22. Bölüm

8.2K 607 163
                                    

Haziran ayının sonlarına doğru havanın da güzelleşmesiyle Şirin'in enerjisine enerji gelmişti. Hayatı çok güzel ilerliyordu. Hem iş de hem de aşk da kazanıyordu. Pekala aşkta tam olarak kazanmış değildi, lakin Güven'in yanında olması kendisine şimdilik yetiyordu. Ancak şu vardı; Şirin içindeki duyguların gittikçe büyümesinden kaynaklı bir dönem geçirecek ve Güven'in sadece yanında olmasından daha fazlasını isteyecekti. Kendisini çok iyi tanıyordu, bu aşk konusunda bencil hareketler yapabiliyordu. Selçuk konusunda da böyle davranmıştı ve hayatı boyunca hep kaçtığı gerçekle bir gün yüzleşecekti; sevgisiyle insanı çoğu zaman bunaltabiliyordu. İstiyordu ki sevdiği kişi tarafından sevgiye boğulsun ve orada nefessiz kalsındı. Çünkü kendisi sevgisiyle insan boğamaya bayılırdı.

Yatağından kalkıp film için aldığı numarasız gözlüğü taktı. Saçlarını tepesinde topladı ve yatağına tekrardan oturdu. Artık film işi kesinleşmişti ve ilk resmi imzasını da atmış oldu. Partneri de çok iyi biriydi, o da kendisi gibi bu oyunculuk sektörüne yeni atılmıştı. Hoş Şirin onun gibi alaylı değildi ve öyle yakışıklı olduğu için oyunculuk teklifi aldığı bildiğinden olsa gerek biraz önyargılıydı. Ancak onunla tanıştıktan sonra başarılı bir oyunculuk için çok çalıştığını filan öğrendiğinde önyargısını hemen yanındaki çöpe yollamıştı. Üstelik kız arkadaşının da bu işlerde eğitimli olması adamın işte ilerlemesine vesile oluyordu.

Hoş yaz akşamına yakışır bir esinti balkon kapısından içeriye süzülürken, üzerindeki dantelli geceliğinin içinde biraz ürperdi. Giyindiği şortlu ve ince askılı dantelli gecelik takımını kendisine bir marka tarafından yollamışlardı. Bu sosyal medya konusunda baya kâr etmişti, hatta Şirin için reklam teklifleri gün geçtikçe de artıyordu. Filme sponsor olan bir kuyumcu şirketiyle yeni bir reklam anlaşması yapacaklardı. Onların yönlendirmesiyle güzel bir takı koleksiyonu hazırlayacaklardı ve kendi ismiyle piyasada reklamı dönecekti. Bu Şirin'e çok havalı geliyordu. Üstelik kendi annesi de Güven'in annesi de bu konuda çok heyecanlılardı. Onların yakın arkadaş gibi anlaşması da Şirin'i inanılmaz mutlu ediyordu. Bu yoğunlaşan yeni hayatında çoğu kişiye zaman ayıramıyordu. Kendi ailesine hele özellikle... Babası çok isyan ediyordu bu duruma onun da gönlünü alması gerekiyordu. Hepsini halledecekti. Her şeye yetecek gücü vardı.

Yarın okuma provası olduğundan diyaloglara odaklanmaya başladı. Ezberini kuvvetlendirmesi ve oynayacağı karakterin benliğine bürünmesi lazımdı. Aslında güzel canlandırma yapıyordu. Filmin yönetmeni kadının Şirin'le bütünleşmesini sevmişti, ancak yönetmen karakterin bir sahnede çok daha fazla duygusal olmasından yanaydı. Çükü kadın zaten sert mizaca sahipti. O anda duygusallaşması içindeki yaralı kalbi ortaya dökmesinde işe yarayacaktı.

Şirin ardına yaslanarak bacaklarını uzatıp tekrardan okumaya başladı. Birkaç dakika okumaya da güzel kaptırdı kendisini ta ki aklına Güven düşüne kadar. Yanındaki telefonundan saate baktı bu sırada da ondan gelen mesaj ya da çağrı var mı diye bakındı ancak hiçbir şey yoktu, üstelik normalde eve dönüş saatini de geciktirmişti. Acaba arkadaşlarıyla dışarıda mıydı, öyle olsa kendisine haber verirdi, en azından öyle umuyordu. Elindeki senaryoyu yanına koydu ve hemen Whatsapp'a girip Güven'e mesaj yazmaya başladı. Sonra bunun saçma olduğunu düşündü ve mesajı sildi. Derken her türlü kıvırabileceğini düşünerek yeniden yazmaya başladı ve bu anda Güven çevrimiçi oldu. Yazma işlemini durdurdu, beklemeye başladı. Güven kendisine yazacak mı diye saniyeleri saymaya başladı. Ancak adam birkaç saniye kaldı ve hemen çıktı.

Gözlerini kapatarak derin bir nefes aldı. Güven'le ne olacaktı böyle diye düşünmeye başladı. Bazen dilinin ucuna kadar geliyordu, sonunu düşünmeden içindekileri söylese de rahatlasaydı. Ama onu korkutmak istemiyordu. Sonuçta adam, çok da aşk adamı gibi gözükmüyordu, Şirin'in onu kendisine âşık etmesi lazımdı. Arzulaması ne kadar gerçekse, aşkı da öyle derinden gelsin isterdi. Yüzüne yerleştiği bir tebessümle onunla yaşadığı çılgın anları düşünmeye başladı. Birkaç dakika sonra Güven'in sesini duymaya başladı. Aşktan kafayı yediğini düşündü hemen, ama ses gittikçe yaklaşmaya başlıyordu. Tek gözünü açtığı anda içeriye giren kocasıyla göz göze geldi.

ÇIKAR İLİŞKİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin