiyatristinin bu davranışlarına anlam veremeyen Jimin safça onu onayladı
"Evet o"
"Benim sevgilim olan..." gözleri hafifçe doldu Hoseok'un "...Kim Namjoon."
Merhabalar,
Tanıtımda Namjoon'un sevgilisi olduğundan bahsetmiştim ehehe
Seviliyorsunuz ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Banker [JinMin]
FanfictionTamamlandı. Chimen: Seni seviyorum Kim SeokJin ve inanıyorum ki sen de beni seveceksin. Shipler: JinMin TaeKook Sope #2 - jinmin [26.11.2017] [17.07.2018]