Yılbaşından sonra hayat sanki daha hızlı akmaya başladı. Ne istediğini bilen Güven'le, aklı karışık ne istediğini bilemeyen Şirin için sonraki haftalar tam bir avcı ve av ilişkisine döndü. O gece cüretkâr olan Şirin içkinin gazına geldiği için kendisini fazla suçlu hissediyordu. Güven'se o geceden sonra ne istediğini net bilen, ne var ki elde edememenin verdiği hayal kırıklığıyla olmadık planlar yapmaya başlıyordu. Şirin'le yalnız kaldıkları her anda onu baştan çıkartacak her türlü münasebete giriyordu. Yaptığını tartmıyordu, sonuca öyle bir odaklanmıştı ki bunun zararlarını ölçecek durumda değildi. Ne yapmalıydı, daha fazla ilgisini nasıl çekmeliydi adı altında gerçekleştirdiği her fikir Şirin için kaçma sebebiydi. Çünkü Güven'in rolle karışık yaptığı her hareket Şirin için gerçekçi bir hisse neden oluyordu. Lakin önemli bir ayrıntı vardı: Bu oyun iki kişilikti, şimdi tek olmanın pek vakti değildi.
Güven geçen haftayı kanaldaki odasında düşünürken, gerginliği had safhaya çıkmıştı artık. Hormonsal olarak çöküntüdeydi ki artık özellikle istediği bir kadın vardı. Tabii kadının bundan zerre haberi yoktu! Biraz gerginliğinden kurtulmak için önündeki yeni planlama raporlarını incelemeye koyuldu. Kanal olarak Maya'nın programını bitirme kararı almışlardı, bunun en önemli sebebi Maya'nın hal ve tavırlarından kanal çalışanlarının da bunalmış olmasıydı. Güven evlendikten sonra hırsı arşa çıkmıştı da bir türlü aşağıya inemiyordu. Ha bire ona buna sataşıp kendisinin bu kanal için vazgeçilmez olduğunu herkese ispatlama gibi huyları meydana çıkmıştı. Onun yüzünden kanaldaki çalışanlar gergindi, üstelik programın yapımcıları da yenilik aramaya başladıklarından Maya'yı gözden çıkarmak kolaymış oldu. Bu olay Güven için de iyi olacaktı, zira Maya'nın ha bire insanlara sorun yaşatması yetmezmiş gibi bir de kendisine neler kaybettiğini ispatlama çapaları gına gelmişti. Şirin'i kıskandığı o kadar belliydi ki, kendisini buna kaptırmış ve hayatını mahvetme yolunda ilerliyordu.
Önündeki raporları detaylı bir şekilde incelemeye devam ederken, odasının kapısı çalındı ve içeriye Özgür girdi. Yeni boyattığı mor saçlarıyla ve giydiği mavi elbisesiyle Güven'in masasına ilerleyip "Şeyh Abdullah'a dönüş yapmadık, şimdi bir mail attı da asistanı cevap bekliyorlar," dedi. Şeyh Abdullah uzun zamandır Güven'i ve Şirin'i Dubai'ye davet ediyordu. Şirin'in yoğun çekimleri buna engel oluyordu ama artık net bir cevapla dönmelilerdi.
Güven elindeki raporu bırakıp geriye yaslandı. "Şirin'in asistanıyla konuşsana boş günleri hangi günlermiş öğrenelim. Ona göre de bugün hızla cevap verelim. Esin'in numarası var mıydı sen de?"
Özgür tek kaşını kaldırıp "Yeni asistanınızla beni tanıştırmadığınız için yok elbette!" diyerek sitem ettiğini bariz bir şekilde gösterdi.
Güven onun derdinin ne olduğunu elbette ki anladı. Zaten Esin işe başladığından beri Özgür kendisine mesafeli, iş dışında kesinlikle konuşmayan biri olmuştu. Şapşal kız kıskandığını fazlasıyla belli ediyordu. "Özgür, Esin'i kıskanmayı keser misin Allah aşkına? Sen zaten burada fazla yoruluyorsun, ondan yani!" dedi gözlerini kısıp gülümserken.
"Hayır yani işimi yapamıyor muyum, diye düşünmeden edemedim. Ama siz öyle diyorsanız teşekkür ederim. Beni düşünmeniz pek bir hoş," dedi Özgür hafifçe gülüp.
"Biliyor musun kadınların en büyük sorunu ne?" Özgür başını olumsuz bir biçimde salladığında "Her şeyi yapmak istiyorsunuz, fakat her şey size kaldığında da kendinizi mutsuz ediyorsunuz. Ve fazla detaylara takılıyorsunuz, hayatı akışa bırakmayı öğrenemedikçe zevk alma olasılığınız da o kadar azalıyor," dedi Güven.
Özgür gözlerini devirdi. "Şu Esin'in numarasını verecek misiniz?"
Güven telefonuna uzandı, numarayı Özgür'e iletti. Özgür aldığı numarayla odadan çıktıktan sonra Güven de yeniden işinin başına döndü. Ona verilen ikinci şansı fazlasıyla değerlendirmek için çalışması şarttı. Aklı arada bir olmadık yerlere kaysa da işi her şeyin üstünde duruyordu. Babasının diline bir kez daha düşemezdi. Ona Güven Tekiner'in kim olduğunu gösterecekti. Başarılı genç iş adamları gecesinde babasının kendisiyle gururlandığı o anı ona bir kez daha yaşatacaktı. Bunu kanalı aldıktan kısa sürede gerçekleştirmişti. Osman Bey'in gözleri o gece oğlunun üzerinde gururla gezmişti, ancak şans buydu ya bu çok fazla sürmemişti. Osman Bey bunu şımarıklığıyla değerlendirse de bu cidden Güven'in bir anda yok olan şansıyla bağlantılıydı. Ama şimdi elinde değerli bir hazine vardı ve bu sefer elinden kaçırması olanaksızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKAR İLİŞKİSİ
RomanceBatmakta olan kanalını kurtarmak için her yolu deneyen Güven, en son çare olarak bir çıkar ilişkisi tezgâhlayıp durumu kurtarmaya çalışır. Okuduğu bölümün hiçbir hayrını görmeyen Şirin için hayat tepetakla gitmektedir. Ve bu nedenle de çıkar ilişkis...