03

1.2K 35 0
                                    

Het is zover ik ben nu eindelijk 18. Ik kan nu gewoon legaal drinken en naar 18+ films gaan. Alleen ik kan ook mijn mate vinden vandaag. Ik hoop maar dat ik hem niet vind.

Ik kom beneden en word meteen gefeliciteerd door mijn gezin. Mijn moeder had een ontbijtje gemaakt en mijn vader en broer gaven mij als cadeau wat geld. Dat is ook altijd wat ik vraag, want dan kan ik zelf iets kopen.

Nadat ik me klaar had gemaakt ging ik naar school toe. Sophie platte me bijna in haar knuffel en kreeg ook geld van haar. Ze vroeg me meteen of ik al iets voelde of dat mijn wolf al wat voelde. Mijn wolf werd alleen een beetje opwindend van het idee dat hier ergens in school onze mate kon zijn.

Ik ging in het klaslokaal zitten en luisterde naar de uitleg van de leraar. Mijn wolf deed opeens heel blij en ik rook opeens een heerlijke geur van de oceaan en de wind.

Jack pov

Ik ging richting school en mijn wolf werd helemaal blij. Ik kwam op school en rook een heerlijke geur van aardbeien en vanille. Ik ging richting het klaslokaal waar de geur weg kwam en stormde binnen.
En daar was ze hoor het mooiste meisje die ik ooit gezien had. Ik zag dat ze haar hoofd draaide en zag haar prachtige groene ogen die nu diep in de mijne keken.

Jade pov

Ohh shit.....
Hoe kan dit mij nou weer overkomen. Ik word nu zeker afgewezen. Ik kan toch geen mates zijn met de Alpha. Hij  verdiend een veel sterkere en mooiere mate. Niet zo iemand zoals ik.

Ik rende zo snel ik kon het lokaal uit. Ik leg later wel uit aan de leraren dat ik me niet lekker voelde.

Mijn mate (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu