Bunaa! Am revenit cu un nou capitol. Sper sa va placa.
Jimin: Antonia,spune Jimin. Se ridica de pe scaun și mă ia de mana.
Eu: Da,spun eu cam rușinată
Jimin: Antonia, de unde ai luat tricoul ăsta? E tricoul meu.
Eu: Mwo?spun eu socata de sarcasmul ăsta al lui și îmi retrag mana.. Mă așteptam să spună cu totul altceva. Adică serios,cine s.ar fi așteptat sa facă o gluma,credeam ca îmi va spune ceva drăguț ca ne.am reîntâlnit sau ceva gen,dar...
Universul ăsta,vrea sa mă termine încet. ..
" Cum ai putut sa te gândești ca va spune ceva drăguț? Te așteptai sa spună :
- Antonia,mă bucur ca soarta ne.a adus din nou impreuna,mă bucur ca ți.am revăzut chipul tău gingaș și dulce.. Acum voi putea sa te sorb din priviri în fiecare zi,sa.ti admir fiecare contur al corpului tău mic și firav. Mă voi juca zilnic cu parul tău lung, iti voi aduce prăjiturele și o sa am grija sa ajungă în gura ta nu pe haine.. Te voi șterge la guriță ca pe un bebe! Voi avea grija de tine!!Alooo,trezește-te!!! Nu mai visa cu ochii deschiși.. E cumva iubitul tău sa spună așa ceva? Nici prieten nu știi dacă îți este,deci termina cu fanteziile!!
*Mersi mult constinta,esti ca întotdeauna de mare ajutor*Oricând,draga;)
Eu: Eu l.am găsit undeva în spate,dacă vrei ți.l dau înapoi și acum.
Jimin: Nu e în regula,nu l.am mai folosit de mult.. Dar de ce pari așa se surprinsa? Te așteptai cumva sa spun altceva ?spune Jimin chicotind.
Eu: Ce? Nicidecum.. bănuiam ca vei face o gluma,spun eu mințind,normal..
Eu: Ămm, Jimin. .
Jm: Ne
Eu: Lăsând glumele la o parte,nu crezi ca ar trebui sa te pregătești pentru show? Ai vrea sa.mi arăți tu cum e pe aici?spun eu cu o fata de cățeluș. .
Jm: Ok,haide.. Putem sa vorbim în timp ce îți arat locul.
Eu: desigur..
Jimin ii arata Antoniei garderoba,fardurile și tot setul. Incep sa vorbească despre lucruri dastea gen atunci când vrei sa.ti faci un prieten nou.. Din ce se vede ușor ușor de împrietenesc ,vorbesc "normal" acum ..
Din perspectiva Antoniei
Acum vorbim,vorbim prietenește.... În timp ce îmi arata locul,când nu se uita la mine,îl privesc din cap pana în picioare și mă gândesc cum ar fii dacă s.ar îndrăgostit vreodată de mine. El e prea perfect ca sa fie cu mine,suntem diferiți din punctul de vedere al naționalității noastre,nu s.ar uita vreodată la o româncă ca mine...
Nu.l cunosc nici măcar de o zi,dar totusi simt ca îl știu de o viață întreagă.. Mă simt în siguranță când sunt lângă el,îmi face inima sa o i.a razna,uneori roșesc putin..Nu am mai avut sentimentul ăsta vreodată... Simt ca mă indragostesc de el,înnebunescJm: Cam asta e tot. Acum mă ajuți cu show.ul ?
Eu: Sigur, haide!spun eu..
Il ajut pe Jimin cu hainele și cu machiajul.. damn,sunt atât de norocoasa ca îi ating tenul lui perfect.
După ce e Jimin gata aud dintr.o data o voce:
CITEȘTI
Dragostea merita asteptata
RomanceAntonia este o fata din Romania care este indragostita de kpop si Coreea de sud. Tocmai de aceea,ea viseaza sa ajunga in Coreea,deși a avut parte de un mic accident cât timp a locuit acolo.Antonia e din România și are un nume romanesc,simplu,însă or...