1.6

763 58 5
                                    

"Bence ara verme vaktimiz geldi Jungkook."

Jungkook okuduğu mesajla donup kaldı. Hayır, olamazdı. Min YoonGi ondan ayrılamazdı, izin veremezdi buna.

Telefonu elinden düştüğünde TaeHyung endişeyle ona baktı

"Jungkook? İyi misin? Bir sorun mu var?"

Sesindeki endişe o kadar açıktı ki...

Ama Jungkook bunu yine göremedi.

"Senin yüzünden!" diye tısladı.

"Senin yüzünden! Nasıl yaparsın bunu en yakın arkadaşına hıh?! Nasıl benim Yoongi'me benim Yoongi'me göz dikersin, onu elimden alırsın?!"

TaeHyung yine kırgınlık ve şaşkınlıkla ona baktı.

"Ayrıldınız demek! Ve sen de suçlayacak birini arıyorsun. Beni suçlamaya kalkma sakın! Seni en başından uyarmıştım aptal! Onu sevmiyordun bile, ne bu düşmanlığın bana karşı?!"

"Ona o mesajı atan sendin!"

"Evet, Jungkook bendim! Ama senin her zamanki yazdıklarından farklı bir şey yazmadım!"

Kavga ettikçe Taehyung'un içi parçalanıyordu ama sevdiği adamın artık bir şeyleri kabul etmesi gerekiyordu.

"İyi düşün Jungkook. İyi düşün. Kim suçlu, kim suçsuz, kim kimi seviyor?"

Ardından zaten odasında hazır olan bavulu alıp çıkıp gitti evden.

Merhaba 👋
Dün yb atmayı unutmuşum sorry

Şimdi bölüm saçmaydı o yüzden açıklayayım Tae ve Kook aynı zamnada ev arkadaşıydı o bir önceki çıkıp gitmeden sonra zaten araları bozuk olduğu için Tae çok üzülüyordu gitmeye karar vermişti. Bavul ondan hazırdı yani.

Bir de aklımda iki tane kurgu var birini bayağı düşündüm ve chenmin yapnayı düşünüyorum

Diğeri daha aşırı taslak ama onu JinMin yapsam aranızdan okuyan çıkar mı?

Banker [JinMin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin