Bunaa! Am revenit cu un nou capitol! Sper sa va placa❤️,din punctul meu de vedere va fi un capitol foarte cute
Era cât pe aici sa adorm,când simt o vibrație puternica pe abdomen,acolo era pus telefonul meu..Mă ridic în fund și privesc ecranul pe care scria "Ana vtm" .. În sfârșit primesc un apel de la cea mai buna prietena a mea. De când m.am mutat nu am mai vorbit deloc,îmi este foarte dor de ea.
*Convorbire telefonica *
Eu: Alo? Ana,ce faci? Mi.a fost așa dor de tine!
A: Anto,sunt bine. Tu cum ești? O duci bine acolo?
Eu: Da,sunt foarte bine.
A: Mă bucur! Îmi pare rău că nu te.am sunat de loc,dar știi ca sunt foarte ocupata cu firma.
Eu: Ana,știu asta. Nu e nevoie sa iți ceri scuze. Bun acum asculta.mă,avem multe de vorbit.
A: Măi, ce ai făcut tu pe acolo? De ce ești așa de fericita?
Eu: Nu mă mai întrerupe fa,iti zic acum
A: Ok😂
Antonia i.a povestit Anei cum s.a lovit de un Jimin la parter și cum a ajutat.o cu liftul..
Eu: Sa moara câinele vecinului Ion dacă l.am recunoscut câtuși de puțin.. El îmi tot dădea niște argumente ca sa îmi dau seama,dar cum eu mereu te.am ignorat când vorbeai despre el.....
A: Cum dracu fa sa nu îl recunoști? Aolo,da norocul peste tine și tu da.i cu piciorul în baltă..
Eu: N.am terminat,ascultă.. După ce am coborât din lift și am mers în locul unde trebuia sa îi întâlnesc pe membrii, cine crezi ca erau? Bts,și era și Jimin acolo.. M.am rușinat și m.am ascund după domul director 😂😂
A: Cum ziceam,prea norocoasa.
Eu: Ca sa nu mai lungesc Îți spun direct..
A: I.a uimește.ma spune ea cam plictisita în timp ce manca un biscuit.
Eu: Eu și Jimin suntem impreuna!!
A: Ce fa?spune Ana înecandu.se cu biscuiți. Omo,nu se poate ,tu glumesti nu?
Eu: Nu,de ce as face asta
A: Cum ai putut sa îmi furi barbatul? Hai pa!
Înainte sa închidă aud clar cum rade.. Nu s-a supărat,știu sigur asta.. Peste câteva minute simt iar vibrațiile telefonului meu..
CITEȘTI
Dragostea merita asteptata
RomanceAntonia este o fata din Romania care este indragostita de kpop si Coreea de sud. Tocmai de aceea,ea viseaza sa ajunga in Coreea,deși a avut parte de un mic accident cât timp a locuit acolo.Antonia e din România și are un nume romanesc,simplu,însă or...