07

1.1K 35 4
                                    

Jade pov

Ik zag een zwarte wolf op me af komen. Shit dat is de Alfa. Mijn mate die ik al een week ontlopen heb komt nu mijn richting op. Eer te wat hij deed is zijn neus in mijn vacht steken. Het leek net of mijn geur hem rustig maakte.

 Het leek net of mijn geur hem rustig maakte

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Jack pov

Ik nam haar geur in. Haar geur maakt mij rustig. Ik was eindelijk weer bij mijn mate. Ze keek me bang aan. Ze is van plan om te rennen, maar dat kan ik niet laten gebeuren.

Ik ging voor haar staan om te voorkomen dat ze weg rende. Ik maakte een beweging dat ze achter die boom moest gaan staan om zich terug te veranderen in haar mens vorm. Dat deed ze ook en ik veranderde ook terug.
Ze had een gewone sport outfit aan getrokken en een roze tas waar alles bij in zat.

Ze had een gewone sport outfit aan getrokken en een roze tas waar alles bij in zat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ook al had ze nu niet zulke mooie kleren aan ze zag er nog steeds prachtig uit.

Jade pov

Ik had me omgekleed en ging terug. Het had toch geen zin om weg te rennen. Ik ging terug en zag hem met een kort sportbroekje en een shirt waardoor je zijn spieren goed kon zien. Mijn wolf werd helemaal gek. Ik staarde iets te lang en hij merkte het hij gaf me zo'n sluw lachje.

Ik bloosde en hij moest lachen. Ik begon maar te vragen waarom hij me niet afgewezen had.

Jack pov

Jade vroeg me waarom ik haar nog niet afgewezen had. Ik moest me heel erg inhouden. Ik liep naar haar toe en zei toen in haar oor; omdat je van mij bent nu en altijd. Ik beet zachtjes haar oor en voelde haar trillen. Ik moest een klein lachje binnen houden. Ik vond het geweldig dat ik haar zo kon laten voelen.
Ik zei nog één ding tegen haar

Ontwijk me niet weer.

Mijn mate (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu