Eu: Bine atunci.
Mergem spre ieșirea clădiri si il apelez pe Hobi spunându-i ca trebuie sa plecam. Aceasta vine intr.o secunda jos si pornim toți patru spre o cofetărie sau ceva..
Am decis sa mergem pe jos,nu era foarte departe plus ca mai vedeam si eu orașul.. Imi roteam capul in fiecare direcție si admiram totul.. Masinile de pe sosea,magazinele de haine etc.. Voiam sa le vad pe toate..Eu: Nici nu am apucat sa vad cum trebuie orașul.. Cu toate ce s.au intamplat....spun eu cu o voce aproape stinsă după ce m.am distanțat puțin de băieți pentru a admira niște locuri.
~perspectiva Jungkook~
Am auzit.o pe Antonia spunand ca vrea sa vada orașul,însă am preferat sa tac. Hmm. Ce.ar fi daca i.as face o surpriza si am merge impreuna sa.i arat tot orasul? Cred ca i.ar placea si ar face.o fericită. Poate ca așa vom petrece și noi ceva timp împreună și ne vom apropia.
***
Eu: Băieți? Unde vom merge?
Jh: Hai la cofetăria de acolo.
Eu: Bine,dar stai,daca ne vor urmari paparazzi?
Jk: Avem incredere in oameni de acolo,am mai fost si sunt foarte cumsecade
Eu: Sigur? Nu vreau sa.i înțeleagă lumea ceva greșit și sa îmi iau hate de la o mare de army,spun eu și schițez un mic zâmbet pe față
Tae: Stai liniștită,am mai fost de multe ori acolo împreună cu Hae Su și Jimin și nu a aflat nimeni nimic,spune el și Jungkook îi da o palma după ceafa.
Jk: Aishh..
Tae își freacă ceafa care acum e roșie și probabil îl doare tare,because Jungkook....muscle pig...
Tae: Oh,scuze Antonia... M.a luat gura pe dinainte,știu ca te deranjează,te rog iartă.ma,spune copilul cu regret și se apropie de mine și mă bate ușor pe spate
Eu: E.n ordine,spun și zâmbesc fals. Mă deranjează când aud de Hae Su,însă nu o urăsc. Nu am nimic cu ea. Și ea,la fel ca mine e o victima.. Poate ca(,) curand ea nu se va mai purta așa urat cu mine și va accepta ca Jimin pentru mine e un capitol încheiat.
Jh: Dar, Antonia..
Eu: Huh?
Jh: De ce te ai întors deși știai de Hae Su și Jimin? Oare... încă îl iubești?
Expresia facială mi se schimbă imediat,însă prefer sa tac..
Eu nu îmi mai înțeleg sentimentele... nu știu dacă îl mai iubesc sau nu...Jk: Ce e cu voi azi? Chiar nu puteți sa tăceți?se răstește Kookie la ei
Jh: Yaa,doar am întrebat
Tae: Mai bine nu o făceai!
Jh: Pe tine cine te.a băgat în seama?
Ei continue sa se certe,în timp ce eu îmi adun gândurile .Într.un final nu mai suport
Eu: Geuman!tip tare la ei.
Toți se întorc către mine,oprindu-se din cearta lor.Tae&Jk&Jh: Antonia...spun toți la unison încet..
Eu: Nu vreau sa mai aduca nimeni vorba de asta vreodată,clar? Va rog sa încetați,altfel îmi dau demisia și plec dracului de aici.
Jk: Nu,nu vei pleca...
Eu: Cum sa nu? Pot sa plec chiar acum dacă vreau,nu mă oprește nimeni.
Jk: Ah,lasă.ma sa termin
Nu vei pleca pt ca nu o sa mai aduca nimeni vorba de ...
Vezi?Eu: Oh,atunci e bine,spun și zâmbesc satisfăcută
CITEȘTI
Dragostea merita asteptata
RomanceAntonia este o fata din Romania care este indragostita de kpop si Coreea de sud. Tocmai de aceea,ea viseaza sa ajunga in Coreea,deși a avut parte de un mic accident cât timp a locuit acolo.Antonia e din România și are un nume romanesc,simplu,însă or...