Doar noi doi (1)

289 39 4
                                    

Bunaa din nou! Am revenit cu un nou capitol  ! Sper sa va placă :)

Jimin vrea sa.i spuna despre Hae Su, dar fix în acel moment îl suna cineva. Își scoate telefonul și vrea sa verifice cine îl sună și cine credeți ca era?

Eu: Cine e? E important?

Jm: Nu

Când îl aud spunând ca nu e important îl smulg telefonul din mana și închid apelul fără sa mă uit cine îl contactează  la o ora așa târzie..

Jm: Ya,ce tocmai ai făcut?mă întreabă el chicotind

Eu: Ai spus ca e neimportant,nu vreau ca un lucru neimportant sa ne strice întâlnirea.

Jm: Întâlnirea?! Aha,deci ai plănuit totul de la bun început.  Așa de îndrăgostită ești de mine?își pune mâinile pe talia mea și mă privește în ochii zâmbind.

Eu: Ce?😂  Eu am vrut sa formulez propozitia încât sa sune mai bine,atâta tot.ii spun eu punându.mi mâinile în jurul gâtului lui.. [aolo,ați văzut ce gat are,mor]

Jimin mă sărută pe frunte și îmi zâmbește neincetat.. Acum e din nou tipul de care mă ciocnisem în prima mea zi..
Îi arat un zâmbet, iar după simt nevoia sa îl îmbrățișez...

Eu: Jimin,nu știu ce îmi faci.. Chiar m.am îndrăgostit de tine. M.ai făcut sa simt anumite sentimente de care nu am mai avut parte vreodată.. Vreau sa fiu sincera cu tine și sa.ti spun tot adevărul.. Te iubesc! Si nu vreau sa te pierd.. O zi din viața mea fără tine va fi o zi fără pic de culoare și sens. Îți jur,te iubesc!  Nu te voi lasă vreodată. Ești și vei fii tot ce am mai scump pe lume!
Cu aceste cuvinte,Jimin mă strânge și mai tare în brațele lui..

Jm: Antonia,sentimentul e reciproc. Te iubesc! Te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni.. Mă faci fericit cu adevărat. Nu te voi părăsi vreodată crede.ma! Raza de soare care mă trezește dimineața vei fi tu! Tu ești și vei fi sensul vieții mele! Te iubesc!

Din perspectiva lui Jimin:

De ce trebuie sa fi tu atât de buna? De ce iubești  un porc ca mine? Ești atât de sincera cu mine,iar eu nu sunt în stare sa.ti spun despre " relatia" mea cu Hae Su, dar....dar mi.e  frica ca te voi pierde dacă îți spun...
Iartă.ma, iubirea mea..o lacrima îmi curge pe obraz,dar nu las ca Antonia sa vadă asta.
Dar,nu.ti face griji iubire.. Hae Su va fi de domeniul trecutului,nici nu m.a iubit sau apreciat vreodată.. despart de ea și o sa uit .. Eu pe tine te iubesc!!Nu voi renunța la tine!





Rămân îmbrățișați pentru câteva minute, la un moment dat imbratisarea se rupe,iar Jimin spune:

Jm- Nu mai plânge!și îmi șterge lacrimile cu mainile lui micuțe, awe
Ar trebui sa mergem,e târziu.Ce zici?

Eu: Serios?😂 O sa.ti i.a pe puțin o ora sa ajungi acasă.. Mai bine  mergem la mine,ajungem mai repede și avem mai mult timp sa mai vorbim..

Jm: Măi.. 😂Vrei sa trecem asa repede la următorul nivel,hă?spune Jimin cu o privire perversă 😂😂

Eu: Jimin,nu te gândi la prosti,nebunule😂 M.am gândit la tine,ca o sa.ti fie greu sa ajungi acasă...

Jm: Nu e iubita mea nici măcar de o zi și deja are grija de mine... Ești grozavă!spune și mă i-a de mana și continuam sa ne mai plimbam puțin..

Dragostea merita asteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum