bab 11

72 9 1
                                    

Double update uolls. Nah..

Ya Tuhan.. Sy tercirit sikit. Ya Tuhan matilah sy. Mana sy mau tapuk ni bau... Yiii sy rasa licin2 santut sy.. Tidakk!! Jauh lagi mau smpai rumah.

"Nikki?"

Mcam mana lah ni. Huhuhu. Malu sy..

"Nikki.. Kau tdak mau?" Ronney tanya.

"haa..? Cepat drive Ronney.. Emergency ni!!" sy terteriak cakap sma dia.

"emm"

Sy berkeras ja duduk. Tdak guyang2. Sy kasi kluar cologne sy. Trus sy sapu2 di tangan kasi kena lagi tu aircon. Harap tdak tlepas ni bau dri sluar sy. Huhu

Tpi sy sedar jga mcam c Ronney gusuk hidung dia. Mcam lah. Jdi sy tanya "terlampau byak kah cologne sy kasi?"

"bukan.." Ronney mendengus2..

Trus dia bersuara lagi "kau kantut kah Nikki?" argh soalan yang sy harap dia tdak tnya pun tertanya jga.

"kasi cepat sja sampai rumah Ronney." sy bilang.

Berhenti ja kereta trus sy cakap "Ronney. Emm. Sorry ah kalau ada bebauu. Sy mau lju2 ni.. " sy blang trus trun dri kereta.

Tpi sy fikir c Ronney sdah jalan. Kereta masih lgi d sana. Sy masuk ja rumah p birak trus tukar sluar. Sy keluar lagi, masih lgi Ronney sna. Sy p lah blik di kereta.

"kenapa blum blik lgi?" sy tanya.

"anu... Kau blum jawab bah soalan sy tdi. Bla kau free?" - Ronney.

"tpi..bah okay lah. Minggu depan hari 5 sy minta cuti lah" sy bilang. Sy tdak mau dia lama2 sni. Sy rasa malu. Huhu.

Terus senyum lebar c Ronney. Bru dia minta diri mau blik rumah. Ceh 😂

Sebenarnya kmi tdak berapa byak msa mau berromance. Tpi spnjg msa ni dia tiada jga buat apa2 yg ndah bgus. Stahu sy lah. Sy tau dia ada satu adik perempuan, satu kakak. Kakak dia staff nurse di hospital kerajaan. Adik dia baru hbs belajar and stay rumah. Baru dua kali sy terjumpa kakak dia. Setakat ni kami okay bleh mau rapat2. Hehe. Matang bah gaya kakak dia. Dua kali kmi jmpa dua kali jga dia warn c Ronney jgan kasi lama2 hbgan kalau tdak melepas lagi dia blang. Kakak dia sdah kahwin tpi belum ada anak.

Sy tdak pernah tanya pasal masa lalu c Ronney dia pun tdak tanya pasal masa lalu sy. Jadi sy kira masa lalu tu tdak perlu lah mau dibawa masa skrg ni.

One thing yang sy suka pasal c Ronney adalah..dia suka kasi kenyang perut sy. Hahaha. Dia tdak bawa masalah kerja dia kalau mau dating sma sy. Kalau hidup bgni sy rasa okay lah. Masalah kerja jgan bwa2 kluar dri tempat kerja. Itu yg sy fikir lah.

Malam tu sy kasi cerita c Vicky pasal Ronney. Mula2 sy kasi tau dia pasal sy tercirit. Huhu. Punya dia kasi ketawa sy sambil tmpar2 bahu sy.

"tu lah kau. Sy blang kau mmg tdak bleh makan tomyam kan awal pagi. Kau mau jga. Hahahahaha" - Vicky.

"tu yang sy mau2 betul makan. Hish. Kau rasa dia masih mau sy kah tu sy tercirit sikit? Sy rasa bau jga tdi dlam kereta tu. Huhu"

"kalau dia ikhlas, teda masalah bah tu. hahahaha" silaka. Makin dia ketawa sy.

"sdah lah. Ada lgi ni sy mau kasi tau.. Ronney mau jmpa lgi parents sy. "

"untuk? Haha. Haha" bersisa2 lagi ketawa dia.

"tunang." ja sy jawab.

"WAHHH! YANG BETOL BAH!!!?" Dia teriak paling kuat ah sy rasa meradang jga orang sbelah rumah ni dia teriak bgtu.

"jdi? Mcm mana lah? Kau mau jga?"

"sy rasa.." sambil sy garu kepala sy angguk sma Vicky.

"astga kau biar betul ni Nikki? Serius?" Vicky tdak percaya.

"sy bkan macam kau bawa lelaki blik rumah" sy pura2 jeling sombong sma c Vicky. Trus dia tampar sy. "ish. kau mau tau Nikki.. Lelaki yg blnja sy 400 tu ni malam kami mau jmpa lagi.." debilang Vicky

"Patut lah kau mau bercantik ni. Siok oh jdi kau kna blnja sja oleh lelaki. Jdi lelaki yg kau bawa p rumah sllu tu mcam mana?" sy tanya

"outstation tu. Hehe. Sja ja bah kasi hlg bosan. wish me luck lah ni mlam ah"

"goodluck? Mana jga kau mau jmpa tu lelaki?" sy tanya

"tu tdak pyah kau tau. Kau doa2 sja sy ada rezeki k. Bru dpt blnja tu perut kau lgi. " debilang.

VICKY POINT OF VIEW

harap terjumpa lgi tu urang kaya ni malam. Yg penting kasi mabuk dia trus kurik poket sja lah. Sy kasi masuk beberapa kondom dlam poket kcil dlam beg. Yg di bawah sdah sy cuci wangi2. Mana tau ada 'kerja' ni malam ehehe.

Ni kali c jack panggil sy sma c Dewi sja p di pub 100. Asal dia yg panggil confirm sy mau p. Sebab dia bawa urang kaya2, dompet sy pun bleh muntah dlam stu malam.

Amran p outstation. Dia pn tau sy buat apa kalau malam2. Dia tdak bleh mau kontrol sy sbab dia sendiri sdah kahwin jga mah. Bini dia sedang pregnant skrg tu lah dia cari sy kalau tdak dpt mau bercinta sma tu bini dia. Yg penting ada duit masuk bah. Hehe.

Masuk ja di pub, sy sma Dewi trus p meja yg c Jack kasi tau. Tmpat yg tdak berapa kena lampu. Berdebar2 sy. Ni kali sy mau try berabis ni lelaki ni. Cuba sja kalau dia tahan mau kawal nafsu dia sma sy.

"hai. Sy Riana. " sy blang. Sy ambil nama sy Victoria, Ria trus tambah anam jadi lah Riana. Hahaha.

"kon.." debilang tu lelaki. Serius tapi kasi getar jiwa sy jga. Sbnrnya muka dia ni mcam sy familiar bla sy nmpak jelas ni malam. Nama pn macam familiar. But apa jga sy mau kisah. Asal ada duit extra.

Mula2 sy duduk di sebelah dia. Sy tgok c Jack pn tahan2 sdah tgok sy. Hahaha. Smua mau tergila2 sma layanan sy termasuk c jack.

Perlahan2 sy saluk c Kon punya celah kangkang. Terkejut kaki dia tpi sy p picit2 lgi.. Dia kasi dekat mulut dia di telinga sy "jngan Riana. " but i knw tu suara, walaupun dia blang jangan hati dia mau jga ni. Tgok smpai mana dia dpat tahan.

Sy kasi minum lagi dia, trus sy kiss2 telinga dia. Leher dia. Perlahan2 sy naik p atas paha dia. Tdak lama tu dia pegang pinggang sy dia kasi tarik supaya sy duduk menghadap dia.

"sy blang jangan kan. Tgok apa kau buat.." dia tunjuk aset dia.

"sy fikir kau gay. Normal rupanya. Haha"

"ada tempat yang bleh kau kasi selesai apa yang kau sdah start? Hmm?" ntah dia sedar betul kah tdak ni. Pening2 sdah kali kan. Riana bah ni. Hahaha.

"ada..." sy tarik dia kluar p bangunan sbelah. Ada hotel 3 bintang sna. Well bukan sy yg membyar. Dia kasi kluar kad dia then we go up.

Okay you all, tlong bgi komen ahh. Hehe. Thank you 😊

Jgan lpa vote uolls 😊

HIS TO BE LOVEDWhere stories live. Discover now