Mig, drengene og Liza, sidder på Cameron's værelse, og høre musik. Det var min tur til at vælge. Mente jeg i hvert fald. "Min tur!" Råbte jeg, og tog fat i mobilen. Man kan da sige at Cameron var lagt fra enig. Han prøvede og tage den fra mig, men jeg løb dig hen til hans altan, og så ud. Jeg stak hovedet ud over sammen med mobilen, jeg skrev sangen ind. "Aji Aji" stod der. Jeg trykkede søg, og satte den på.
Og med det jeg kiggede op, kunne se ind på mit værelse. Vent hvad lavede Jason, James og Scott derinde? "Cammi!" Råbte jeg og grinede. Han kom grinende ud, men han så ned i jorden. "Hva' så?" Spurgte han. "Tror du godt man kan hoppe herfra og over på min altan?" Spurgte jeg. "Ja sagtens!" Svarede han så. Jeg nikkede. "Hvorfor?" Spurgte han med et uforstående blik. Jeg nikkede over mod mit værelse, og han kiggede undrende.
Jeg kiggede derover, og hoppede så. Cameron havde ret. Det kunne man sagtens. Jeg bankede på min altan dør, og ventede på de ville åbne. Jason var den eneste der hørte det, så han rejste sig fra min seng, og åbnede. "Hvad laver i på mit værelse?" Spurgte jeg. "Snakker?" Svarede han usikkert. Jeg smågrinede lidt inden jeg svarede. "Så i snakker?" Spurgte jeg, mens jeg trådte ind på mit eget værelse, med krydsede arme.
Det alle 3 nikkede. "Okay, så i snakker. Om hvad dog?" Spurgte jeg. Og med det sagt kom Cameron, og hans slæng over sammen med Liza. "Om piger, fester og alkohol, og sådan" svarede Jason igen usikkert. Jeg gik frem mod ham, men han bakkede, lige som jeg ville ha det. "Okay. Men hvorfor ligger alle mine bh'er ud over det hele?" Spurgte jeg og kiggede på sengen, derefter en kontorstol jeg havde og så rundt på gulvet. "Det ved jeg ikk. Vi snakkede bare" prøvede Jason at forsikre sig. Jeg nikkede.
"Okay. Men jeg tror mere om at i snakker om hvilken størrelse din søster bruger i bh." Svarede jeg med et sejerssmil. Han svarede nemlig ikk rigtig. Med mindre man kan kalde "øh.. øhhh.." et svar. Så nej, ikk rigtig. Både Cameron, Theo, Carlos, Matias og Liza begyndte at grine. Theo, Carlos og Mathias er det drengene hedder.
Jeg skubbede alle 3 drenge ud af mit værelse, og lukkede døren efter dem. Jeg sukkede højtlydt, faldt ned langs døren. Jeg kunne se Cameron, tage en af mine bh'er op. "Jeg kunne da godt se den er på dig, sagde han, men han løftede den, som om han målte den på mig. Det var en af mine frække lilla bh'er.
Jeg grinede mens jeg rejste mig, gik over mod ham, og tog den så ud af hånden på ham, og lagde den derefter ind i mit closet's skuffe. Cameron grinede også. De hjalp mig med at Rydde op, efter drengene. Til sidst havde vi Ryddet alt op. Troede jeg. "D75?!" Råbte Cameron op. Drengene lavede store øjne, og sagde alt muligt med "nooooo!!" Og "What?!" Mig og Liza grinede. "Liza, hvad størrelse bruger du?" Spurgte Cameron og studerede min bh.
"C80" svarede hun, og vi grinede begge to af drengene. Vi grinede allesammen nu. "Skal vi komme over?" Spurgte Mathias. Vi alle nikkede. Men inden vi smuttede ud, tog jeg hurtigt min bh ud af hånden på Cameron. "Hey!" Sagde han. Jeg grinede og lagde den på plads. Vi smuttede over. "Nogle der vil ha varm kakao?" Kom damen op og spurgte om, som 100p var Cameron's mor. "Jo!" Råbte vi alle i kor.
Hun grinede kort. "Kom ned og hent" sagde hun smilende, og gik nedenunder. Vi fulgte lige så stille efter. Vi kom ned i køkkenet. "Hey! Der er skumfiduser!" Råbte Theo. "Hvem vil ha skumfiduser?" Spurgte Carlos. Vi alle råbte "mig!" Cameron tog posen, og lagde nogle i vores allesammens. Han stoppede et kort stykke tid. "Hvem er med på en Challenge?!" Alle jublede. "Hvilken Challenge?" Spurgte jeg. "Chubby bunny Challenge!" Svarede han så.
"Jeg er 100p på at Cameron ikk kan ha' alle skumfiduserne i munden!" Råbte Liza op. Han kiggede undrende på hende. "Jo jeg kan!" Halvråbte han, som et lille barn. "Haha! Nej. Det vil jeg vædde på!" Sagde jeg grinende "okay, Cat. Så du vil vædde, om det?" Spurgte han med et løftet øjenbryn. Jeg nikkede kraftigt på hovedet. "Okay" svarede han og tænkte sig godt om. "Du fucked Cat!" Sagde alle 3 drenge. "Hvorfor?" Spurgte jeg selvsikkert. "Cameron vinder altid væddemål. Især hvis det er noget han rigtig gerne vil" sagde Mathias.
"Okay, så hvis jeg vinder, skal du gemme sig ind i en gigantisk bamse!" Svarede jeg. "Haha, for det første, så er det faktisk næsten umuligt. For det andet, hvis jeg vinder. Så skal vi alle sove sammen i dit hus i weekenden." Jeg nikkede. " det lyder da ikk så slemt. Han grinede. Hvorfor? "Når vi sover sammen hos dig, skal vi to sove i samme seng." Vi alle fik store øjne. "Og for det tredje. Jeg vinder!" Sagde han så, og rakte hånden frem, for at fastgøre væddemålet. Jeg tog imod den. Og Cameron begyndte at fylde munden med skumfiduserne.
Der var flere gange vi grinede, men Cameron prøvede virkelig hårdt at holde masken. Og han gjorde det virkelig godt. Inden længe var hans mund fyldt med hele posen, som der engang var skumfiduser i. Alle drenge råbte "Ååååhhhh!!!!" Og kastede hænderne overhovedet, men de hoppede. Det var deres sejersdans. Cameron kunne ikk holde dem inde i munden mere, så han spyttede alle skumfiduserne ud i hans hånd. Vi alle flækkede af grin.
Cameron gik over og smed alle skumfiduserne ud, og vaskede derefter hænder. Han kom over til mig. "Tak for væddemålet!" Sagde han og gav mig hånden. Jeg tog grinende imod den. "Man skal vist ikk undervurderer dig" sagde jeg. "Det godt du har indset det" svarede han blinkende til mig, og krammede mig derefter.
Vi alle havde det virkeligt hyggeligt. Og dagen rendte ud, og jeg skulle til og hjemad. Jeg magtede ikk at gå igennem huset, så jeg valgt bare at tage altanvejen. "Vi ses drenge!" Sagde jeg og vi krammede. "Vi ses Liza" sagde jeg og trak hende med ind i krammet. Hun var virkelig glad. Jeg forlod krammet, og hoppede over på min egen altan. Jeg vinkede en sidste gang, og gik så ind.
BINABASA MO ANG
Barndoms-venner med playeren.
FanfictionCat flytter tilbage til sit barndoms hjem sammen med hendes familie. Cat er model, hendes mor er designer, hendes far er direktør for et meget stort selvskab, og storebroren er professionel fodboldspiller, og deltid model. Men hvad sker der når Cat...