1.7

757 65 20
                                    

EatJin: Hey, uzun zamandır mesaj atmadın, yaşıyor musun?

Chimen: Bu aralar fazla yoğunum kusura bakma

Chimen: Bir dakika bir dakika bir dakika

Chimen: Konuşma başlattınnnnnnn benimleeeeee sennn

Chimen: Ahh kalbim, benimle konuşmayı seviyorsun demek!

Chimen: Ve benim hakkımda endişelendim öyle mi? TANRIM SANA GELİYORUM BU BİR RÜYA MI?!

EatJin: Hey hey hey sakin ol, sadece canım sıkılmıştı konuşacak birini arıyordum aklıma sen geldin stalkerım.

Chimen: Seninle konuşmaya her zaman hazırım meleğim

EatJin: soru-cevap yapalım mı? Sırayla birbirimize sorular soracağız cevaplamak zorunlu?

Chimen: Anlaştık

EatJin: O zaman başlıyorum. Ne iş yapıyorsun?

Chimen: Büro gibi bir şeyim var, minik bir işyerim var desek daha doğru sanırım.

Chimen: Sıra bende, benimle konuşmayı seviyor musun?

EatJin: Evet seviyorum. Eğlenceli birine benziyorsun, itiraf edeyim sana kendimi yakın hissediyorum.

EatJin: Saçın ne renk?

Chimen: Sarı.

EatJin: Tamam, sarı saçlısın, muhtemelen erkeksi değil, tatlısın. Seni bulmak istiyorum artık stalkerım. Sıra sende.

Chimen: Ben de beni tanı beni sev istiyorum prensim... Ama ya beni beğenmezsen?

EatJin: Daha önceden söylemiştin, seni tanıyormuşum, hem de her ay geliyormuşsun, hiç sana iltifat ettim mi?

Chimen: Hmm... Ettin, hatta her gelişimde ama herkese etmiyor musun?

EatJin: Tamam dürüst olmak gerekirse sadece etkilendiğim  erkeklere fazlaca iltifat ediyorum. Tanrım... Utandım...

Chimen: Bekle bekle bekle bekle bekle bekle

Chimen: Yani sen çoğu erkekten etkilenip onlara iltifat ediyorsun :(

EatJin: Ne? Oraya mı takıldın? Ve hayır, sapık falan değilim.

Chimen: Kaç kişi :(?

EatJin: Soru sırası bende.

Eatjin: Ellerin küçük mü?

Chimen: Nasıl buraya geldik bilmiyorum ama evet küçük

EatJin: Tanrım inanamıyorum... Şimdi sorunu cevaplayabilirim, Yalnızca 1 müşterime ondan etkilendiğim için iltifat ediyordum.

EatJin: Ve o da sensin, Park Jimin.

MERHABA

şimdi ben yine açıklama yapacağım çünkü aklımdakileri yazıya dökemediğimi hissediyorum.

Jin de Jimini tatlı buluyomuş iltifat etme ve el küçüklüğünden o olduğunu anladı. Şimdi düşününce yazıya dökebilmişim aslında, neyse.

Ve dün bölüm atamadım ama bu bölüm diğer bölümlere kıyasla uzun oldu,

Sizi seviyorum ♥

Ve birde olayları hızlı şeyettim 20. Bölümde bitsin diye ama beğendiniz dimi?

Banker [JinMin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin