Bunaa! Am revenit cu un nou capitol.. Asa cum am spus in primul capitol,de aici incolo va incepe adevarata adrenalina.
Dupa un zbor de 9 ore,Antonia ajunge in Seul. Isi inchiriaza un apartament si doarme vreo 2 ore,dar este trezita din cauza telefonului care suna incontinuu.
Eu:Alo?
D:Buna! sunt directorul Lee Ban-ryu
Eu:Ohh. Dvs?! Spuneti.mi,cu ce va pot ajuta?
D:Presupun ca acum esti in Seul. Poti sa incepi lucrul de maine? Avem mare nevoie de tine,aici la agentia Big Hit.
Eu: Desigur,lasa.ti.mi adresa si ora la care trebuie sa ajung.
KB: Bine. Adresa este ********** la ora 08:00
Antonia pov
08:00?!! Asta e nebun.. Cum sa fiu acolo la 08:00 cand mie imi ia o ora doar sa ma machiez si sa ma imbrac? Ce sa mai zic de micul-de-jun si de dus..Eu: Am inteles! Voi fi acolo! La revedere!
Si inchide telefonul..Am uitat sa va spun un mic lucru despre Antonia ,ceva mic neinsemnat:)) . Antonia este stylist,doar nu credeati ca pleaca de nebuna in Coreea.. Are relatii cu anumiti directori de la mai multe agentii deoarece a fost in timp cand voia sa devina un idol kpop,dar a renuntat la aceasta idee si a ales sa faca ce.i place mai mult.
Tocmai de aceea maine va fii prima ei zii de stylist la Big Hit..A doua zi...
-Mama ba.. E 07:00 si eu nici acum nu m.am dat jos din pat.Ar trebui sa ma ridic? Sau sa mai stau macar 5 minute? Hmmm.. Daca ma gandesc mai bine agentia nu pleaca nicaieri, nu?Dupa 20 de minute
-Aolo ba,cat o fii ceasul?spune Antonia frecandu.si ochii.. Cand isi deschide telefonul si vede cat e ceasul,face ochii cat cepele,cade din pat direct pe jos si zice:
- Cat e?! Doamne,ce vaca sunt! De ce am adormit? De ce,universule??!!Avea mai putin de 40 de minute in care sa faca dus,sa manance si sa se pregateasca pentru plecare.
-Off.. Hai repede sa mananc ceva si sa ma machiez!fiind in intarziere..
Mananca un bol de cereale si un mar,se imbraca si se machiaza in cea mai mare graba.
Desi se grabea foarte mult,totusi se machiase perfect si se imbracase dupa ultimul racnet..(arata super bine:))Antonia pov
- Ce ma fac? Sunt abia la jumatatea drumului si mai am doar 10 minute timp ramas.. Trebuie sa ma grabesc!Antonia incepuse sa apeleze la rugaciunii pentru ca mai avea foarte putin timp la dispozitie
-Doamne ajuta.ma! Dă Doamne sa am eu inainte!Nu pot sa o dau in bara din prima.Numai cuvintele astea erau in mintea Antoniei.. Desi ea era o fata responabila,era si foarte lenesa atunci cand vine vorba de somn..
-Doamne,multumesc! In sfarsit am ajuns,si la timp!isi spune Antonia.
Ajunsa la agentia Big Hit,vede o cladire de vreo 30 de etaje. Intra in cladire,trebuie sa ajunga la etajul 26. Cauta scarile pe care putea ajunge acolo,dar vede doar lifturi.. O ia cu lesin.. Are o fobie de lifturi si nu stie ce sa faca..
-Grozav!spune ea. Abia am scapat de un necaz si acum am dat de altul...
- Ar trebui sa..... Pooc!!! Nu termina de rostit cuvintele ca se loveste de un barbat.. Avea o masca neagra si niste ochelarii exterm de mari..
CITEȘTI
Dragostea merita asteptata
RomanceAntonia este o fata din Romania care este indragostita de kpop si Coreea de sud. Tocmai de aceea,ea viseaza sa ajunga in Coreea,deși a avut parte de un mic accident cât timp a locuit acolo.Antonia e din România și are un nume romanesc,simplu,însă or...