2.6

729 50 11
                                    

Jimin heyecanla psikiyatristini aradığında telefonu inleyerek açan bir Hoseok beklemiyordu.

"Şey sanırım yanlış zamanda aradım" dedi yüzü tahmin ettiği şeyden kızarırken.

Hoseok soluk soluğa da olsa cevapladı

"Fazlasıyla... Ben sana geri dönerim..."

Kızarık yüzüyle şapşal şapşal yürümeye devam etti. Kendisini  Jinle de o halde düşünmedi tabii ki, saçmalamayın.

---

"İnanabiliyor musun?! O da benden hoşlanıyormuş!"

Jimin heyecanlı heyecanlı Hoseok'a her şeyi anlatmıştı. Hoseok, düzenli olarak dertlerini dinlediği hastasının, aynı zamanda arkadaşı, sonunda sevdiğine  kavuşmasına mutlu olmuştu olmuştu  tabii ki.

"Yine buluşacağız bugün, parkta. Sence hangi takım elbisemi giysem?"

"Takım elbise mi? Saçmalama takım elbise mi giyeceksin parkta"

"Ne bileyim... Normal mi giyinmeliyim??"

"Herhalde"

"Ahh çok heyecanlıyım"

---
Betimlemeye üşendim, jimin:
(altta da siyah yırtık dar kot)

--- Betimlemeye üşendim, jimin:(altta da siyah yırtık dar kot)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin buluşacakları parka gidip heyecanla oturdu. Bir önceki buluşmaları mükemmel geçmişti, ilk başlarda pek konuşmasalar da. Hâlâ inanamıyordu gerçi, sevgisinğn karşılıklı olduğuna...

Uzaktan gelen geniş omuzlu bedeni gördü düşünürken. Gülümseyerek el salladı, SeokJin'i de ona bakıp gülümsemişti.

(TİPE BAK YERİM ŞAPŞİK ❤)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(TİPE BAK YERİM ŞAPŞİK ❤)

İkisi de mavi giymişti... Evli çiftler gibi. Seokjin  Jimin'in yanına geldiğinde ufak bir sarılmanın ardından yanına oturdu.

Yine konuşmuyorlardı ama gerek yoktu. İkisinin de gözleri her şeyi anlatıyordu zaten. Jimin sadece Jin'in söze başlamasını bekliyordu.

Hadi ama, o kadar uğraşmıştı bu ana gelebilmek için. Tabii ki sevgili olma teklifini Jin edecekti.

"Sanırım söylememin vakti geldi" dedi gülümseyerek Jin.

Yavaşça elini tuttu yanında duran bedenin.

"Aslında gözlerimiz anlatıyor her şeyi ama, sesli olarak da söylemeliyim."

Jimin'in kalbi hızlanmıştı yine. Sevdiği adamın yanında buna engel olamıyordu ki...

"Seni seviyorum, Jimin. Bankaya ilk geldiğinden beri ilgimi çekiyorsun diyemeyeceğim çünkü, görememiştim seni. Ne zamandan beri ilgimi çekiyorsun bilmiyorum gerçi, bir anda kendimi, her ay senin banka işlemleri için bana denk gelmeni umarken buldum.

Sonra bir de mesajlar gelmeye başladı. Başkası anlar mıydı bilmiyorum ama ben anlayamadım sen olduğunu, şuan tek diyeceğim, iyi ki o soru cevapları yapmışız...

Uzun lafın kısası, seni seviyorum Park Jimin, sevgilim olur musun?"

Sonraki bölüm final
Üzülmeyin yeni JinMin ficiyayınlamayı düşünüyorum burdan duyururum yayınladığım zaman :)

2K için teşekkürler ♥ ♥

(JinMin etiketi olan sadece 26 hikaye varmış, fazla üzücü)

Banker [JinMin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin