Hoseok ağlaması yeni yeni bitmişken burnunu çekerek oturduğu soğuk bankta etrafı izliyordu. Gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuşsa, bunların hepsi o adam yüzündendi.
'Ne kadar acınası' diye düşündü kendi kendine. Tavsiyeler verdiği Jimin'in sevdiği çocuğu seven onun sevgilisiydi...
Birden yanına bir beden oturdu ve ona bir kahve uzattı. Hoseok yanındaki beyaz tenli bedene baktı.
Yanındaki beden ona bakıyordu. Elindeki kahveyi hafifçe salladı ve Hoseok'un gözlerine baktı. Sanki her zaman yaptıkları bir şeymiş gibi konuştu ardından.
"Almayacak mısın? Elim yanıyor burada."
Sesi kalın ve erkeksiydi. Aynı onu aldatan sevgilisininki gibi...
Yavaşça aldı kahveyi Hoseok, gözleri eş zamanlı dolarken.
"Hey hey hey, şimdi neden ağlıyorsun" dedi tanımadığı beden endişeyle.
"Kimsin?" Hoseok gözlerini silerek yanındakine baktı.
"Benim kim olduğumu bilmediğin için mi ağlıyorsun yani? Ben Yoongi, şimdi ağlamayı kes" diye yanıtladı onu gülerek Yoongi denen çocuk.
Hafifçe gülümsedi Hoseok.
"Ha şöyle, bu güzel gamzeleri daha fazla göstermelisin"
Yoongi aslında neden böyle davrandığını bilmiyordu, o bu insan değildi. Ağlayan hiç tanımadığı birinin yanına kahveyle gidip onun moralini düzeltmeye çalışmazdı, sahi kim çalışırdı ki?
Peki o zaman bu hale nasıl gelmişti? Kendisi de bilmiyordu ama burada olmaktan mutluydu. Karşısında hafifçe gülünce bile gamzesi ortaya çıkan çocuğu görmekten mutluydu.
"Sen hâlâ ismini söylemedin Bay Gamze?"
"Hoseok" deyip minik bir yudum aldı kahveden.
"Beni bayıltıp organlarımı almayacaksın değil mi?"
Yine gülümsedi Hoseok bunları söylerken.
"O da güzel fikirmiş ama numaranı almayı tercih ederim?"
Geç bölüm için çok sorry kızmayın
Selamlar
Sope çok tatlı bişi değil mi yhaaağğğ (Sope shiplemiyorum düşünün )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Banker [JinMin]
FanfictionTamamlandı. Chimen: Seni seviyorum Kim SeokJin ve inanıyorum ki sen de beni seveceksin. Shipler: JinMin TaeKook Sope #2 - jinmin [26.11.2017] [17.07.2018]